TW Classic 2025

Is er iemand die weet of je drank en eetbonnen per stuk kan kopen? bv 7 of 13 of moet je ze per pakketje van 10 of 20 minimaal aankopen. wat is het minimum aantal met andere woorden?
(Dit is een copy paste voor andere fora, daarom dat ik het drank en eetbonnen noem.)
ps: Bonuspunten als je weet of er bij tw classic mogelijkheid is om eet en drankbonnen aan te kopen. En zoja, waar want ik vind niets. Zal ook even in dat minder actieve forum posten.

Is er iemand die weet of je drank en eetbonnen per stuk kan kopen? bv 7 of 13 of moet je ze per pakketje van 10 of 20 minimaal aankopen. wat is het minimum aantal met andere woorden?
(Dit is een copy paste voor andere fora, daarom dat ik het drank en eetbonnen noem.)
ps: Bonuspunten als je weet of er bij tw classic mogelijkheid is om eet en drankbonnen aan te kopen. En zoja, waar want ik vind niets. Zal ook even in dat minder actieve forum posten.
Zal wel per 5 zijn.

Zal wel per 5 zijn.
Maar zeker ben je niet? Is aankoop van bonnen al ergens in voorverkoop want kan niets vinden. En krijg je de overschot terugbetaald? Is dat hier ook op de laatste bon na? Zoals op graspop?
alvast bedankt.

Maar zeker ben je niet? Is aankoop van bonnen al ergens in voorverkoop want kan niets vinden. En krijg je de overschot terugbetaald? Is dat hier ook op de laatste bon na? Zoals op graspop?
alvast bedankt.
Voor Classic kreeg je (2 jaar geleden toch) ook een bandje met een chip. Op deze chip staat een QR code die je kan opladen met account, normaal gezien ook hier kan je perfect afronden indien nodig.
Achteraf kan je een refund aanvragen. Opgepast, de periode hiervoor is beperkt en het kost je de waarde van 1 bon.

+ de info hierover zal wel snel volgen gok ik. Indien ze geen festivalbandjes doen, zoals onlangs met de Boss, dan kreeg iedereen een betaalkaart aan de inkom.

TW Classic en Boutique zullen met cashless bandje en QR code zijn. Opladen of saldo checken kan aan de kassa’s met bankkaart of betaal-apps en via de QR-code op je polsbandje.

Aan de kassa's kan je ook een cashless card krijgen (je zal wel minstens 10 coins moeten aankopen).

Een coin zal wss 3,8€ kosten.

• Leuk
Waarderingen: Nielso

Users who are viewing this thread