Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben altijd verrast hoe een klein(er) festival als Rock Olmen, zo'n namen kan neerzetten. Ook deze line-up heeft weer met deftige namen en voldoende afwisseling.
Ik ben altijd verrast hoe een klein(er) festival als Rock Olmen, zo'n namen kan neerzetten. Ook deze line-up heeft weer met deftige namen en voldoende afwisseling.
Ik ben verrast hoeveel keren een band als STONE dit jaar Belgische of zo goed als Belgische (Vestrock) festivals dit jaar aandoet. Wie weet gaat de teller nog komen boven vijf optredens.
Ik ben verrast hoeveel keren een band als STONE dit jaar Belgische of zo goed als Belgische (Vestrock) festivals dit jaar aandoet. Wie weet gaat de teller nog komen boven vijf optredens.
Eventjes gekeken naar wat het wegvallen van TW Classic betekent voor Rock Zottegem.
Elvis Costello (act TW Classic) stond op minstens tien dagen van zijn Europese tour geprogrammeerd als voorprogramma van Neil Young. In die zin was het wel wat raar dat zij ook niet op Rock Zottegem werden geprogrammeerd.
Ofwel boekt Rock Werchter Elvis Costello als legacy act nog in voor Rock Werchter bv voor donderdag 2 juli of 3 juli (nu dat alle concerten in de UK van 28 juni tot 5 juli met Neil Young zijn geannuleerd).
Ofwel speelt Elvis Costello toch nog op vrijdag 10 juli op Rock Zottegem.
Counting Crows kan ook nog op 10 juli spelen op Rock Zottegem met laatste concert zijnde 8 juli in Scandinavie. Als je dan Deus nog erbij kunt boeken dan zit je wel goed genoeg om volk te lokken.
Eventjes gekeken naar wat het wegvallen van TW Classic betekent voor Rock Zottegem.
Elvis Costello (act TW Classic) stond op minstens tien dagen van zijn Europese tour geprogrammeerd als voorprogramma van Neil Young. In die zin was het wel wat raar dat zij ook niet op Rock Zottegem werden geprogrammeerd.
Ofwel boekt Rock Werchter Elvis Costello als legacy act nog in voor Rock Werchter bv voor donderdag 2 juli of 3 juli (nu dat alle concerten in de UK van 28 juni tot 5 juli met Neil Young zijn geannuleerd).
Ofwel speelt Elvis Costello toch nog op vrijdag 10 juli op Rock Zottegem.
Counting Crows kan ook nog op 10 juli spelen op Rock Zottegem met laatste concert zijnde 8 juli in Scandinavie. Als je dan Deus nog erbij kunt boeken dan zit je wel goed genoeg om volk te lokken.
Deus heeft zijn concert van vrijdag 10 juli in SLOT ZEIST verplaatst naar zaterdag 11 Juli. Dus wie weet kan Rock Zottegem op de voormalige Neil Young vrijdag nu Deus aankondigen.
Het is dat ik die zaterdag al op Dunk zit anders had de toevoeging van Lili Refrain & YOB mij wel over de streep getrokken voor die dag, zondag staat eigenlijk niet direct een band die mij richting Botanique lokt.
Welkom op de intiemste concerten van Vlaanderen. Dicht bij het kampvuur in de schaduw van het Kasteel van Horst stellen we tal van akoestische concerten voor.
www.kampvuurconcerten.be
Kasteel van Horst: namen als Gabriel Rios, Loverman, Wim Mertens, Luka Bloom, Geike en Lloyd Cole
Vanaf 28 februari verkoop. Optredens 24 mei tot 19 juni
Volgens mij helemaal niet hier benoemd: Gent Jazz heeft dertien nieuwe namen aangekondigd.
José González, Asaf Avidan, Warhaus, Sun Ra Arkestra, Admiral Freebee, Lakecia Benjamin, Olympia Vitalis, TP Le Green, Yasmine Hamdan, Curiosity Shop, Rio Kosta, The Milk, Tomoki Sanders & more to be announced!
Dag 1 (Do 14 Mei):
Russian Circles - Pelican - Baulta - Pothamus - we.own.the.sky - Immanu El - Warrington-Runcorn New Town Development Plan - Skloss - Las 3 Marias - Circus Trees - Aufhebung
Dag 2 (Vr 15 Mei)
Caspian- We Lost The Sea (A Single Flower) - Her Name Is Calla - Turpentine Valley - Celestial Wolves - Sotabosc - Ciśninie - Onrust - Capitan - L.O.E. - The Color of Cyan
Dag 3 (Za 16 Mei)
We Lost The Sea (Departure Songs) - Kokomo - Toundra - Overhead, The Albatross - The Evpatoria Report - Hazards of Swimming Naked - Bloed - Summer Fades Away - Glacier - The Sea Shall Not Have Them - Huracán
Wel een fijne dunk lineup, maar voor mij wat te weinig om me te overtuigen om Zottegem te gaan.
Als het in Gent was, dan had ik wel een dagticket overwogen.
Welkom op de intiemste concerten van Vlaanderen. Dicht bij het kampvuur in de schaduw van het Kasteel van Horst stellen we tal van akoestische concerten voor.
www.kampvuurconcerten.be
ondertussen nog enkele sterke namen erbij vanaf 14 mei Raymond vh Groenewoud tot vrijdag 19 juni LLoyd Cole.
Ook onder meer Heather Nova, Luka Bloom, Bimdek, Ozark Henry, Gabriel RIos, Loverman, Stef Kamil Carlens and the poem, Wim Mertens en Geike.
Verkoop start op 28 februari. Locatie Kasteel van Horst.
Na een volledig uitverkochte debuuteditie keert ON THE BEACH op zaterdag 8 augustus terug naar het strand van Zeebrugge – en hoe. Niemand minder dan wereldster David Guetta brengt er zijn spectaculaire ‘The Monolith’-show. Het wordt meteen de eerste keer dat deze gigantische productie op...
Na een volledig uitverkochte debuuteditie keert ON THE BEACH op zaterdag 8 augustus terug naar het strand van Zeebrugge – en hoe. Niemand minder dan wereldster David Guetta brengt er zijn spectaculaire ‘The Monolith’-show. Het wordt meteen de eerste keer dat deze gigantische productie op...