Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heeft er toevallig iemand ervaring met het OV en de Lokerse Feesten? Zouden vanuit Antwerpen met de trein willen gaan, maar rijden er na de headliner nog treinen terug? Op de site (nog) niets over terug te vinden...
Heeft er toevallig iemand ervaring met het OV en de Lokerse Feesten? Zouden vanuit Antwerpen met de trein willen gaan, maar rijden er na de headliner nog treinen terug? Op de site (nog) niets over terug te vinden...
Niet op rekenen. Met auto gaan naar randparking en dan via shuttle bus stad binnen. Of maak er ne gezellige dag van en komt al van smiddags, dan heb je wel ergens plek om te parkeren.
Blues Peer met de eerste namen. Het wordt trouwens weer gehouden in het pinksterweekend van 26, 27 en 28 mei. Begin volgend jaar komen er meer namen.
In ieder geval:
Ik vermoed dat eind juli meer en meer een moeilijke periode gaat worden. Wat laat voor de juni-juli legs van bands en wat vroeg voor de augustus-september legs.
Of Tom Jones/Zucherro kan dan pas, kan ook natuurlijk.
Ik vermoed dat eind juli meer en meer een moeilijke periode gaat worden. Wat laat voor de juni-juli legs van bands en wat vroeg voor de augustus-september legs.
Ik weet niet of dat nog steeds de stand van zaken is, maar uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Tom Jones in juli ook gewoon beschikbaar is, dus dan is het misschien meer een kwestie van willen?
Cactus verandert zopas hun socials, weldra nieuws daar. Benieuwd wat daar gaat terecht komen, keuze qua indienamen kaliber Cactus lijkt me groot dit jaar.