Graspop Metal Meeting 2027

Dus het headliner overzicht wordt dan zoiets?

Slipknot
Motley crue
Judas priest
Parkway drive
Faith no more
Evanescence
The Prodigy

Mogelijke promotie tot headliner:
Lorna Shore
Amon amarth
Motionless in white

De 'durft Graspop het aan' catagorie:
Marilyn Manson
Falling in reverse

Touren ze wel of niet?:
Korn
Scorpions
Slayer
Sleep token
Gojira

Laatst bewerkt:

Slipknot
Motley crue
Judas priest
Parkway drive
Faith no more
Evanescence
The Prodigy

Lorna Shore
Amon amarth
Motionless in white

Touren ze wel of niet?:
Korn
Scorpions
Slayer
Sleep token
Gojira
Klopt. Met nog een verdwaalde Helloween ergens bij de toerende bands

Slipknot
Motley crue
Judas priest
Parkway drive
Faith no more
Evanescence
The Prodigy

Lorna Shore
Amon amarth
Motionless in white

Touren ze wel of niet?:
Korn
Scorpions
Slayer
Sleep token
Gojira
Wat mij betreft een prima lijstje. Ik denk dat als er 1 of meer van die ‘als ze Touren’ er zijn The Prodigy zou afvallen.

2nd thought, MC mag van mij ook afvallen maar dat is mijn mening. Heb er niks mee.

Nog een aanvulling, heb nog wel een paar andere namen voor als ze aan het Touren zijn, maar dat is ook gewoon van: die zou ik er wel willen hebben. (En sommige zelfs liever dan anderen)

Gavinleighdavis op Instagram deelde eerder al betrouwbare tourleaks, nu Slipknot met supports. Het zou om een UK tour zijn in de zomer.

1790178049668.png

Marilyn manson zag ik niet aankomen. Die waren de afgelopen zomer ook al in de buurt maar toen heeft livenation niet toegehapt. Hopelijk volgende zomer hetzelfde resultaat.

Heb mijn overzicht hierboven aangepast met een nieuwe catagorie :)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Dat is jouw mening 😀
(En ik ruil ze allebei graag in voor 2 van de namen in de als ze aan het touren zijn rijtje)

Maar ik wilde nou juist niet weer de JP/MC/Scorpions discussies starten 😀
Ik heb ook geen enkele interesse in het JP/MC/Scorpions rijtje maar Graspop heeft altijd wel een paar van dat soort headliners.

de laatste 2 keer was slipknot echt niet zo goed, ik denk dat graspop toch eens introspectie zal moeten doen, ofwel als ze een heel straffe prijs kunnen onderhandelen. Anders zou ik eigenlijk liever wat anders hebben dan opnieuw slipknot.

de laatste 2 keer was slipknot echt niet zo goed, ik denk dat graspop toch eens introspectie zal moeten doen, ofwel als ze een heel straffe prijs kunnen onderhandelen. Anders zou ik eigenlijk liever wat anders hebben dan opnieuw slipknot.
Lijkt me wishful thinking. Zolang die tickets blijven verkopen gaan ze die gewoon blijven boeken.

Dat is jouw mening 😀
(En ik ruil ze allebei graag in voor 2 van de namen in de als ze aan het touren zijn rijtje)

Maar ik wilde nou juist niet weer de JP/MC/Scorpions discussies starten 😀
Ik heb ook liever bands uit dat lijstje hoor, begrijp me niet verkeerd, maar Graspop boekt nu eenmaal ook de oude bands nog graag, en dan heb ik liever wat afwisseling 😊

Ze kunnen toch niet anders dan ze boeken? Trekt altijd hun volk.
Heb btw altijd heel wisselende Slipknot ervaringen gehad. Je wil vooral dat Corey niet praat.

3h ago they’ve posted on instagram “are you ready? It’s coming”

And now I’m afraid that on 28 Slipknot will announce UK tour and the day after they could be announced for Mystic, I agree with Loek. Mystic is moved on new location so they could get bigger headliners.

Users who are viewing this thread