TW Classic 2022 met Nick Cave

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Dus iets als BST the Cure dag zonder the Cure (Editors headline met Interpol, Ride, Slowdive?) En misschien nog wat Belgische acts als Balthazar?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Rock Torhout wrote:
Editors lijkt inderdaad vanzelfsprekend te gaan worden voor Classic, maar ik kan echt niet geloven dat zij een dag gaan dragen. Misschien pakken ze uit met twee grote kleppers: Editors en Eric Clapton bv.?

Edit: met terug te lezen merk ik dat Clapton toch geen optie zou zijn. Maar dan toch een andere grote band. Bv. The National, lijkt me ook zeker te passen bij Editors.

Nog eens? de headliner van TW Classic was iemand die op Pkp stond in 2017! Ik denk dat het toch al even duidelijk is.
De opvulling van de dag zou het festival zéér waardig maken. En zoals al iemand hier aangehaald had staat TW Classic niet voor enkel een ‘Classic’ band maar voor het festival hoe het er vroeger aan toe ging, 1 dag / 1 grote band !
Chill jongen, ik snap het concept van TW Classic echt wel hoor. Maar een co-headline constructie had best gekund als Editors het grote gerucht is voor classic. Bovendien is het hier nog steeds de bedoeling om mogelijkheden en geruchten te bespreken lijkt me - dat jij hier al pagina's loopt te roepen dat de headliner dezelfde is als één van PKP dit jaar, betekent niet dat we hier als 'niet-insider' niet ons opinie of ideeën mogen geven.
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
martin2 wrote:

Rock Torhout wrote:
Editors lijkt inderdaad vanzelfsprekend te gaan worden voor Classic, maar ik kan echt niet geloven dat zij een dag gaan dragen. Misschien pakken ze uit met twee grote kleppers: Editors en Eric Clapton bv.?

Edit: met terug te lezen merk ik dat Clapton toch geen optie zou zijn. Maar dan toch een andere grote band. Bv. The National, lijkt me ook zeker te passen bij Editors.


Nog eens? de headliner van TW Classic was iemand die op Pkp stond in 2017! Ik denk dat het toch al even duidelijk is.
De opvulling van de dag zou het festival zéér waardig maken. En zoals al iemand hier aangehaald had staat TW Classic niet voor enkel een ‘Classic’ band maar voor het festival hoe het er vroeger aan toe ging, 1 dag / 1 grote band !

Chill jongen, ik snap het concept van TW Classic echt wel hoor. Maar een co-headline constructie had best gekund als Editors het grote gerucht is voor classic. Bovendien is het hier nog steeds de bedoeling om mogelijkheden en geruchten te bespreken lijkt me – dat jij hier al pagina’s loopt te roepen dat de headliner dezelfde is als één van PKP dit jaar, betekent niet dat we hier als ‘niet-insider’ niet ons opinie of ideeën mogen geven.

Oei, zo dus niet bedoeld, alvast mijn excuses. (zal geen uitroeptekens meer gebruiken ;-) ) Wou gewoon meegeven dat Editors gewoon enkel de headliner zal zijn en de opvulling ook wel goed zal worden alleen weet ik daar nog niets juist van, en natuurlijk is het hier de bedoeling om mogelijkheden te bespreken.
Een opvulling met Manic Street Preachers / Brain Fallon / Stereophonics zou wel ideaal zijn?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Geen excuses nodig hoor :) Het is gewoon soms moeilijk als iemand blijkbaar meer weet dan de rest, want wat we suggereren is dan automatisch al bijna altijd mis :) Maar Editors - Manic Streat Preachers - Stereophonics - Balthazar - ... met nog ergens een mooie naam zou ik zeker een aardige dag vinden. Vooral omdat MSP en Stereophonics precies vaak 'vergeten' worden door de Werchter organisatie. Alleen weet ik niet of zo'n dag voldoende aantrek zal hebben om dan goed te verkopen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.364
6.592
Geen excuses nodig hoor
1f642.svg
Het is gewoon soms moeilijk als iemand blijkbaar meer weet dan de rest, want wat we suggereren is dan automatisch al bijna altijd mis
1f642.svg
Maar Editors – Manic Streat Preachers – Stereophonics – Balthazar – … met nog ergens een mooie naam zou ik zeker een aardige dag vinden. Vooral omdat MSP en Stereophonics precies vaak ‘vergeten’ worden door de Werchter organisatie. Alleen weet ik niet of zo’n dag voldoende aantrek zal hebben om dan goed te verkopen.

