TW Classic 2022 met Nick Cave

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ik ben er ook bij volgende week. Na alle lovende recensies moet ik Nick Cave toch echt wel met z'n band aan het werk zien. Alleen reis terug wordt lastig, dus misschien 's nachts maar overnachten op Antwerpen Centraal ofzo. Iemand die nog terug richting Noord-Brabant rijdt toevallig? :ROFLMAO:
Ligt Haarlem in Noord-Brabant?
 
  • Haha
Waarderingen: RubenFrusciante

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Zolang het niet regent tijdens Cave is alles goed. Maar het liefst gewoon geen regen.
Hmmm het lijkt wel of de grote krachten er alles aan doen dat ik er vanaf zie…. Mijn maatje waarmee ik zou gaan, kan door trieste omstandigheden (uitvaart) niet gaan. Dus overnachten op de klokkeberg ga ik nu niet doen. Twijfel om later heen te gaan tijdens The Smile er zijn en dan toch weer terug te rijden. Niet ideaal en vrij laat ?
En dan nu ook nog minder weer…. ?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Kan best sfeervol zijn, hoor. Zo'n I Need You met een mooie lucht en een paar druppels uit de hemel.
Nee regen maakt mij eigenlijk altijd chagrijnig op een festival. Kan dat heel moeilijk trekken haha.

Maar tot nu toe ziet het er op buienradar eigenlijk vrij goed uit allemaal. Ik zou daarvoor tekenen.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.613
Nee regen maakt mij eigenlijk altijd chagrijnig op een festival. Kan dat heel moeilijk trekken haha.

Maar tot nu toe ziet het er op buienradar eigenlijk vrij goed uit allemaal. Ik zou daarvoor tekenen.
Ik kijk net, en blijkbaar heb ik fout gekeken want het wordt prima festivalweer.
 
  • Confetti
Waarderingen: @Marc
12 nov 2016
650
389
Placebo heeft de laatste twee shows toch een wijziging in setlist doorgevoerd: One of a kind van Meds in plaats van Kitty Litter van Battle for the Sun. Blijft toch een eigenzinnige band daarin. One of a kind, uitstekend nummer hoor, maar Song to say goodbye en Meds van dezelfde plaat laten ze achterwege en zouden natuurlijk een grotere golf van enthousiaste reacties teweegbrengen. Veel nummers van de nieuwe plaat ook, ook voor festivaloptredens. Met een tijdslot zoals dat op TW Classic laten ze zelfs meestal Post Blue vallen. Echte crowd pleasers zijn het niet (Pure Morning wordt ook zo zelden gespeeld bv.), en dat maakt hen natuurlijk ook aantrekkelijk op één of andere manier.
Deep cuts spelen is altijd cool, jammere bij Placebo is altijd dat ze teveel geweldige oudere nummers weigeren te spelen en wel allerlei andere meuk. Gelukkig is Never Let Me Go een puike plaat.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Komaan weer, verbeter!

Wij zijn er vanaf de namiddag. Hopelijk geen regengedoe... :-(
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Verdomme, vooral in de avond ziet het er erg zwart uit. Onweer en rukwinden... Fuck fuck. Toch wel de concertavond waarnaar ik het meest uitkeek dit jaar. Zal al blij zijn met een droge periode tussen 22 en 00.30. :-(
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
Ik heb de poncho maar ingepakt, neem na het avondeten de trein die kant op. Afhankelijk van het weer mogelijk wat langer in Brussel blijven plakken, dat weer kan die show van Cave ook magisch maken. Zal natuurlijk wel funest zijn voor het bezoekersaantal als je het gebrek aan animo op Ticketswap ziet.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.613
Ik ga wel de hele dag, hopelijk valt het mee (zo ziet het er nu opeens wel weer uit). We zullen zien.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Ik neem de velo rond een uur of 10 morgenvroeg en steek eerst een frietje in Haacht vooraleer ik richting de wei rij dus als het dan alvast droog kan blijven aub.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Jammer dat ik niet kan gaan, maar via ticketswap €40,- voor die grote namen die er staan is echt geen geld!
 

LifeisMusic

Playlistbediener
20 mei 2022
20
13
Vanaf wanneer is het te verwachten dat de Barn vol is bij Florence? Eerst The Smile en dan naar de Barn is dat realistisch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken