Wat luister je nu?

Coldplay-Ghost-Stories-1024x1024.jpg

First listen op iTunes, die opener met dat mooie visuele beeld erbij is best mooi zo.

Edit: Nou buiten de eerste twee nummers vind ik het niet zo interessant.

monkey_51dbd153080541.34571545.jpg

Moderat - II, wat zie ik daar naar uit op Rock Werchter. Ideale artiest om de 3u van Pearl Jam te doorbreken. Geweldige muziek, en live blijkbaar ook zeer indrukwekkend.

Coldplay – Ghost Stories, Nee

Dit. Vind het album als geheel wel lekker relaxed klinken, leuk om in de zomer in de achtertuin aan te zetten ^^. Maar eigenlijk staan er geen goede tracks op die ertussenuit springen en verlaagt Coldplay zich naar het niveau van de gemiddelde indiepopband.

Wat betreft Ghost Stories: Geen plaat die ik vaker op ga zetten. Niet bepaald interessante muziek, en vrij ongeïnspireerd.

ryan-hemsworth-guilt-trips-art.jpg

On topic: Ryan Hemsworth - Guilt Trips

Wat betreft Ghost Stories: Geen plaat die ik vaker op ga zetten. Niet bepaald interessante muziek, en vrij ongeïnspireerd.

Eens. Ik denk dat ik 'm nog één keer luister om er definitief een paar nummers uit te pikken voor mijn playlist. Verder niet zo boeiend.

KeaneStrangeland.jpg

14205-wild-crush.jpg

Archie Bronson Outfit - Wild Crush.
Laat je overhalen als je nog niet genoeg keuze op de BKS zaterdag hebt :)

Tycho-Awake-Cover-612.jpg

Tycho - Awake. Luister de laatste tijd wat meer zweefmuziek, en wat dat betreft is dit wel een van de betere platen dit jaar.

Haha nice. Lekker plaat trouwens die van Alcest. Ik kan alleen op de een of andere manier niet gewend raken aan Franse zang/tekst.

James_Blake_-_Overgrown_album_cover.png

Een selectie van dit allemaal door elkaar. Fuck, wat veel sterke nummers hebben ze ook gemaakt.
n3av.jpg

hij staat weer eens aan, net zoals eigenlijk elke week minstens 1x

the-temperance-movement-the-temperance-movement-cover.jpg

Users who are viewing this thread