Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2025

Ik had een tijd terug een reservering gedaan voor een bed in een hostel tijdens Motel Mozaique, voor het geval dat ik daar misschien heen zou gaan. Inmiddels heb ik geen plannen meer om naar Motel Mozaique te gaan, maar ik heb niet zitten opletten en nu is het te laat om gratis te annuleren

Dus: is hier toevallig een Motel Mozaique-ganger die geïnteresseerd is in een hostelbed (op Booking beoordeeld met een 8,0) in hartje Rotterdam voor €40 van vrijdag op zaterdag? Stuur me dan een PM

Laatst bewerkt:
Hit the City met de eerste namen.
1744881777971.png

Brainstorm Festival kondigt Alterium aan.

Colors of MENA voegt een maand van te voren nog even Lalalar toe.

Daar zijn ze dan, de nieuwe namen voor Soulcrusher.
We are more than pleased to present the next additions for the 2025 line-up of Soulcrusher. The Finnish masters of Oranssi Pazuzu will conquer the stage in October with their unique experimental maelstrom of dark sounds. Good things come in pairs they say as Bongripper from Chicago will crush everything to bits with a monolithic and uncompromising doom metal set. And that’s not all. Healthyliving from Scotland bring over their immersive and gloomy songs, while Fórn deliver a funeral doom metal and sludge sound that is both crushingly heavy and deeply atmospheric. Also raw French industrial act Fange and the explosive blackened punksters Daufødt from Norway. And finally for this round Oryx from Denver. Expect an unrelenting sonic assault seamlessly blending layers of blackened doom, sludge and death metal. More is to expected soon including the second headliner…!
1744881877997.png

• Verdrietig
Waarderingen: wenteldave
Hit the City met de eerste namen.
Bekijk bijlage 13878
Knappe "voor ieder wat wils"-line-up voor niks!

TootArd bij Colours of Mena blijft ook een pareltje. Jammer dat dit de enige datum lijkt te zijn dat ze in Benelux spelen. Al weet ik dat niet zeker, want ik kan erg weinig terugvinden over hun livedata (zelfs hun Roskilde show wordt nergens genoemd behalve bij Roskilde zelf)

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Knappe "voor ieder wat wils"-line-up voor niks!

TootArd bij Colours of Mena blijft ook een pareltje. Jammer dat dit de enige datum lijkt te zijn dat ze in Benelux spelen. Al weet ik dat niet zeker, want ik kan erg weinig terugvinden over hun livedata (zelfs hun Roskilde show wordt nergens genoemd behalve bij Roskilde zelf)
Nee, zelfde, ook geen idee. Alleen 5 juli Hamburg nog, maar kan me voorstellen dat dat ook te ver weg is.

• Leuk
Waarderingen: team-0
Vierdaagsefeesten Nijmegen met een nieuwe drop namen! Denk dat voor dit forum vooral Valkhoffestival interessant is ;)

Aili, Ali, Altin Gün, Bolis Pupul, Ciao Kennedy, Earth Tongue, Florence Adooni, Grote Geelstaart, Jacob Alon, Min Taka, Monobloc, Oust, Party Dozen, Rindert Lammers, Search Results, Sinem, Travo, TRIBE, Vojdi, Vrienden van Oersoep Live en Yan Lâle

Zitten toch wat interessante namen bij met Altin Gün, Bolis Pupul & Monobloc!

EDIT: ook Clashfinder aangepast :)

Laatst bewerkt:
We hebben nog meer (klein) nieuws trouwens, alleen niet voor Zeitgeist.

Hûnekop Festival is er weer.

Rock 'n Ramps kondigt TaxiTaxi aan.

Super-Sonic Showcase Fest wordt op 2 en 3 juli gehouden in Paradiso.
Samen met OSHI en Steppin’ Into Tomorrow introduceert Super-Sonic Jazz een gloednieuw tweedaags festival in Paradiso: Super-Sonic Showcase Fest. Naast het jaarlijkse Super-Sonic Jazz Festival in november biedt dit nieuwe initiatief een podium aan opkomend talent dat de grenzen van jazz, soul, funk en hiphop opzoekt én verlegt, dit keer met een nadrukkelijke focus op de lokale scene.
Super-Sonic Showcase Fest brengt makers en muziekliefhebbers samen, met een line-up die de toekomst van jazz belichaamt. Verwacht vernieuwende geluiden, artistieke kruisbestuiving en een energieke sfeer waarin talent en creativiteit centraal staan. Een festival voor liefhebbers die nieuwsgierig zijn naar wat er leeft, groeit en bloeit in de Nederlandse muziekscene. Super-Sonic Showcase Fest is niet alleen een podium voor muzikaal talent, maar ook een ontmoetingsplek voor makers, luisteraars en liefhebbers. Een plek waar muzikanten de kans krijgen om met elkaar in contact te komen, nieuwe samenwerkingen aan te wakkeren en ideeën uit te wisselen. Hier wordt de lokale scene niet alleen gevierd, maar ook versterkt, een omgeving waar de toekomst van de scene tastbaar wordt.

Woensdag 2 juli

Live: Brintex Collective, Siegfried Hart, ii
Dj's: Pelanoir & Abiba, Mo Wrights, Lucas Benjamin

Donderdag 3 juli

Live: Imaginarium, Helena Casella, Y.O.P.E., Halfpastseven ft. Tallulah Rose
Dj's: SIEM, KC The Funkaholic, Shamis

Op beide dagen kun je tussendoor je slag slaan op de vinylmarkt van Wicked Wax, de perfecte plek om je platencollectie uit te breiden.

Juicebox in Tivoli is er weer. Verkoop start a.s. vrijdag.
Op zaterdag 25 oktober presenteren we de tweede editie van het sappigste indoor alternative r&b festival met vertakkingen richting soul, electronica en jazz. De eerste artiesten zijn inmiddels bekend, zo staan onder andere BANKS, Durand Bernarr, Leven Kali, McKinley Dixon, BnnyHunna, Kymara en Ric Wilson op het programma. Meer namen volgen!

De line-up van Coffey Fest is compleet met de toevoeging van twee Noorse bands: Witch Club Satan en Hammok. Da's best wel een vette line-up.
1745350202253.png

Orange Skyline was al aangekondigd door Patronaat, maar nu krijgen we ook de rest van de eerste worp voor Haarlem Vinyl Festival. Geen idee wat K3 daar doet (is wel met een liveband in PHIL), maar het is de 'nieuwe' versie, dus niet die van de reünie.
1745350346479.png

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..

Users who are viewing this thread