Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2023

WIES, PERSONAL TRAINER, THE HAUNTED YOUTH EN MEER VOOR ORANJEPOP 2023!

Op donderdag 27 april trappen we het festivalseizoen af in het Hunnerpark met de beste livemuziek en een super lekker sfeertje. Vandaag maken we de gehele line-up aan je bekend. Van aansprekende (inter)nationale namen en als opkomende bands: we maken er een feestje van.

DE VOLLEDIGE LINE-UP:
WIES, Personal Trainer Band, The Haunted Youth, Naaz, Bente, Bumble B. Boy, néomí, Opus Kink, Fat Dog, Latanya Alberto en MYRA PILAR.

💌 We staan te trappelen om weer los te gaan, dus de tickets zijn meteen in de verkoop via www.oranjepop-nijmegen.nl
Dit is altijd een heerlijk festivalletje. Prima namen ook gewoon weer.

Lekker op loopafstand bovendien, wat wil je nog meer?

Nog niet gedeeld zag ik, maar komende dinsdag om 10.00 eerste namen voor Misty Fields.

Bevrijdingsfestival Overijssel

Main:
Froukje, Sef, S10, Bokkers, Tabitha, Altin Gun, Son Mieux, Di-Rect

En wat ik verder herken: The Vices, Goldkimono, Bumble B. Boy, Tim Knol, Arp Frique

332510254_1160405181281997_2546112782092694662_n.jpg

Best paar aardige namen vooral dat tweede blokje.

332510254_1160405181281997_2546112782092694662_n.jpg

Best paar aardige namen vooral dat tweede blokje.
Ha, ik was daar afgelopen jaar omdat familie kaarten over had. Meau komt op herhaling zie ik, die was toen ook wel aardig. Maar vooral ook een heel fijn terrein en lekker eten. Prima dagje uit als er wat kleine acts staan die je aanspreken, zolang je bij de mainstage uit de buurt blijft.

Rockcircus in de Brabanthallen blijft ook maar stil... Wat kunnen we daar nog verwachten denken jullie?

Samhain is vanwege de teloorgang van Muziekodroom verhuisd naar Muziekgieterij in Maastricht. Het festival vindt dit jaar plaats op 28 en 29 oktober. 26 bands zijn bevestigd en worden binnenkort bekend gemaakt. Kaartverkoop begint komende vrijdag.

Hopelijk eindelijk Amenra in Maastricht.

• Leuk
Waarderingen: Jerommeke
Samhain is vanwege de teloorgang van Muziekodroom verhuisd naar Muziekgieterij in Maastricht. Het festival vindt dit jaar plaats op 28 en 29 oktober. 26 bands zijn bevestigd en worden binnenkort bekend gemaakt. Kaartverkoop begint komende vrijdag.

Hopelijk eindelijk Amenra in Maastricht.
Weet even niet meer hoe het afgelopen editie was, maar negentig euro is best netjes, zeker als je naar de line-up van vorig jaar kijkt. Wel blij dat Nederland een stevig festival rijker is.

• Leuk
Waarderingen: Jerommeke
Ook zijn de eerste namen voor Down by the River gedropt (25 juni in Venlo)

The Reverend Peyton's Big Damn Band + Scott H. Birham + Rose Marin + Violet's Tale

Prima begin, headliner van zaterdag nog niet bekend lijkt me? Of zou dat Preoccupations toch zijn?

Prima begin, headliner van zaterdag nog niet bekend lijkt me? Of zou dat Preoccupations toch zijn?
Onhandig bands met van die lange namen. Niet duidelijk op de poster of ze kleiner staan dan Shame, omdat ze anders niet op de poster passen of dat er toch nog een andere band boven komt. Maar wat het ook gaat worden nu al een prima worp.

Verkoopt Misty Fields normaal gezien uit? Ben aan het twijfelen tussen een dagticket voor de vrijdag of om gewoon een heel weekend te gaan, want ik had volgens mij in het BKS topic gelezen dat de camping en de sanitaire voorzieningen niet helemaal super zijn.

Verkoopt Misty Fields normaal gezien uit? Ben aan het twijfelen tussen een dagticket voor de vrijdag of om gewoon een heel weekend te gaan, want ik had volgens mij in het BKS topic gelezen dat de camping en de sanitaire voorzieningen niet helemaal super zijn.
Vorig jaar voor het eerst uitverkocht. Er zijn ook andere campings op loop-/fietsafstand als je die camping niet zo tof lijkt.

In oktober gaat er een nieuw festival naar 013 komen met drie podia (Main, Next en kelder) gericht op indie, post-punk en garage. Binnenkort komen de eerste namen; ik ben persoonlijk erg benieuwd!

• Leuk
Waarderingen: team-0, gy0n en Nelios

Users who are viewing this thread