Taylor Swift

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Bedoel je dan dat van die 20% ook de venue en de logistiek en het podium en de crew alles betaald worden? En 80% naar de artiest gaat?
Yes. Al is de Ziggo Dome natuurlijk van Mojo zelf, dus hoe dat zit weet ik ook niet precies. Anyway, die podcasts zijn zeer interessant om te luisteren.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
932
964
Tientje meer geworden uiteindelijk. Had verwacht dat het een pak duurder zou zijn, maar 104 voor een staplaats is uiteindelijk nog steeds aan de forse kant. Kan lastig aan die prijzen wennen.

Jaren terug vond ik 80e voor een staplaats in Ziggo ook al best hoog. Benieuwd waar die prijzen gaan eindigen.
Hopelijk blijven we nog lang bespaard van die Amerikaanse toestanden, maar Ticketmaster had gemakkelijk veel hogere prijzen kunnen vragen voor Taylor Swift en alle tickets even vlot de deur uitgekregen. Ik ben blij dat ze dat niet gedaan hebben en vind die prijzen die hier genomed worden nog best redelijk precies.

Ik vertrek straks naar The Weeknd in het Koning Boudewijnstadion, dus dat is eigenlijk dubbel slecht nieuws, en daar kost een staanplaats ook al € 96, en bijna € 140 voor een zitplaats waar die maan niet in je gezichtsveld hangt...
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Altijd heerlijk: "echte fans". Welke criteria zijn dat dan?🙈

Ik schaar me zelf daar ook niet onder, ben gewoon liefhebber en luister graag naar haar muziek.

Maar er zijn ook heel veel mensen die nu tickets hebben gewoon omdat het zo gehyped is, uit FOMO of om te kunnen patsen met "ik was erbij".

Mensen die het niet boeit wie er staat, als het maar gehyped is en ze kunnen zeggen dat ze er bij waren via hun insta feed.
 
Laatst bewerkt:

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
Ik schaar me zelf daar ook niet onder, ben gewoon liefhebber en luister graag naar haar muziek.

Maar er zijn ook heel veel mensen die nu tickets hebben gewoon omdat het zo gehyped is, uit FOMO of om te kunnen patsen met "ik was erbij".

Mensen die het niet boeit wie er staat, als het maar gehyped is en ze kunnen zeggen dat ze er bij waren via hun insta feed.

Sorry hoor maar ik ga even van mijn stokje.

Omdat ik vorig jaar graag bij de Stones wilde zijn (en nee ben geen fan), vind wel veel nummers lekker om naar te luisteren maar meer ook niet. Nou heel gaaf dat ik voor de eerste en laatste keer een concert van de Stones heb bijgewoond en dat ik dan kan zeggen ik was er bij.
En zo heb ik er nog wel meer op mijn lijstje afgevinkt, laat die mensen toch die betalen ook voor hun kaartje.

En genoeg 'fans' die het halve concert ook staan te lullen terwijl een artiest bezig is omdat ze hem/haar/hullie al 2 keer in Hamburg hebben gezien en daarvoor al in Parijs....
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Voor degene nog in de queue: er zijn nog genoeg vip pakketten beschikbaar. Wel vanaf 270 euro maar ze zijn er..
 

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Iemand eigenlijk ervaring met Veltins Arena? Is uitzicht daar goed, geen irritante palen of zoiets in het zicht? Zit vrij hoog achterin, andere kaarten waren helaas niet meer mogelijk.
Via google kan je t stadion binnenin van alle rangen en standen bekijken. Gewoon soort ArenA.
 
  • Leuk
Waarderingen: DadRock

Noewt

Playlistbediener
22 nov 2022
11
1
Na 80k plekken toch eindelijk erdoor, inderdaad alleen VIP pakketten voor een meerprijs van €250 t.o.v. een normale sta-plek. Die extra'tjes kun je voor €50 op eBay ook vinden lol
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Na 80k plekken toch eindelijk erdoor, inderdaad alleen VIP pakketten voor een meerprijs van €250 t.o.v. een normale sta-plek. Die extra'tjes kun je voor €50 op eBay ook vinden lol
Hey voor maar 270 euro kun je in de nok van het stadion zitten, en misschien zit er in de goodiebag wel een verrekijker van de Action waarrmee je dan iets op de schermen kunt zien...

Koopje. :p
 
  • Haha
Waarderingen: TBK

Ruud-123

Nieuw lid
12 jul 2023
3
1
Hey voor maar 270 euro kun je in de nok van het stadion zitten, en misschien zit er in de goodiebag wel een verrekijker van de Action waarrmee je dan iets op de schermen kunt zien...

Koopje. :p
Hoe komt ik bij die VIP pakketten. Ben best bereid dat te betalen. Heb ook een code voor de sale maar zodra ik VIP pakketten aanklik zegt die dat dit alleen voor genodigden is?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Hoe komt ik bij die VIP pakketten. Ben best bereid dat te betalen. Heb ook een code voor de sale maar zodra ik VIP pakketten aanklik zegt die dat dit alleen voor genodigden is?
Als je een pakket selecteert, moet je die code die je per mail hebt gehad invoeren.
 

Verwijderd lid 40532

Campingartiest
1 nov 2021
87
221
Mocht iemand nog graag willen: in Gelsenkirchen zijn via Schalke 04 nog hospitality-tickets à €399,- beschikbaar. Zonder code.

 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Hey voor maar 270 euro kun je in de nok van het stadion zitten, en misschien zit er in de goodiebag wel een verrekijker van de Action waarrmee je dan iets op de schermen kunt zien...

Koopje. :p
het zit heel diep he haha, auw.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.458
1.604
Uiteindelijk na vier en half uur de wachtrij doorlopen en uiteraard alleen nog viptickets beschikbaar. Het meest schokkende is nog dat er nu nog steeds 40000 man in de wachtrij staan in de hoop op die 'heel weinig' tickets, terwijl er effectief enkel nog viptickets zijn.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
Dat zijn mensen die al fan waren voordat Taylor kon zingen. Logisch! ;-)
Was / ben fan van Prince en nee ik was er niet bij in Paradiso en ook fan van haar van pakweg de laatste 5/6 jaar nooit live gezien en ook geen tickets kunnen scoren nu maar wie weet ooit.De wereld gaat hierdoor voor mij niet onder.Vind de concertbusiness een beetje veel doorgeslagen en ja meer vraag dan aanbod dus niet iedereen krijgt tickets.We zagen al het bij de concerten deze zomer in de Arena. Wel benieuwd bij wie ze dit systeem ook gaan toepassen / registratie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken