Wat super om jullie begrip te lezen en de moeite die jullie erin steken om ons te helpen! Wordt gewaardeerd
Of we nou met de auto of met de trein gaan, we zijn er in ieder geval wel stellig van overtuigd dat we woensdag al gaan vertrekken. 'S nachts rijden op woensdag en donderdagmorgen brak en moe aankomen hoort inderdaad natuurlijk bij een festival, maar ik sluit me aan bij @Heemstock, we zijn liever wat fitter de eerste dag. Brak zijn is nog zat tijd voor
(dat zeg ik nu wel maar vorig jaar op Pinkpop vertrokken we ook om 5:30 en stond ik diezelfde nacht ook nog tot 5:00 in de partytent)
Maar wat ik begrepen heb uit jullie antwoorden is dat we dus woensdag gewoon rustig aan kunnen doen. Dan denk ik dat we rond de middag in de trein stappen en dan zullen we zo pak en beet rond de avondmaal aankomen. Wordt nog wat met al die bagage in de trein :')
Overigens zijn wij twee studentjes die volop gebruik maken van het studentenreisproduct en aangezien wij allebei een weekproduct hebben reizen wij gratis. Maar toch bedankt @RWFix! Zal het aanraden bij anderen bij anderen die ik ken. Dat scheelt zeker een hele hoop, vooral omdat het een retour is.
Tevens lees ik toch dat velen van jullie de woorden
The Hive en
vol in één zin gebruiken. Terwijl dit is wat ik lees op de rockwerchter website:
"Met dit ticket kan je gegarandeerd kamperen op camping The Hive vanaf woensdag 28 juni om 16u tot maandag 3 juli om 12u."
Volgens de hoge heren van het festival ben je gegarandeerd van een campingplek (wat me ook logisch lijkt, gezien het feit dat je €27,- betaald voor je plek) maar hoor toch een aantal van jullie over dat de camping wellicht vol zit op een bepaald tijdstip?
Dankjullie wel en een fijn weekend!