TW Classic 2022 met Nick Cave

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
martin2 wrote:

DennisvdBr wrote:

Martin wrote:
Zeker géén Rolling Stones !


…zeg het maar dan…?


Mijn account werkte niet meer,
Nu is het niet Martin maar Martin2.
Geen Stones maar een band die dit jaar al op een Belgisch festival gestaan heeft.

seg seg seg, zo vol raadsels praten. niet leuk voor de rest hoor ?
Zeg gewoon dat het pakweg Editors zijn en iedereen is blij ?

Dat kan zeker maar the Xx is ook een optie? :)
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.051
346
ChiquitaChaser wrote:

martin2 wrote:

DennisvdBr wrote:

Martin wrote:
Zeker géén Rolling Stones !


…zeg het maar dan…?


Mijn account werkte niet meer,
Nu is het niet Martin maar Martin2.
Geen Stones maar een band die dit jaar al op een Belgisch festival gestaan heeft.


seg seg seg, zo vol raadsels praten. niet leuk voor de rest hoor
1f609.svg

Zeg gewoon dat het pakweg Editors zijn en iedereen is blij
1f642.svg


Dat kan zeker maar the Xx is ook een optie?
1f642.svg
nice try :-D
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
martin2 wrote:

DennisvdBr wrote:

Martin wrote:
Zeker géén Rolling Stones !


…zeg het maar dan…?


Mijn account werkte niet meer,
Nu is het niet Martin maar Martin2.
Geen Stones maar een band die dit jaar al op een Belgisch festival gestaan heeft.

seg seg seg, zo vol raadsels praten. niet leuk voor de rest hoor ?
Zeg gewoon dat het pakweg Editors zijn en iedereen is blij ?

Nog even wachten ;-)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.272
1.344
Omslagfoto van TW Classic drie uur geleden veranderd op facebook. Morgen eerste naam/namen?
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Omslagfoto van TW Classic drie uur geleden veranderd op facebook. Morgen eerste naam/namen?
Was de kerstomslag foto die ze terug gewoon hebben gezet. De headliner ligt al vast maar de rest nog niet (zeiden ze me vorige week) en ze willen normaal alles in 1 keer bekend maken. Dus weet het ook niet juist wanneer. Maar verwacht niets spectaculair hoor :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.810
12.530
Everyknight wrote:
Omslagfoto van TW Classic drie uur geleden veranderd op facebook. Morgen eerste naam/namen?

Was de kerstomslag foto die ze terug gewoon hebben gezet. De headliner ligt al vast maar de rest nog niet (zeiden ze me vorige week) en ze willen normaal alles in 1 keer bekend maken. Dus weet het ook niet juist wanneer. Maar verwacht niets spectaculair hoor
1f642.svg
0
Ik zet mijn geld op Foo Fighters met Editors al coheadliner. Inderdaad niet erg spectaculair maar verkoopt wel uit.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.897
9.852
In hun Facebook post en op de website staat er wel dat het voor 'begin januari' is. Dus dat kan alleen nog deze week zijn. En aangezien vrijdag een ander festival in Werchter aan de beurt zou moeten zijn...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
In hun Facebook post en op de website staat er wel dat het voor ‘begin januari’ is. Dus dat kan alleen nog deze week zijn. En aangezien vrijdag een ander festival in Werchter aan de beurt zou moeten zijn…

ja.... je voelt dat er iets in de lucht hangt...
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Foo Fighters staan natuurlijk (ook) al in het Sportpaleis. Zelfde geldt voor Arcade Fire. Radiohead zie ik niet zo snel weer terugkeren en zeker niet in zo'n grote venue als grote publiekstrekker.

Rammstein een optie? Dat is de enige act die ik me kan voorstellen als je het hebt over een headliner van vorig seizoen die nu wéér zo'n weide kan vullen. Maar die touren (nog) niet en vrijwel geen enkel ander festival heeft nog een headlinespot voor ze over, dus het is een kleine kans.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Foo Fighters staan natuurlijk (ook) al in het Sportpaleis. Zelfde geldt voor Arcade Fire. Radiohead zie ik niet zo snel weer terugkeren en zeker niet in zo’n grote venue als grote publiekstrekker.

Rammstein een optie? Dat is de enige act die ik me kan voorstellen als je het hebt over een headliner van vorig seizoen die nu wéér zo’n weide kan vullen. Maar die touren (nog) niet en vrijwel geen enkel ander festival heeft nog een headlinespot voor ze over, dus het is een kleine kans.

plus Foo Fighters spelen 14 juli in Wantagh in VS...
fyi ik zou LIVE ook in de gaten houden voor een plekje op TW btw
Rammstein, denk het niet...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.271
6.762
mattman wrote:
In hun Facebook post en op de website staat er wel dat het voor ‘begin januari’ is. Dus dat kan alleen nog deze week zijn. En aangezien vrijdag een ander festival in Werchter aan de beurt zou moeten zijn…

ja…. je voelt dat er iets in de lucht hangt…
Ik hoor niks anders dan de wind? ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
plus Foo Fighters spelen 14 juli in Wantagh in VS…
fyi ik zou LIVE ook in de gaten houden voor een plekje op TW btw
Rammstein, denk het niet…

Die zijn bezig met het nieuwe album

During a recent reading session of his book "Heute hat die Welt Geburtstag", Flake said that Rammstein will return to studio in February 2018. Let's take stock of the situation!

The album is currently in its pre-production phase: Rammstein members play together, come up with ideas and record demos in an informal way. The objective is to have a sufficient number of finalized demos, and enter the studio to record them properly, and mix them. According to Flake, Rammstein will enter studio in February 2018.

During the pre-production phase, Rammstein called in several producers, with the intention of replacing Jacob Hellner (as Paul said, they "want to try new paths"). The only name that filtered out was Sky Van Hoff, with whom Paul and Richard tested their guitar sound. Hence the studio photos published at the time (see news).
.
Beware, this doesn't mean that Sky Van Hoff will be the producer of the next album. Rammstein could very well choose another person.
.
Anyway, according to Flake the album is expected by the end of 2018, with a tour in 2019. We can't wait!
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.051
346
DennisvdBr wrote:

mattman wrote:
In hun Facebook post en op de website staat er wel dat het voor ‘begin januari’ is. Dus dat kan alleen nog deze week zijn. En aangezien vrijdag een ander festival in Werchter aan de beurt zou moeten zijn…


ja…. je voelt dat er iets in de lucht hangt…

Ik hoor niks anders dan de wind?
1f609.svg
Sorry, diee vlinder gaat niet op hoor!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Yannick wrote:

DennisvdBr wrote:

mattman wrote:
In hun Facebook post en op de website staat er wel dat het voor ‘begin januari’ is. Dus dat kan alleen nog deze week zijn. En aangezien vrijdag een ander festival in Werchter aan de beurt zou moeten zijn…


ja…. je voelt dat er iets in de lucht hangt…


Ik hoor niks anders dan de wind?
1f609.svg


Sorry, diee vlinder gaat niet op hoor!
misschien weten we het, over nog één nacht
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Zoek het niet te ver, de headliner van TW Classic stond afgelopen jaar op Pukkelpop. Zoals ik al zei is het een speciale/gewaagde affiche.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Zoek het niet te ver, de headliner van TW Classic stond afgelopen jaar op Pukkelpop. Zoals ik al zei is het een speciale/gewaagde affiche.
o ja?? In 2017 op PkP??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken