Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Het kleinschalige Utrecht Blues Festival heeft hun namen bekendgemaakt. Giles Robson, Curtis Salgado, Trudy Lynn, Fat Harry and the Fuzzy Licks en Detonics komen op 19 maart naar TivoliVredenburg (Pandora en Park 6). Prima line-up voor €35.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Into the Grave heeft ook weer wat namen bekendgemaakt. Amorphis, Dragonforce, Exodus, Municipal Waste, Warkings, Cane Hill, Spirit Adrift, Earthless, Kryptos, Undeath en Chemicide voegen zich bij de line-up. Op twee bands na is nu het hele programma bekend en die worden begin volgend jaar aangekondigd.
320748218_1610016702786153_7118514236475140018_n.jpg
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.290
5.669
Prognosis heeft de laatste headliner bekendgemaakt. Het is niemand minder dan Zeal & Ardor!
Gaaf affiche is dat dan geworden zeg. Ik wacht even af of Riverside nog op Graspop verschijnt, in dat geval kan ik de meeste van mijn favorieten daar wel zien (en Zeal & Ardor recent in de Melkweg nog bezocht). Maar mochten die niet naar Graspop komen, ga ik een ticket voor Prognosis wel overwegen...
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Best wel een geaagde headliner. Ik had Threshold verwacht, die touren ook rond Prognosis
Is de Boerderij en de Bosuil niet genoeg?
Gaaf affiche is dat dan geworden zeg. Ik wacht even af of Riverside nog op Graspop verschijnt, in dat geval kan ik de meeste van mijn favorieten daar wel zien (en Zeal & Ardor recent in de Melkweg nog bezocht). Maar mochten die niet naar Graspop komen, ga ik een ticket voor Prognosis wel overwegen...
Inderdaad een heel tof affiche! Snap dat dilemma ook wel. Zit nog steeds te twijfelen, want wederom al bizar veel van dat affiche gezien en dat is er niet beter op geworden met Z&A, alleen wel veel vette namen bij elkaar. Lastig...
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.589
4.940
Gaaf affiche is dat dan geworden zeg. Ik wacht even af of Riverside nog op Graspop verschijnt, in dat geval kan ik de meeste van mijn favorieten daar wel zien (en Zeal & Ardor recent in de Melkweg nog bezocht). Maar mochten die niet naar Graspop komen, ga ik een ticket voor Prognosis wel overwegen...
Ik zit nu toch wel heel dicht tegen (in ieder geval) een zaterdagticket aan, alleen al vanwege Zeal & Ardor, Soen, Disillusion en Hippotraktor, nog geen van allen (naar tevredenheid) kunnen zien..

Z&A dit jaar op GMM gemist wegens clash met Paradise Lost (doet nog steeds pijn die clash..), en op Hellfest quasi gezien in een veel te volle tent (deels vanwege de stromende regen), en het halve concert bezig geweest om langs de zijkant naar voren te geraken.
Disillusion stond al heel vroeg in een nog vrijwel lege Marquee, en had bij de eerste paar nummer te kampen met uitvallende boxen.
Voor mij dus een mooi pakketje om (opnieuw) te gaan zien!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Is de Boerderij en de Bosuil niet genoeg?

Inderdaad een heel tof affiche! Snap dat dilemma ook wel. Zit nog steeds te twijfelen, want wederom al bizar veel van dat affiche gezien en dat is er niet beter op geworden met Z&A, alleen wel veel vette namen bij elkaar. Lastig...
Had PRognosis nou ook dagkaarten? Verdomde fijne set namen en vooral disillusion wil ik graag weer live zien. Als die op dezelfde dag als Z&A staat dan moet ik toch wel gaan eigenlijk..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Had PRognosis nou ook dagkaarten? Verdomde fijne set namen en vooral disillusion wil ik graag weer live zien. Als die op dezelfde dag als Z&A staat dan moet ik toch wel gaan eigenlijk..
Zekers! En zijn ook al eventjes te koop. Dagindeling is ook al een tijdje bekend, dus sla je slag!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Nieuwe namen CAS 2023.
Guus Meeuwis, Suzan & Freek, Meli & Vinstage Future, The Dirty Daddy's, Rolf Sanchez, Tabitha en Bente staan dit jaar op de podia van Concert at SEA. Dat maakte de organisatie van het festival vanmorgen bekend.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
844
775
Hellofestival komt met de verwachte Madness. Verder Nena, Son Mieux, Daredevils, La Fuente en Buurman & Buurman
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.356
6.540
Prognosis heeft de laatste headliner bekendgemaakt. Het is niemand minder dan Zeal & Ardor!
Briljante headliner. Had ik niet verwacht, maar ik ben er heel blij mee! Ik twijfel nog of ik één of twee dagen ga. Ik wil sowieso die dag van Zeal & Ardor en Disillusion gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Tijdschema voor Headbangers Parade is bekend.
13.00-13.45: Molybaron
14.15-15.00: Ghøstkid
15.30-16.15: Stake
16.45-17.30: Sleep Token
18.00-19.00: Northlane
19.30-20.30: TesseracT
21.00-23.00: Architects
2 uur Architects, dat is lang. Op een zondag tot 23 uur had ik ook niet verwacht
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Je zou je bijna gaan afvragen of het het geld niet waard is...
Dit is volgens mij een mislukking geworden.
In de eerste aankondiging hadden ze het nog over meer bands die nog aangekondigd moesten worden, daar is niks van terecht gekomen.
Ik had graag Tesseract en Molybaron gezien, met Architects als toetje, maar die 2 liggen iets te ver uit elkaar nu, en een uurtje Tesseract is niet heel veel

Edit: Ik zie ze die 2 uur trouwens nooit vol gaan maken, als ik de album release show als uitgangspunt neem, kom ik 1,5 uur uit volgens Setlist.fm
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Briljante headliner. Had ik niet verwacht, maar ik ben er heel blij mee! Ik twijfel nog of ik één of twee dagen ga. Ik wil sowieso die dag van Zeal & Ardor en Disillusion gaan.
Ik heb tickets gekocht voor de zaterdag.
We zijn nog aan het kijken om eventueel te overnachten in Eindhoven.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.164
1.227
Dit is volgens mij een mislukking geworden.
In de eerste aankondiging hadden ze het nog over meer bands die nog aangekondigd moesten worden, daar is niks van terecht gekomen.
Ik had graag Tesseract en Molybaron gezien, met Architects als toetje, maar die 2 liggen iets te ver uit elkaar nu, en een uurtje Tesseract is niet heel veel

Edit: Ik zie ze die 2 uur trouwens nooit vol gaan maken, als ik de album release show als uitgangspunt neem, kom ik 1,5 uur uit volgens Setlist.fm
Gisteren (allee of deze avond, is maar hoe ge het ziet in zijn context, kleine 6 h geleden maar ik schrijf dit na middernacht om 04 h 38) in Frankfurt hebben ze een pak meer nummers gespeeld. 24 in totaal. Dus misschien wel 2 h. Waren wel akoestische nummers bij als ik setlist.fm zo bekijk (ik was zelf niet op die show)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken