martin2 wrote:
Rock Torhout wrote:
Editors lijkt inderdaad vanzelfsprekend te gaan worden voor Classic, maar ik kan echt niet geloven dat zij een dag gaan dragen. Misschien pakken ze uit met twee grote kleppers: Editors en Eric Clapton bv.?
Edit: met terug te lezen merk ik dat Clapton toch geen optie zou zijn. Maar dan toch een andere grote band. Bv. The National, lijkt me ook zeker te passen bij Editors.
Nog eens? de headliner van TW Classic was iemand die op Pkp stond in 2017! Ik denk dat het toch al even duidelijk is.
De opvulling van de dag zou het festival zéér waardig maken. En zoals al iemand hier aangehaald had staat TW Classic niet voor enkel een ‘Classic’ band maar voor het festival hoe het er vroeger aan toe ging, 1 dag / 1 grote band !
Chill jongen, ik snap het concept van TW Classic echt wel hoor. Maar een co-headline constructie had best gekund als Editors het grote gerucht is voor classic. Bovendien is het hier nog steeds de bedoeling om mogelijkheden en geruchten te bespreken lijkt me – dat jij hier al pagina’s loopt te roepen dat de headliner dezelfde is als één van PKP dit jaar, betekent niet dat we hier als ‘niet-insider’ niet ons opinie of ideeën mogen geven.