Verzameltopic overige Belgische festivals 2023

Stoogie

Playlistbediener
2 nov 2022
40
58
Heeft er toevallig iemand ervaring met het OV en de Lokerse Feesten? Zouden vanuit Antwerpen met de trein willen gaan, maar rijden er na de headliner nog treinen terug? Op de site (nog) niets over terug te vinden...
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
679
624
Heeft er toevallig iemand ervaring met het OV en de Lokerse Feesten? Zouden vanuit Antwerpen met de trein willen gaan, maar rijden er na de headliner nog treinen terug? Op de site (nog) niets over terug te vinden...
Nee, afterparty in’t stad is de beste optie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stoogie

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
725
652
Heeft er toevallig iemand ervaring met het OV en de Lokerse Feesten? Zouden vanuit Antwerpen met de trein willen gaan, maar rijden er na de headliner nog treinen terug? Op de site (nog) niets over terug te vinden...
Niet op rekenen. Met auto gaan naar randparking en dan via shuttle bus stad binnen. Of maak er ne gezellige dag van en komt al van smiddags, dan heb je wel ergens plek om te parkeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje en Stoogie

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Hier ook!
Iemand miss tips voor overnachting?
Ik ga die nacht naar huis (Gent) maar als je van ver komt is een overnachting geen te grote luxe aangezien de headlinder op de LF meestal laat speelt.

Er zijn meerdere hotels in Lokeren (met shuttledienst) en er is ook een LF- camping.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Blues Peer met de eerste namen. Het wordt trouwens weer gehouden in het pinksterweekend van 26, 27 en 28 mei. Begin volgend jaar komen er meer namen.
In ieder geval:
  1. Samantha Fish
  2. Robert Jon & the Wreck
  3. Ghalia Volt
  4. Cam Cole
  5. Eric Steckel
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Suikerrock verplaatst zich van het laatste weekend van juli naar het eerste van augustus. 4-5-6 augustus dus.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Ik vermoed dat eind juli meer en meer een moeilijke periode gaat worden. Wat laat voor de juni-juli legs van bands en wat vroeg voor de augustus-september legs.
Of Tom Jones/Zucherro kan dan pas, kan ook natuurlijk.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Ik vermoed dat eind juli meer en meer een moeilijke periode gaat worden. Wat laat voor de juni-juli legs van bands en wat vroeg voor de augustus-september legs.
Of Tom Jones/Zucherro kan dan pas, kan ook natuurlijk.
Ik weet niet of dat nog steeds de stand van zaken is, maar uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Tom Jones in juli ook gewoon beschikbaar is, dus dan is het misschien meer een kwestie van willen?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Ik vermoed dat eind juli meer en meer een moeilijke periode gaat worden. Wat laat voor de juni-juli legs van bands en wat vroeg voor de augustus-september legs.
Of Tom Jones/Zucherro kan dan pas, kan ook natuurlijk.
Mogelijks inderdaad verschuiving omwille van een naam die ze absoluut wilden boeken.
Dat hebben we zelfs Werchter ook nog weten doen.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Simply Red, die ik daar wel verwachtte, zitten in Spanje.
Die dus zeker al niet voor Suikerrock.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Cactus verandert zopas hun socials, weldra nieuws daar. Benieuwd wat daar gaat terecht komen, keuze qua indienamen kaliber Cactus lijkt me groot dit jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken