Wat luister je nu?

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Refused – Freedom (werd me getipt voor Paaspop)

Hun laatste album is ruk, gewoon Elektra en New Noise aanzetten en je weet waarom je ze moet checken. Voor een album moet je 'The Shape Of Punk To Come' aanzetten.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Thomas wrote:
Romy wrote:
Amber wrote:
Muse – Revolt
mrgreen.png


Nog precies éen maand tot mijn derde Muse-concert
1f600.png



Yess, ik ga ook de 9e. Momenteel staat Origin Of Symmetry op
simple-smile.png
Kan niet wachten!


Ik ga vandaag over een maand, ik moet zeggen dat de hype bij mij een beetje weg is gegaan. Geen idee of het door Muse komt of doordat er 2 concerten gepland staan waar ik nóg meer naar uitkijk (The Cure en Radiohead).


Ik ga naar de maandag-show, en ook ik ben nog niet helemaal hyped, maar dat zal wel veranderen als ik eenmaal het podium zie
simple-smile.png
Ik ga trouwens ook naar The Cure!

On Topic:

Refused – Freedom (werd me getipt voor Paaspop)

Het nummer Elektra is een echte aanrader!!! Evenals New Noise trouwens. Heb Freedom nog niet aangehad, is het iets?
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Dennis1808 wrote:
Refused – Freedom (werd me getipt voor Paaspop)

Hun laatste album is ruk, gewoon Elektra en New Noise aanzetten en je weest waarom je ze moet checken. Voor een album moet je ‘The Shape Of Punk To Come’ aanzetten.

Haha damn ik was net te laat met reageren. Zal dat laatste album nu eens aanzetten. Ben benieuwd.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik was zo erg gehypt voor Muse dat ik mijn kaart maar heb verkocht.


Goat - World Music. Prachtig album is het ook
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Avondje Radiohead. Had me er nog nooit eerder in verdiept dus besloot dat vanavond maar eens te doen. Baal er nu van dat ik dat niet eerder heb gedaan zeg!
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.121
944
rival sons - long as i can see the light

b side van black coffee vinyl singeltje dat ik hier heb liggen :)
[video]https://www.youtube.com/watch?v=heWhyd_I7ik[/video]
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
[video]https://www.youtube.com/watch?v=vqkqsS2uxis[/video]

Waarom heeft nog niemand dit gepost?
Ty was geniaal bezig gisteren.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Mooi weer ja. Al vond ik die sessie bij KEXP toch een stuk beter. En net zo freaky met dat masker en een kwijlende Ty aan het einde.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=zTacXawWe4s[/video]
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Mooi weer ja. Al vond ik die sessie bij KEXP toch een stuk beter. En net zo freaky met dat masker en een kwijlende Ty aan het einde.

Zeker, kwalitatief gezien was deze stukken beter.
Maar prachtig om te zien hoe ze dat eventjes flikken daar tijdens The Colbert Show. Dat is niet bepaald een klein showtje.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.933
6.173
Moderat - Reminder
(en sinds kort gewoon fan sinds ik ze zag circuleren in het RW topic heb ik ze even opgezocht en wow!)
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340


First listen: Valt een beetje tegen, vind dat het vooral iets teveel trap is, waar ik niet echt van houd. Ben wel optimistisch over volgende listen-throughs, want YEEZUS vond ik eerst ook tegenvallen, en dat is nu samen met MBDTF mijn favoriete Kanye album.
Second listen: Klinkt al veel beter nu ik een beetje weet wat ik moet verwachten. Ik denk dat het voor mij misschien wel Album of the Year kan gaan worden. Tot nu toe zijn Bowie's Black Star en TLOP mijn favoriet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken