Black Mirror erbij op de zaterdag.
Leuk bandje, beetje jammer wel van de overlap met GMM, evenals Korpiklaani (maar aan de andere kant kan dat ook weer goed uitpakken, en heb ik weer een clash of twee minder
).
Line-up DRF nu bijna compleet (en ook eindelijk een poster gemaakt), maar ze hebben blijkbaar nog steeds een headliner in het vat zitten, die 15-12 bekend gemaakt wordt. Benieuwd wie dat nog zal zijn..
In ieder geval al zeer tevreden met deze namen, ongeacht wat er nog bij komt.
Was al van plan dagkaarten voor de vrijdag te kopen toen ze Rotting Christ aankondigden, maar toen kwamen ze ook nog met Paradise Lost op de proppen. Helaas had ik al kaarten voor Sabaton + Babymetal in Antwerpen op diezelfde zaterdag.
Na wat gepuzzel toch maar kaarten voor Sabaton in Luxemburg gekocht en die voor Antwerpen verkocht, en wederom weekendtickets voor DRF gekocht (3e keer op rij alweer, ze blijven daar maar met mooie line-ups komen voor zo'n klein festival).
Zeer blij met Rotting Christ, Paradise Lost en Combichrist, die alle 3 bij de beste optredens horen die ik dit jaar heb gezien (PL 2x zelfs).
Ook Korpiklaani, Drakwald, Wolvennest, Lacrimas Profundere, Belphegor, Bloodbath, zijn hele mooie namen.
Verder zijn Rise Of The Northstar en My Diligence interessant, en staat er (in navolging van Brutal Sphincter) met Gronibard ook weer wat goregrind, altijd vermakelijk!
Kortom, praktisch het hele affiche dus.