Verzameltopic overige Belgische festivals 2025

Maandag de eerste namen voor Obsidian Dust, wat een jaarlijks terugkerend dagfestival in het kader van Les Nuits Botanique moet worden.

De visuals op de Obsidian Dust website, alsook de omschrijving (hels, donker en rauw) doen vermoeden dat we richting metalacts moeten kijken. En toevallig valt Les Nuits elk jaar mooi tussen enerzijds Roadburn en anderzijds Desertfest Londen/Berlijn. Toch benieuwd naar!

Edit: Het is een samenwerking met Metadrone (promotor van Desertfest Antwerpen). Die richting is dus bevestigd :)

Laatst bewerkt:
Maandag de eerste namen voor Obsidian Dust, wat een jaarlijks terugkerend dagfestival in het kader van Les Nuits Botanique moet worden.

De visuals op de Obsidian Dust website, alsook de omschrijving (hels, donker en rauw) doen vermoeden dat we richting metalacts moeten kijken. En toevallig valt Les Nuits elk jaar mooi tussen enerzijds Roadburn en anderzijds Desertfest Londen/Berlijn. Toch benieuwd naar!

Edit: Het is een samenwerking met Metadrone (promotor van Desertfest Antwerpen). Die richting is dus bevestigd :)
Goed nieuws! Ik ben er meer dan waarschijnlijk bij want ik vroeg mij al een tijdje af waar deze op 15 mei spelen ;)
461250264_1074931827322189_7627721339322613732_n-min.jpg

• On fire
Waarderingen: Kereltje

Was dat ook niet de insteek voor de 18e in de Botanique (als onderdeel Les Nuits)?
Goed nieuws! Ik ben er meer dan waarschijnlijk bij want ik vroeg mij al een tijdje af waar deze op 15 mei spelen ;)
Bekijk bijlage 11215
Oranssi Pazuzu zal dan ook wel komen. Wellicht een Belgische datum voor Kylesa.

• Confetti
Waarderingen: johanra
Was dat ook niet de insteek voor de 18e in de Botanique (als onderdeel Les Nuits)?

Oranssi Pazuzu zal dan ook wel komen. Wellicht een Belgische datum voor Kylesa.
Dat is de insteek van het vernieuwde Les Nuits in haar geheel: de dagprogrammering wordt volledig rond de headliner gebouwd. Dus de 16e (Osees) zal meer dan waarschijnlijk vol "rammelrock" staan.

Maar de communicatie rond Obsidian Dust lijkt erop te wijzen dat dit een jaarlijks terugkerend event wordt. En gezien de positionering tegenover Desertfest Berlijn/Londen zal er elk jaar wel genoeg moois in de buurt zijn om dat vol te houden.

Users who are viewing this thread