Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2024

Wilde Weide (5-7 juli op het terrein van Wildeburg) deelde de namen van hun curatoren, die ook zullen optreden.

Donald Madjid (Mauskovic Dance Band)
Sophie Straat
Suze Ijó
Willem Smit (Personal Trainer)

Gisteren zijn Scowl en End It bekend gemaakt voor Jera, vandaag ook weer nieuws volgend adventkalender.

Vestrock
De Jeugd van Tegenwoordig, Son Mieux, Dinosaur Jr., Paul Elstak ft. MC Boogshe, Stone, Pommelien Thijs, Compact Disk Dummies, The Clockworks, Big Special, San Cisco en Quiet Hollers

• Leuk
Waarderingen: PJ
Nou, met zo'n namen snap ik dat je de ticketprijs verlaagt ja. Maar wat een hints.. Alsjeblieft zeg. Doe dan niks

• Leuk
Waarderingen: piep
Zit naar de vrijdag namen van Jera te kijken, toch wel een aantal grote namen met Dropkick, Sum41, Biohazard en Simple plan. Benieuwd waar Jera on
Air over 5 jaar staat aangezien een Pinkpop steeds minder 'kleinere' rock/metal bands de kans geeft.

Ook Neck Deep en Jaya the Cat naar Jera, ze zijn lekker bezig in Ysselsteyn.
En ik maar denken dat de groep op m'n schermafbeelding niet snel genoemd zou worden op dit forum. Heeft er wel voor gezorgd dat we met een leuke groep afreizen naar Ysselsteyn.

En ik maar denken dat de groep op m'n schermafbeelding niet snel genoemd zou worden op dit forum. Heeft er wel voor gezorgd dat we met een leuke groep afreizen naar Ysselsteyn.
Was de vorige keer ook een bizar feestje op jera, zie je daar!

• Confetti
Waarderingen: Cooklu
Weer ingeloot voor Wildeburg. Hoe is de livemuziek daar tegenwoordig? Staat mij een beetje tegen om 280(!!) eu te betalen voor alleen DJ's. Daarvoor ga ik wel naar Draaimolen/Dekmantel.

Users who are viewing this thread