Vinyl verzamelaars

ik ben er net doorheen.

ik vond er juist opvallend veel tussen zitten: Live platen van Adrienne Lenker, Laura Marling en Eefje, live singles van Last Dinner Party en Wolf Alice

Laatst bewerkt:
Voor mij zit er niks tussen dat ik daadwerkelijk wil hebben. Zag wel twee albums van STAKE voorbij komen, daar zijn hier misschien nog wel liefhebbers voor.

Wel gisteren nog bij Variaworld in Zwolle geweest (tussenstop van een uitstapje), 3 nieuwe in de verzameling:
- Ted Nugent - Free-for-all
- Metallica - Master of Puppets
- Sabrina Carpenter - Short n' Sweet

• Leuk
Waarderingen: RubenJS en fred alweer..
Zie eigenlijk ook vrijwel niks in de lijst dat ik wil hebben dit jaar. Live albums koop ik zelden, singles nooit. Dan blijft er vaak weinig over. Alleen de Deafheaven live @ KEXP is wel cool om te hebben.

Verder wel nog Cece Natalie - Miss Behaves kunnen pre-orderen twee weken geleden. :) Een van mijn favoriete ontdekkingen van vorig jaar.

Weet niet of dit hier thuis hoort maar heb mijn eerste gamingalbum op vinyl binnen! Beste gamingsoundtrack ooit naar mijn mening.

Bijlagen

• IMG20260205180723.jpg
    IMG20260205180723.jpg
    986,4 KB · Weergaven: 24
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en nooley
Het is mij gelukt om deze alsnog op te pikken nadat hij in eerste instantie was uitverkocht toen ik op de website kwam. Kreeg de email te laat binnen. Heel erg blij mee, want ik wilde deze al een flinke tijd. Elke versie is alleen of heel erg duur, of lastig te verkrijgen.

Bijlagen

• Screenshot_20260206_193753_Bandcamp.jpg
    Screenshot_20260206_193753_Bandcamp.jpg
    128,9 KB · Weergaven: 19
  • Screenshot_20260206_193746_Bandcamp.jpg
    Screenshot_20260206_193746_Bandcamp.jpg
    199,4 KB · Weergaven: 18
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion en wenteldave
Overigens is Olive - Extra Virgin ook nog een mooie uit de RSD-lijst. Paar jaar terug "You're not alone" herontdekt, blijft wel parel. Nog even afwegen of dat de aanschaf rechtvaardigt.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Overigens is Olive - Extra Virgin ook nog een mooie uit de RSD-lijst. Paar jaar terug "You're not alone" herontdekt, blijft wel parel. Nog even afwegen of dat de aanschaf rechtvaardigt.

Bij mij is het heel vaak al prima als ik 1 nummer gaaf vind. Ook een manier om meer te ontdekken.

Heb waarschijnlijk al wel een flink tiental aan platen gehaald speciaal voor “dat ene nummer”

• Leuk
Waarderingen: JKGB
Laatst bij Sounds gewoon eens door de aanbiedingenbak gestruind. Vanalles dat leuk klonk (+The Strokes) gewoon eens meegenomen voor leuke prijsjes
1772023048280.png

• On fire
Deze besteld vandaag

Bijlagen

• Screenshot_20260226_125412_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20260226_125412_Samsung Internet.jpg
    89,7 KB · Weergaven: 23
Hoop het goede topic, maar iemand ervaring met cassettes? Het jeukt heel erg om die te gaan verzamelen en als vervanging (bv in trein) voor Spotify te doen...

• Leuk
vorige maand deze 2 kado gekregen:
1_PEL296_Mustard-Yellow-Edition-400_2.png

DOPX_Indie_Front.png

• Leuk
Waarderingen: Metalhead Liam
Vorige week: The Scratch - Pull Like A Dog
Pull-Like-A-Dog.jpg

Vandaag (2 dagen te laat om te laten signeren):
Aufhebung - Luchtbegrafenis (A.P.Z.B. Ed. - Mystery colour - excl. dunk!records, ltd. 50 copies)

a1881644280_10_800x.jpg

• Leuk
Waarderingen: bas2204 en fred alweer..
Vorige week: The Scratch - Pull Like A Dog
Pull-Like-A-Dog.jpg

Vandaag (2 dagen te laat om te laten signeren):
Aufhebung - Luchtbegrafenis (A.P.Z.B. Ed. - Mystery colour - excl. dunk!records, ltd. 50 copies)

a1881644280_10_800x.jpg

Welke kleur had de mystery colour uiteindelijk?

Screenshot_20260324_205808_Discogs.jpg
Screenshot_20260324_205840_Discogs.jpg
Hier ook weer een vruchtbaar tripje naar de platenwinkel gemaakt. Zeer tevreden terug gekomen!

Welke kleur had de mystery colour uiteindelijk?
eigenlijk echt mystery 🤔 afhankelijk van lichtinval ziet mijn (kleurenblind) oog :) voornamelijk groen, bruin en goudachtige tinten
op foto vooral bruin/goudachtige tinten

Users who are viewing this thread