Tool

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ik kon nog geen Tool topic vinden dus bij dezen.

THIS IS NOT A DRILL!

https://consequenceofsound.net/2019/05/finally-tool-debut-first-new-music-in-over-a-decade/
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Kwaliteit van de opnames is wel vrij matig, met name de lage tonen zorgen duidelijk voor een overload bij de kleine telefoon/camera microfoon. Maar dit maakt het nieuwe album toch wel erg tastbaar!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Bij deze een degelijke kwaliteit voor de song invincible.

Laat me er ook op wijzen dat de songs descending en invincible de titels zijn die de fans gegeven hebben, effectieve titel is niet gekend


https://www.youtube.com/watch?v=O2k-Kh8L_Yc
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Bij deze een degelijke kwaliteit voor de song invincible.

Laat me er ook op wijzen dat de songs descending en invincible de titels zijn die de fans gegeven hebben, effectieve titel is niet gekend

Ja nice, ik was nog bij die eerste opname van Descending haha, deze is idd beter!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Vraag is: ben jij er op 18 juni bij?

Zeker weten! Wel in de 2e ring helaas, met 3 man tegelijk in de wachtrij nog steeds achter het net gevist wat staanplaatsen betreft. Maar zowel in Ziggo als op Werchter erbij, zin in!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
wenteldave wrote:
Vraag is: ben jij er op 18 juni bij?

Zeker weten! Wel in de 2e ring helaas, met 3 man tegelijk in de wachtrij nog steeds achter het net gevist wat staanplaatsen betreft. Maar zowel in Ziggo als op Werchter erbij, zin in!

Doe je goed. Heb je nog geluk gehad. Persoonlijk zit ik zelf liever i.p.v. staan. Ik heb helemaal niks met moshpits en dergelijke bij concerten. Ja, ik vind ze leuk om te zien, maar niet om er middenin te staan. Ik heb, jammer genoeg, volledig achter het net gevist.
Gelukkig voor mij zag ik dat Lamb of God dezelfde dag in Tilburg optreedt, dus dan gaan we daar maar heen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Dr. Hannibal wrote:

wenteldave wrote:
Vraag is: ben jij er op 18 juni bij?


Zeker weten! Wel in de 2e ring helaas, met 3 man tegelijk in de wachtrij nog steeds achter het net gevist wat staanplaatsen betreft. Maar zowel in Ziggo als op Werchter erbij, zin in!

Doe je goed. Heb je nog geluk gehad. Persoonlijk zit ik zelf liever i.p.v. staan. Ik heb helemaal niks met moshpits en dergelijke bij concerten. Ja, ik vind ze leuk om te zien, maar niet om er middenin te staan. Ik heb, jammer genoeg, volledig achter het net gevist.
Gelukkig voor mij zag ik dat Lamb of God dezelfde dag in Tilburg optreedt, dus dan gaan we daar maar heen.

Ja nee moshen op Tool zie ik ook niet snel gebeuren, en zal ik zelf niet snel doen. Dat bewaar ik voor punk, trash en death shows over het algemeen :wink:

De reden dat ik graag staanplaatsen heb, is dat je dan dichter bij het podium kunt staan en actiever deelneemt aan het concert, voor mijn gevoel. Bij zitplaatsen voel ik mij vaak meer toeschouwer, of het nu in Ziggo of in Paradiso is. Als ik op de vloer sta, midden en de crowd, en opkijk naar de artiesten, voel ik mij veel meer onderdeel van een beleving. Als je begrijpt wat ik bedoel :) Heb bij Roger Waters in Ziggo ook niet staan moshen bijvoorbeeld, maar was wel blij om staanplaatsen te hebben en als het ware midden in die enorme productie van hem te staan, op te gaan in de beleving, in plaats van vanaf mn stoeltje toekijken.

Maar het zal niettemin erg gaaf worden verwacht ik!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Ziggo (en Werchter) begint nou aardig op te schieten. Kan niet wachten!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
wenteldave wrote:

Dr. Hannibal wrote:

wenteldave wrote:
Vraag is: ben jij er op 18 juni bij?


Zeker weten! Wel in de 2e ring helaas, met 3 man tegelijk in de wachtrij nog steeds achter het net gevist wat staanplaatsen betreft. Maar zowel in Ziggo als op Werchter erbij, zin in!


