Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Cactus verandert zopas hun socials, weldra nieuws daar. Benieuwd wat daar gaat terecht komen, keuze qua indienamen kaliber Cactus lijkt me groot dit jaar.
Cactus verandert zopas hun socials, weldra nieuws daar. Benieuwd wat daar gaat terecht komen, keuze qua indienamen kaliber Cactus lijkt me groot dit jaar.
Tamino, The Libertines en de Noren van Madrugada zijn de eerste namen voor de feesteditie van Cactusfestival in 2023. Op 7, 8 en 9 juli viert het Brugse stadsfestival in het Minnewaterpark zijn veertigste editie.
Durbuy komt vrijdag om 10.00 met de één na laatste naam. Even ter herinnering: dit is de line-up nu. Van DRF zelf: "de overige twee namen zullen niet groter zijn dan Amenra of Paradise Lost. We zijn geen Graspop of Alcatraz en hanteren al helemaal niet dezelfde prijs ."
En het is nog een aardige vrouw ook. Stond in oktober voor ons in de rij voor de Australische douane en begon vriendelijk een praatje met ons te maken, nog voordat ik in de gaten had wie het was.
Durbuy komt vrijdag om 10.00 met de één na laatste naam. Even ter herinnering: dit is de line-up nu. Van DRF zelf: "de overige twee namen zullen niet groter zijn dan Amenra of Paradise Lost. We zijn geen Graspop of Alcatraz en hanteren al helemaal niet dezelfde prijs ."
En ik zie op de site dit:
Combichrist gaat helaas niet door omdat de voorgestelde formule (zang + dj, zonder muzikant) niet beantwoordt aan wat onze festivalgangers mogen verwachten.
Er zijn dus nog 2 groepen over om aan te kondigen op zaterdag…