The Rolling Stones

De Rolling Stones zouden naar verluidt deze maand nog een Europese tournee aankondigen ter ere van hun zestigjarig bestaan. Ingewijden melden aan de Britse tabloid The Sun dat de rockers hun plannen op maandag 14 maart openbaar zouden gaan maken.

De nog aan te kondigen tour zou volgens bronnen in juni beginnen met een optreden in het stadion van voetbalclub Liverpool. Dat zou de eerste keer in meer dan vijftig jaar zijn dat de Stones weer eens in Liverpool optreden.

„Deze tour wordt al een tijdje gepland en het merendeel van de plannen is nu bijna af”, meldt een bron aan de tabloid. „Het is heel spannend. De kaartjes zullen - als ze in de verkoop gaan - als warme broodjes over de toonbank gaan.”

Naast de tour zou er volgens de ingewijde na de optredens ook een nieuw album van de band uitkomen. „Mick Jagger en Keith Richards waren onlangs op Jamaica om nummers te schrijven die nu opgenomen worden. Er is dus veel van de Stones om de komende maanden naar uit te kijken.”

bron: de Telegraaf

14e? Duurt lang.
Na de tour een nieuw album? Ook lekker dan, moeten ze in '23 maar terugkomen.

14e? Duurt lang.
Na de tour een nieuw album? Ook lekker dan, moeten ze in '23 maar terugkomen.
Als ze al 1 nummer van een nieuw album zouden spelen is het veel…
De 14e betekend dat het dus weer een week verschoven is……… Dat bericht van de Telegraaf is trouwens overgenomen uit boulevard krant The Sun.

Maandag 13 juni is nu ook officieel verwerkt in het geruchten tourschema. Dit naar aanleiding van andere data erom heen die nu naar buiten komen. Ook dat trucje met die Arena rondleidingen wijst erop dat dat het de 13e zal zijn.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave en DennisvdBr
gaan ze dat echt nog aankondigen!! 13 juni 2022?

WTF....

(met in achterhoofd 12 juni Springsteen Landgraaf)

Excuse Me Reaction GIF by Mashable

gaan ze dat echt nog aankondigen!!

WTF....

(met in achterhoofd 12 juni Springsteen Landgraaf)

Excuse Me Reaction GIF by Mashable
Houd je je daar nog aan vast? Hoop ook dat het gebeurt, maar zie dat echt niet meer gebeuren. Stones zeker wel, maar dat wordt voor mij dan een buitenlandse show.

ik had helemaal nergens meer op gehoopt voor touraankondigingen in juni / juli van 2022, om eerlijk te zijn

(dat zijn 3 maanden na nu)

ik had helemaal nergens meer op gehoopt voor touraankondigingen in juni / juli van 2022, om eerlijk te zijn

(dat zijn 3 maanden na nu)
Ik zie Paul McCartney deze maand nog wel wat data droppen.. Al kan hij na Glastonbury ook een pauze inlassen…..

Hoogstwaarschijnlijk toch 13 juni al had ik 11 juni gehoopt.

Zet ook in op de touropening 1 juni in Madrid. Neem wel een risico met de toestand in wereld. Hoop niet dat alles geannuleerd wordt want ga nog naar Parijs, Dublin en Berlijn.

Jaja ik weet het, het is een luxe probleem maar dit is gewoon mijn vakantie om bands als Scorpions, GnR, RHCP en Placebo in buitenland te zien. De Stones in Madrid lijkt bijzonder. Hyde Park al geweest.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Jaja ik weet het, het is een luxe probleem maar dit is gewoon mijn vakantie om bands als Scorpions, GnR, RHCP en Placebo in buitenland te zien. De Stones in Madrid lijkt bijzonder. Hyde Park al geweest.
Hé, dat klinkt herkenbaar! Is ook gewoon tof. Weekendje hier, paar daagjes daar, dan weer een week daar. Klinkt goed!

• Leuk
Waarderingen: PP1980
Maandag wordt de tour aangekondigd.

Bijlagen

• 31A449C3-71C9-4A0A-87DB-0904879ADAB2.jpeg
    31A449C3-71C9-4A0A-87DB-0904879ADAB2.jpeg
    164 KB · Weergaven: 9

Users who are viewing this thread