Ik zou LIVE er nog bij zetten...
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Rock Torhout wrote:
Geen excuses nodig hoor
1f642.svg
Het is gewoon soms moeilijk als iemand blijkbaar meer weet dan de rest, want wat we suggereren is dan automatisch al bijna altijd mis
1f642.svg
Maar Editors – Manic Streat Preachers – Stereophonics – Balthazar – … met nog ergens een mooie naam zou ik zeker een aardige dag vinden. Vooral omdat MSP en Stereophonics precies vaak ‘vergeten’ worden door de Werchter organisatie. Alleen weet ik niet of zo’n dag voldoende aantrek zal hebben om dan goed te verkopen.

Ik zou LIVE er nog bij zetten…
Wie nog in het plaatje zou passen is Kasabian (12/7 @ Mad Cool) maar denk niet dat deze gewoon onder Editors komen staan.
Maar dan is het wel een echte Britse affiche (Editors/Kasabian/Manic Street Preachers/Stereophonics) Live mag er ook nog bij komen :)
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Geen excuses nodig hoor
1f642.svg
Het is gewoon soms moeilijk als iemand blijkbaar meer weet dan de rest, want wat we suggereren is dan automatisch al bijna altijd mis
1f642.svg
Maar Editors – Manic Streat Preachers – Stereophonics – Balthazar – … met nog ergens een mooie naam zou ik zeker een aardige dag vinden. Vooral omdat MSP en Stereophonics precies vaak ‘vergeten’ worden door de Werchter organisatie. Alleen weet ik niet of zo’n dag voldoende aantrek zal hebben om dan goed te verkopen.

Balthazar lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Ze trekken pas in juni de studio in voor hun nieuwe plaat. Tot dan touren ze nog volop met soloprojecten. Ik zie ze dus in ieder geval niet op TW Classic verschijnen...
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
183
6
Editors Hotshot bij StuBru deze week... Zou het deze week dan toch nog gaan gebeuren? ;-) ik verwacht morgen of donderdag wel iets van Classic.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Zie dat Eminem 12 juli in Nijmegen staat en 14 juli in London, zou dat niet plan A geweest zijn voor TW Classic?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.364
6.592
Zie dat Eminem 12 juli in Nijmegen staat en 14 juli in London, zou dat niet plan A geweest zijn voor TW Classic?
15 juli Paul Simon op BST Hyde Park...
Dat zal pas een indrukwekkende plan A geweest zijn!!
 

krisclpjamim

Playlistbediener
8 dec 2017
21
0
Ik doe een gewaagde, maar niet geheel dwaze gok : Clouseau. U mag daar mee lachen, maar ik voel het aan mijn enkels. 't is 30 jaar clouseau, net 70 uitverkochte optredens in België en Nederland gedaan/nog te gaan en ik vermoed, ik gok, en we zullen zien.

Met daarna nog een grote internationale naam, bv Paul Simon of weet-ik-veel-wie, Depeche Mode misschien? We zullen zien, zei de blinde!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.438
9.201
Ik doe een gewaagde, maar niet geheel dwaze gok : Clouseau. U mag daar mee lachen, maar ik voel het aan mijn enkels. ’t is 30 jaar clouseau, net 70 uitverkochte optredens in België en Nederland gedaan/nog te gaan en ik vermoed, ik gok, en we zullen zien.

En De Kreuners gaan ook een comeback maken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.850
1.960
Paul Simon staat in het sportpaleis begin juli tijdens zijn afscheidstournee
http://www.paulsimon.com/news/paul-simon-announces-homeward-bound-farewell-tour/

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken