Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bijzonder matige affiche dit jaar in Herk-de-Stad vind ik. The Haunted Youth en Wiegedood de moeite waard, maar voor de rest veel acts die je op bijna ieder gratis festival in de Benelux kan zien.
Bijzonder matige affiche dit jaar in Herk-de-Stad vind ik. The Haunted Youth en Wiegedood de moeite waard, maar voor de rest veel acts die je op bijna ieder gratis festival in de Benelux kan zien.
Voor de geïnteresseerden: de affiche van Les Nuits Botanique is intussen volledig. Via https://www.lesnuits.be/ kan je ook de timetables terugvinden voor alle dagen.
Voor de geïnteresseerden: de affiche van Les Nuits Botanique is intussen volledig. Via https://www.lesnuits.be/ kan je ook de timetables terugvinden voor alle dagen.
De timetable van Obsidian Dust valt best mee, clashes waren onvermijdelijk maar dit is gewoon mogelijk ( Elder - LLNN - Zeal & Ardor - Litvrgy - Wiegedood ) dus ik klaag niet
De timetable van Obsidian Dust valt best mee, clashes waren onvermijdelijk maar dit is gewoon mogelijk ( Elder - LLNN - Zeal & Ardor - Litvrgy - Wiegedood ) dus ik klaag niet
Spelen Pallbearer en Wiegedood bijna 2 uur??
Klopt deze timetable überhaupt wel?
Liturgy en Pallbearer overlappen zelfs 10 minuten op dezelfde stage, dat lijkt me nogal chaotisch...
Ik zal wel grotendeels dezelfde route als jij volgen, alleen pak ik waarschijnlijk Pallbearer i.p.v. Wiegedood (of mogelijk een deel van beide).
Wel veel zin in!
Alleen jammer dat ze op een donderdag doorgaan tot 1u, terwijl de meeste dagen mooi om 23u eindigen. En Pallbearer 50min als podiumafsluiter is ook maar karig.
Spelen Pallbearer en Wiegedood bijna 2 uur??
Klopt deze timetable überhaupt wel?
Liturgy en Pallbearer overlappen zelfs 10 minuten op dezelfde stage, dat lijkt me nogal chaotisch...
Ik zal wel grotendeels dezelfde route als jij volgen, alleen pak ik waarschijnlijk Pallbearer i.p.v. Wiegedood (of mogelijk een deel van beide).
Wel veel zin in!
Ja die gingen de volledige De Doden Hebben Het Goed trilogie spelen toch? Daar hebben ze wel ff voor nodig, speeltijd van de studio opnames bij elkaar is al ongeveer 1h45m dus om dan een settijd van 1h55m in te plannen lijkt me niet onlogisch. Wat @johanra al zegt, terwijl ik dit typ dus
Ja die gingen de volledige De Doden Hebben Het Goed trilogie spelen toch? Daar hebben ze wel ff voor nodig, speeltijd van de studio opnames bij elkaar is al ongeveer 1h45m dus om dan een settijd van 1h55m in te plannen lijkt me niet onlogisch. Wat @johanra al zegt, terwijl ik dit typ dus
Ik vraag me af of ik dit live zo leuk zou gaan vinden. Ik vind Wiegedood echt een steengoede band maar het is wel zware kost die energie en aandacht vraagt om er goed bij te blijven. Bijna 2 uur is dan wel echt lang om een masterclass black metal te ondergaan zonder interactie. En persoonlijk vind ik de albums in kwaliteit achteruitgaan waardoor je start met het beste werk. Maar goed, het is hoe dan ook wel een unieke beleving.
Wow, dat wist ik niet, dat maakt het wel wat specialer, waardoor ik wellicht toch eerder voor Wiegedood zal kiezen.
Ik weet het eerlijk gezegd nog niet, vervelende clash helaas...
Wow, dat wist ik niet, dat maakt het wel wat specialer, waardoor ik wellicht toch eerder voor Wiegedood zal kiezen.
Ik weet het eerlijk gezegd nog niet, vervelende clash helaas...
De DDHG-trilogie volledig lijkt mij toch wel redelijk uniek, zijn nog wel 2 datums in NL (Utrecht 16 mei & Groningen 12 september). Pallbearer heb ik zelf een paar maand geleden gezien op Hell's Balls dus die kan ik makkelijk missen.
Ik weet je daar in ieder geval wel ergens te vinden, of jij mij
Erg tof, Crawlspace, All Out War en As Friends Rust zijn toch wel serieus jeugdsentiment. My kind of metalcore . Wel relatief kleine acts in Ieper vooralsnog.