Verzameltopic overige Belgische festivals 2025

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Het zou me niet verbazen als ze toch gewoon met die tent blijven werken, hoor.

In het persbericht spreken ze over een “outdoor stage”. Vanuit het perspectief van Botanique lijkt me alles wat zich binnen hun complex afspeelt “indoor” en alles wat in de tuin gebeurt “outdoor”. Hoeft niet per se een openluchtpodium te betekenen.
Had me gebaseerd op het artikel van Bruzz, waar men effectief over herinrichting van de buitenruimte en een openluchtpodium spreekt. Hoop dat het om een sterk staaltje vrije interpretatie gaat.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.176
1.381
Had me gebaseerd op het artikel van Bruzz, waar men effectief over herinrichting van de buitenruimte en een openluchtpodium spreekt. Hoop dat het om een sterk staaltje vrije interpretatie gaat.
Ah ok, dat wist ik niet. Ik had enkel de e-mail van Botanique zelf hierover gezien.

Ik heb wel al eens Godspeed You! Black Emperor gezien in openlucht in de tuin van Botanique. Eind september was dat, dus ook geen garantie op topweer.
Met aan de ene kant die vervallen neogothische kerk, aan de andere die brutalistische scyscraper van een Finance Tower, en op de achtergrond het geluid van politiesirenes… Prachtige setting was dat voor die band…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken