The Strokes

Mijn reactie gaat dan ook niet over de kwaliteit van het nummer: ik vind het ook bagger. Maar die take over Netanyahu en vrienden is écht wanstaltelijk.
Klopt, vandaar ook m'n bovenstaande toevoeging.

• Leuk
Waarderingen: elo
Wat is dit voor slechte stemmingmakerijrotzooi? Ik weet het: meningen zoals de mijne zijn precies waar dit gratuite en slecht geschreven stukje tekst op uit is. Maar toch: lang leve The Strokes. Lang leve Going Shopping, een nummer dat terecht goed scoort.

Ook even terloops vermelden dat ‘er best genoten’ kan worden van TNN, terwijl dat album nog steeds een paar van hun populairste nummers tot op heden herbergt.

Wat is dit voor slechte stemmingmakerijrotzooi? Ik weet het: meningen zoals de mijne zijn precies waar dit gratuite en slecht geschreven stukje tekst op uit is. Maar toch: lang leve The Strokes. Lang leve Going Shopping, een nummer dat terecht goed scoort.

Ook even terloops vermelden dat ‘er best genoten’ kan worden van TNN, terwijl dat album nog steeds een paar van hun populairste nummers tot op heden herbergt.
Ik ga hem nog een paar keer luisteren, maar ik word van de eerste indruk ook niet echt blij van 'Going Shopping', van 'Falling out of Love' nog minder. Maargoed, TNA had bij ook een paar keer nodig - dus misschien trekt mijn mening nog bij.

Julian dacht: "hoe krijg ik nóg meer autotune in de show verwerkt? We vragen de artiest die er een carrière op heeft gebaseerd".

Vind het nieuwe album toch echt wel bangers hebben, ondanks die verschrikkelijke autotune. Echt veel zin in die show in oktober, hopen op een beetje gelukkige setlist maar voor álle goeie nummers moeten ze minstens 2 uur spelen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Julian dacht: "hoe krijg ik nóg meer autotune in de show verwerkt? We vragen de artiest die er een carrière op heeft gebaseerd".

Vind het nieuwe album toch echt wel bangers hebben, ondanks die verschrikkelijke autotune. Echt veel zin in die show in oktober, hopen op een beetje gelukkige setlist maar voor álle goeie nummers moeten ze minstens 2 uur spelen.
Prima plaatje ja. Geen New Abnormal, maar leuk om ze eens een wat minder 'evident' album te zien uitbrengen.

Vooral Lonely In The Future is verschikkelijk catchy. Dat ding geraakt maar niet uit m'n hoofd. In did that yesterdaaaay.

Die 4 van het laatste album die ze hebben gespeeld lijkt me prima, de 5e tijdens het laatste optreden hoeft voor mij niet zo

De berichten over de tour spreken van een goede sound en vorm van de band. De setlist is lekker gevarieerd en biedt songs van alle albums (macchu picchu en/of under cover of darkness lijken grote afwezigen) De nieuwe plaat bevat enkele sterke songs waarvan ik lees dat ze live nog beter tot hun recht komen. Ik kijk er alvast naar uit om ze de eerste keer ooit live te zien.
Reality Awaits is voor mij dik ok. New Abnormal was sterker. Het geklaag over de autotune snap ik niet helemaal. Al vanaf Is this it werd er gemorreld met de sound van de stem van JC door diverse effecten en versterkers. Deze versie met de autotune-feel is gewoon een volgende iteratie wat mij betreft. Het is ook maar in een paar nummer dat het écht prominent is.

Ze boffen wel daar hè?

IMG_8171.jpeg

Users who are viewing this thread