Verzameltopic overige Belgische festivals 2026

03.04-06.4.2026: BRDCST, AB, Brussel
Curated by Keeley Forsyth, Ichiko Aoba en Stephen O'Malley
O.a Einstürzende Neubauten, Xiu Xiu x Eraserhead en claire rousay x The Bloody Lady

• Leuk
Waarderingen: Thisso en wenteldave
Pommelien tovert weer magie: op een uurtje tijd zowel alle dagticketten voor haar zaterdagoptreden als combitickets voor Gladiolen de deur uit. Gelukkig kan je ze nog op veel andere festivals bewonderen deze zomer als (sub)headliner.

Weet iemand of het Beach Festival in Nieuwpoort van Live Nation dit jaar volledig geschrapt is. Op de website zie ik geen enkele datum of link naar 2026 en vorig jaar waren de eerste namen al bekend op 10 december. Het leek me een festival dat wellicht snel zou omvallen wegens gebrek aan focus en vooral gebrek aan bezoekers.

Weet iemand of het Beach Festival in Nieuwpoort van Live Nation dit jaar volledig geschrapt is. Op de website zie ik geen enkele datum of link naar 2026 en vorig jaar waren de eerste namen al bekend op 10 december. Het leek me een festival dat wellicht snel zou omvallen wegens gebrek aan focus en vooral gebrek aan bezoekers.
Heeft weinig te maken met Live Nation, maar wordt georganiseerd door Twice en Day One. 2 evenementbedrijven uit Roeselare.

Maar idd nog niets gezien of gehoord voor 2026, maar ze hebben nog tijd natuurlijk. Clouseau toert en Milk Inc doet een 30y festivaltour, ideale bands voor daar neer te zetten.

23.05.2026: Les Nuits Botanique - € 42,00
shame • Maria Somerville • Horse Lords • Ugly • Sword II • Rafael Toral • Sergeant • Yamila

Enkele mooie toevoegingen voor deze dag en er volgen nog namen.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Van Dauwpop zijn er al vele dagen terug namen bekendgemaakt maar ik hoor niets over Vestrock. Normaal geven ze namen altijd tussen 5 en 10 december. Weet iemand of Vestrock uberhaupt nog doorgaat in 2026? En wanneer de eerste namen gaan komen?

🔥
Ben jij klaar voor de eerste blik op onze line-up?
Volgende week is het Rock Rally tijd!
En wie daar is… krijgt als allereerste de volledige line-up van Rock Affligem 2026 te zien.
Geen leaks. Geen hints. Gewoon live onthuld, alleen daar.
👀

👉
See you next week op de Rock Rally 🎸 !

Patti Smith Quartet, John Hiatt, Suzanne Vega, Luka Bloom, Fatoumata Diawara en Fifty Foot Combo naar Gent Jazz.

Patti Smith Quartet, John Hiatt, Suzanne Vega, Luka Bloom, Fatoumata Diawara en Fifty Foot Combo naar Gent Jazz.
Vier juli is toch een heel mooi dagje Gent Jazz met drie singer-songwriters van wereldkwaliteit: luka bloom, john hiatt en suzanne vega. Staanpl kosten 64 euro en zitplaatsen 79 of 89 euro. En dan krijg je nog een tweede podium erbij met Bene artiesten.

• Leuk
Waarderingen: TheGloaming en daejim
Ronquières festival met onder andere: Pommelien Thys, Suede, Macklemore, DJ snake, Hooverphonic (foto met Geike - wat raar), Oscar en zijn wolven,....

Users who are viewing this thread