Doe je goed. Heb je nog geluk gehad. Persoonlijk zit ik zelf liever i.p.v. staan. Ik heb helemaal niks met moshpits en dergelijke bij concerten. Ja, ik vind ze leuk om te zien, maar niet om er middenin te staan. Ik heb, jammer genoeg, volledig achter het net gevist.
Gelukkig voor mij zag ik dat Lamb of God dezelfde dag in Tilburg optreedt, dus dan gaan we daar maar heen.

Ja nee moshen op Tool zie ik ook niet snel gebeuren, en zal ik zelf niet snel doen. Dat bewaar ik voor punk, trash en death shows over het algemeen
1f609.svg


De reden dat ik graag staanplaatsen heb, is dat je dan dichter bij het podium kunt staan en actiever deelneemt aan het concert, voor mijn gevoel. Bij zitplaatsen voel ik mij vaak meer toeschouwer, of het nu in Ziggo of in Paradiso is. Als ik op de vloer sta, midden en de crowd, en opkijk naar de artiesten, voel ik mij veel meer onderdeel van een beleving. Als je begrijpt wat ik bedoel
1f642.svg
Heb bij Roger Waters in Ziggo ook niet staan moshen bijvoorbeeld, maar was wel blij om staanplaatsen te hebben en als het ware midden in die enorme productie van hem te staan, op te gaan in de beleving, in plaats van vanaf mn stoeltje toekijken.

Maar het zal niettemin erg gaaf worden verwacht ik!

Gelukkig begreep je ook wat ik bedoel. Ik begrijp zeker wat jij op jouw beurt bedoelt, maar ik voel het niet zo. Ik doe net zo luid mee op m'n stoel of vanaf de zijkant. Die beleving, waar jij het over hebt, voel ik op zo'n moment al, niettemin omdat heel de zaal gewoon meedoet, ongeacht of ze staan- of zitplaatsen hebben weten te bemachtigen.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
ik heb ook een ticket voor ziggodome
zoek alleen nog een manier om daar te komen.
en vooral om terug te kunnen komen! ( naar maastricht)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
ik heb ook een ticket voor ziggodome
zoek alleen nog een manier om daar te komen.
en vooral om terug te kunnen komen! ( naar maastricht)

De laatste trein gaat al om 22.30. Pff...
Dat gaat lastig worden, ja, of je moet met de auto willen gaan.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
TOOOOOOOOOOL

FUUUUUUCCKKKK YEEAAAHHHHH FFUCCCKKIINNGGG TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLL

Gave nieuwe nummers hoor, dat gaat echt ziek worden gappies!

Ben je er ook bij in Ziggo? Toch wel benieuwd om de man achter deze prachtige username te leren kennen haha (neem aan dat je een man bent iig).
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Kesselman wrote:
ik heb ook een ticket voor ziggodome
zoek alleen nog een manier om daar te komen.
en vooral om terug te kunnen komen! ( naar maastricht)

De laatste trein gaat al om 22.30. Pff…
Dat gaat lastig worden, ja, of je moet met de auto willen gaan.

In mn eentje met de auto is duur en saai.
Dus daarom zoek ik medereizigers
 
1 mei 2017
289
0
emmers met glijmiddel wrote:
TOOOOOOOOOOL

FUUUUUUCCKKKK YEEAAAHHHHH FFUCCCKKIINNGGG TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLL

Gave nieuwe nummers hoor, dat gaat echt ziek worden gappies!

Ben je er ook bij in Ziggo? Toch wel benieuwd om de man achter deze prachtige username te leren kennen haha (neem aan dat je een man bent iig).

Ik ga ze elders zien, anders was ik zeker bereid voor een pilsje!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Nou, 30 augustus komt het nieuwe album uit. Dat duurt nog een eeuwigheid natuurlijk. Maar goed, wel fijn dat er in ieder geval een datum bekend is.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Nou, 30 augustus komt het nieuwe album uit. Dat duurt nog een eeuwigheid natuurlijk. Maar goed, wel fijn dat er in ieder geval een datum bekend is.

Is tenminste al een datum maar wil nog altijd niks zeggen, half jaar geleden sprak Keenan nog over midden mei, begin juni.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Iets zeggen in interviews is nog wel van een andere orde dan zulke teasers met exacte datum. Ik geloof erin. Zeker na het horen van die nieuwe nummers - die trouwens erg fijn klinken. Heel benieuwd nu. Hopelijk volgen er in de komende shows nog 1 of 2 nieuwe nummers...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken