TW Classic 2022 met Nick Cave

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Editors, Bastille of Mumford and Sons. Die eerste zou best wel een zwaktebod zijn imho, of ze moeten het echt in de breedte erg sterk inkleuren. Die band heb ik de afgelopen jaren vaker kunnen zien dan m'n schoonmoeder.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
DennisvdBr wrote:

martin2 wrote:
Zoek het niet te ver, de headliner van TW Classic stond afgelopen jaar op Pukkelpop. Zoals ik al zei is het een speciale/gewaagde affiche.


o ja?? In 2017 op PkP??

Yep ? nu heb ik genoeg gezegd denk ik ?

Dat kan dan niet veel anders dan Editors zijn! Touren sowieso komende festivalzomer en komen over een paar maanden met een nieuw album.
Zou dat wel een aparte keuze voor een "Classic" festival vinden...
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Editors, Bastille of Mumford and Sons. Die eerste zou best wel een zwaktebod zijn imho, of ze moeten het echt in de breedte erg sterk inkleuren. Die band heb ik de afgelopen jaren vaker kunnen zien dan m’n schoonmoeder.

Ik zie Editors toch liever dan mijn schoonmoeder ;)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
Editors, Bastille of Mumford and Sons. Die eerste zou best wel een zwaktebod zijn imho, of ze moeten het echt in de breedte erg sterk inkleuren. Die band heb ik de afgelopen jaren vaker kunnen zien dan m’n schoonmoeder.

Editors vind ik minder zwak dan Bastille of Mumford om eerlijk te zijn, al zit ik er ook niet op te wachten.

Toch eens goed dat ze hen niet weer op RW zetten zo lijkt het voor de vaste RW bezoeker toch wat minder een overkill.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.388
9.144
Editors op TWC wegzetten vind ik een goede oplossing van de organisatie. Kunnen ze hun lievelingetje toch boeken, maar hoeven ze toch niet op het grote festival te staan, waardoor ze de overkill toch wat meer binnen de perken houden. Moeten ze wel voor een sterke omlijsting zorgen rondom Editors.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Met Editors als klepper gaan ze toch écht wel met een zéér sterke dagopvulling moeten gaan komen (idem mocht 't Bastille of Mumford & Sons zijn). Dat zal ook meteen verklaren waarom ze de ganse affiche in één keer willen bekend maken.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Editors zijn sinds vorige week een single aan het teasen, ik verwacht dat deze vrijdag uitkomt (+ albumaankondiging). Zou een mooi moment zijn om ze dan als TWC headliner aan te kondigen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.015
6.421
http://www.concertatsea.nl/line-up/
Dit verkoopt toch ook ieder jaar uit? Haal hier een aantal acts uit en zet samen met Editors en denk dat dat voor veel mensen wel is een leuk dagje uit kan zijn.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.032
300
DennisvdBr wrote:

martin2 wrote:
Zoek het niet te ver, de headliner van TW Classic stond afgelopen jaar op Pukkelpop. Zoals ik al zei is het een speciale/gewaagde affiche.


o ja?? In 2017 op PkP??

Yep
1f609.svg
nu heb ik genoeg gezegd denk ik
1f600.svg

Zal ik het gewoon even duidelijk zeggen, ok ?
Editors op TW Classic
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.511
11.638
Ik vind het een prima oplossing hoor, Editors op TW Classic. Vond ze vorig jaar op Pukkelpop wederom sterk (ben wel beetje fanboy van die band) maar nogmaals op RW is teveel van het goede. Met wat goede omkleding (ik denk oa aan Interpol) kan je een net programma neerzetten waar zeker vraag naar zal zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.823
1.943
Alanis Morissette heeft ook al enkele data staan voor komende zomer. Die zie ik ook wel op TW Classic staan.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Editors vind ik niet de band om een classic dag af te sluiten, eerder op een boutique. Hoop toch dat het de stones worden of dan nog liever een combinatie bryan adams - lenny kravitz. Of roger waters.. toch eerder classic en zeker een fijne rockdag dan
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Editors vind ik niet de band om een classic dag af te sluiten, eerder op een boutique. Hoop toch dat het de stones worden of dan nog liever een combinatie bryan adams – lenny kravitz. Of roger waters.. toch eerder classic en zeker een fijne rockdag dan
niet verder hopen dan :) zoals al is aangehaald hebben The Black Eyed Peas classic ook eens afgesloten... Robbie Williams stond al eens op Boutique(2017) en heeft ook op Classic(2015) gestaan.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.072
667
Al eerder hier gezegd, maar ‘Classic’ refereert vooral naar de vroegere opzet van het festival, eendaags en met één podium, niet zozeer naar de artiesten.
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Zoals Tom Smith het dezemorgen op Studio Brussel zei, ze gaan niet naar RW maar ze doen iets speciaals, dus bij deze ;-)
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Editors lijkt inderdaad vanzelfsprekend te gaan worden voor Classic, maar ik kan echt niet geloven dat zij een dag gaan dragen. Misschien pakken ze uit met twee grote kleppers: Editors en Eric Clapton bv.?

Edit: met terug te lezen merk ik dat Clapton toch geen optie zou zijn. Maar dan toch een andere grote band. Bv. The National, lijkt me ook zeker te passen bij Editors.
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Editors lijkt inderdaad vanzelfsprekend te gaan worden voor Classic, maar ik kan echt niet geloven dat zij een dag gaan dragen. Misschien pakken ze uit met twee grote kleppers: Editors en Eric Clapton bv.?

Edit: met terug te lezen merk ik dat Clapton toch geen optie zou zijn. Maar dan toch een andere grote band. Bv. The National, lijkt me ook zeker te passen bij Editors.
Nog eens? de headliner van TW Classic was iemand die op Pkp stond in 2017! Ik denk dat het toch al even duidelijk is.
De opvulling van de dag zou het festival zéér waardig maken. En zoals al iemand hier aangehaald had staat TW Classic niet voor enkel een 'Classic' band maar voor het festival hoe het er vroeger aan toe ging, 1 dag / 1 grote band !
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken