Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2025

Midsummer Prog met de eerste aankondigingen. Soen en Alex Henry Foster & the Long Shadows zijn alvast twee heel lekkere namen!
Ik hoop ontzettend dat Weather Systems op zaterdag staat, want vrijdag wil ik graag naar Haarlem voor Grima en Aquilus.

• Leuk
Waarderingen: johanra en Joslittel
Dus dit zijn de klootzakken die Papangu hebben gestolen van Roadburn! Nee geintje, maar wat een goede drop zeg. Als ze zo doorgaan moet ik misschien toch maar eens een kijkje gaan nemen..
meth. ook, grote kans ga ik hiervoor wel naar Haarlem. Imperial Triumphant is niet helemaal mijn ding maar tijdje terug in Db's vond ik het leuk. Het is een pokke eind maar met de eerste namen zit het meteen snor

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
Nieuwe namen Sniester: Dool, Kid Kapichi, Maria Iskariot, AK/DK, Sounds Mint, Daufødt, Smag På Dig Sely, Punchbag, Suck, BB & The Binkie Boys, Curselfer, Bug, Chattermag.

Weer een aardige drop.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Nelios
We zijn weer terug.

Zusterschap wordt 8 maart in Gigant gehouden.

Baroeg Open Air heeft drie nieuwe namen toegevoegd. Vooral blij met Lebanon Hanover!
Drie nieuwe namen voor Baroeg Open Air 2025!

🔴 Cock Sparrer (UK streetpunk)
🔴 Lebanon Hanover (DE dark wave)
🔴 Code: Pandorum (DE heavy dubstep)

In de Maassilo wordt dan weer op 18 mei Wavefest gehouden met vooralsnog Sad Lovers & Giants, SPASMODIQUE en Desinteresse.

Nieuwe namen voor These Go to Eleven.
De eerste namen waren al bekend en nu komen daar ook nog Black Honey, Death Sells en The Covids bij.

Pirate Metal Party met namen.
1735824277333.png

Het programma voor Afterslag! is compleet. Mooi affiche hoor.
We zijn blij om de laatste namen aan te kondigen: Milolaathetlukken, Hiigo en Robin Kester komen naar Afterslag!

In Willemeen wordt Swingersfest gehouden.

• Confetti
Waarderingen: Fluxion
Normaliter is er een eigen topic, maar hier kan ook wel: nog mensen met aanraders voor deze edities van ESNS?

Normaliter is er een eigen topic, maar hier kan ook wel: nog mensen met aanraders voor deze edities van ESNS?
Tsja, er staat zoveel: Marathon, Smile, The Pill, Ugly, marcel, Daufødt, L.A. Sagna, Real Farmer, BUG en Texoprint zijn wat mij betreft wel het checken waard.

Mwa, er wordt nou nooit echt levendig discussie gevoerd over ESNS toch? In ieder geval dit, met de vetgedrukte namen als echte uitschieters:

• Antony Szmierek
  • Astronaut
  • Aïta Mon Amour
  • Big Special
  • BUG
  • Cara Rose
  • COLLIGNON
  • Daufødt
  • De Niemanders
  • Doodseskader
  • Eihwar
  • Elias Rønnenfelt
  • ERRORR
  • Fay Wildhagen
  • Heather
  • Hiqpy
  • Kanaan & Ævestaden
  • Library Card
  • MAQUINA.
  • Marit Nygård en de Medemensen
  • Nemeček
  • Robin Kester
  • schntzl
  • Smag På Dig Selv
  • Ugly
  • Vals Alarm
  • Yan Lâle

Corella is ook echt heel sterke liveband. Gezien in Ekko vorig jaar en die staan ook op punt van doorbreken (hopelijk!)

Hybrid Festival heeft de line-up afgerond door GNOD & MC Sissi, HAEPAARY, Mats Erlandsson, NEXCYIA & Imagery VJ Moventia, Velocity Made Good, Sixsixsevenfourtyseven, NVST & Zohar, Youniss, Pareidolia en Dabby Long Dick toe te voegen.

Black Rabbit Fest wordt gehouden in Gigant.

Kaynaş Club maakt de line-up compleet met de toevoeging van Hêja Netirk.

Dordrecht Metal Fest heeft Hee Hee Shamone aangekondigd.

Metal Experience Fest in de Nobel met de eerste namen: Hellripper, Insanity Alert en Grindpad komen de tent afbreken. Binnenkort volgt er nog een internationale headliner.

Grauzone heeft de laatste namen aangekondigd. TR/ST komt ook snel terug naar Nederland dus.
TR/ST (!) (performing Sunday exclusively at Grauzone, with the new album on DAIS Records), a DJ set by David Vunk, Rare DM, Soft Blue Shimmer, Femme Fugazi, Loveth Besamoh, JC Thomaz & The Missing Slippers, the Graukunst exhibition: Schutz der Einheit by artist and musician Bob Mollema and the Graufilm A Beautiful Place about Lebanon Hanover by Isolde Woudstra.

Eerste naam TILBURG SPOORPARK LIVE :
NILE RODGERS AND CHIC: de hitmachine die dit jaar ook op Glastonbury staat.
ZATERDAG 28 juni
Iemand een idee aan welke prijs de early bird tickets zullen gaan voor zaterdag?

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread