Wat luister je nu?

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Interpol - Turn On The Bright Lights
Soms heb je van die momentjes dat je opnieuw beseft dat een album echt heel goed is, ondanks dat je het al heel veel hebt geluisterd.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Soms heb je van die momentjes dat je opnieuw beseft dat een album echt heel goed is, ondanks dat je het al heel veel hebt geluisterd.


Heuh, gaat dat over Interpol?
Ja man, zeker TOTBL is echt geniaal. Antics is ook mooi, de rest iets minder. Zeker als bassist zou jij dit toch wel moeten kunnen waarderen?

OT:
Net Explosions In The Sky - Take Care, Take Care, Take Care
Nu: Tim Hecker - Love Streams
H
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ja best aardige baslijntjes, vooral sterke drums. Sowieso wel een vrij goed album, had het nog nooit geluisterd.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Luister eigenlijk amper naar grindcore maar heb deze de afgelopen week een paar keer aangehad en t bevalt me echt goed. Iemand nog aanbevelingen?
2503xgj.jpg
"><
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Luister eigenlijk amper naar grindcore maar heb deze de afgelopen week een paar keer aangehad en t bevalt me echt goed. Iemand nog aanbevelingen?

Ik luister zelf ook bijna geen grindcore, maar datgene wat ik luister is Milking The Goatmachine, daarvan is het album 'Seven... A dinner for one" wel tof. Zelf noemen ze het goatgrind, want alle teksten gaan over geiten. Niet helemaal serieus te nemen ;)
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
Luister eigenlijk amper naar grindcore maar heb deze de afgelopen week een paar keer aangehad en t bevalt me echt goed. Iemand nog aanbevelingen?

Ik luister zelf ook bijna geen grindcore, maar datgene wat ik luister is Milking The Goatmachine, daarvan is het album ‘Seven… A dinner for one” wel tof. Zelf noemen ze het goatgrind, want alle teksten gaan over geiten. Niet helemaal serieus te nemen
1f609.png

haha wauw, wel lekker origineel. Zal het straks eens aanzetten!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Zojuist weer God is an Astronaut (zie boven). Wil me deze maand wat meer op postrock gaan richten, met name postrock/ambient combinatie. Daarnaast wat de discografie van Swans (wat dan dus deels samen valt) en van Sun Kil Moon aan een aantal luisterbeurten onderwerpen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Massive Attack - Ritual Spirit

en

[video]https://www.youtube.com/watch?v=J1FP1NKNMOw[/video]

Klinkt weer prima, al ben ik nog niet overtuigd. Ben wel heeeel benieuwd naar LP nummer. 2.
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
127
0
Nothing but Thieves - If I Get High [video]https://www.youtube.com/watch?v=xNjFXqiQ0-U[/video]
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken