Taylor Swift

Landgraver

Support act
13 apr 2021
943
447
Heb al zeker zes mensen voorbij zien komen die gewoon vijf of vier keer gaan. Vind ik wel heftig
Tsja wat is veel ? Fans van Bruce Springsteen hebben afgelopen tour ook meerdere concerten bezocht in heel Europa of de Stones tours.Als je echt fan bent en je hebt de fin.mogelijkheden waarom niet.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Wie heeft de "groenste" tour 2023 in NL? Coldplay? Tijd om een wisseltrofee in te voeren.....Swift 2024?
De band die niet tourt en thuis blijft ;)

En daarna de Nederlands (of Vlaamse) bands die je gewoon in eigen land gaat bekijken

Tenzij ze op Koningsdag met de helicopter van A naar B gevlogen worden

En het liefst ga je zelf met de trein, maar dat kan vaak niet vanwege de late eindtijden van concerten

Conclusie, het is ook allemaal ingewikkeld
 
  • Haha
Waarderingen: Bartjuh1981

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
697
483
Eindelijk gelukt voor Zürich. Natuurlijk zijn de tickets daar een pak duurder dan elders (163 CHF voor een staanplaats), maar dan maar samen met de familie van daar gaan kijken. 🥳
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

anniek

Playlistbediener
13 jul 2020
24
44
Vriendin van mij heeft tickets weten te bemachtigen voor Amsterdam vak 117, dus side view. Ben benieuwd hoeveel/weinig we daar van het podium en de runway zullen zien, maar wel blij uberhaupt te kunnen gaan zonder een rib uit mijn lijf te hoeven betalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Tickets zijn inderdaad gegaan naar niet échte fans. Maar naar valse fans. Die al die moeite hebben gedaan om aan tickets te komen enzow. Maar niet échte fans zijn.
Zeg niet dat er geen fans kunnen gaan, maar heb gewoon compassie voor diegene die het niet gelukt is. Er zijn genoeg tickets verkocht aan mensen die het puur voor de winst doen, en dan voor belachelijke prijzen verkopen die veel fans niet kunnen opbrengen.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Zeg niet dat er geen fans kunnen gaan, maar heb gewoon compassie voor diegene die het niet gelukt is. Er zijn genoeg tickets verkocht aan mensen die het puur voor de winst doen, en dan voor belachelijke prijzen verkopen die veel fans niet kunnen opbrengen.
Tja, maar als ze verkocht geraken moet 't zijn dat die fan dat wel kan opbrengen, dus gaat 't alsnog naar een echte fan.

Begrijp me niet verkeerd; opkopen om later aan woekerprijzen te verkopen zou verboden moeten worden (en is dat in principe ook). Maargoed, als er een zot is die dat wilt betalen... 🤷‍♂️
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.240
4.519
Laten we voortaan bij ieder uitverkocht concert even een minuut stilte houden voor alle échte fans die niet kunnen gaan door allerlei verwerpelijke uitwassen.

Daarnaast een goed idee om niet alleen op voorhand een loting te laten plaatsvinden om de wachtrijen iets minder hels te maken, maar ook een verplicht examen invoeren. Want wat heb je bij een concert te zoeken als je niet weet hoe het eerste huisdier van de artiest heette.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
784
729
Vriendin van mij heeft tickets weten te bemachtigen voor Amsterdam vak 117, dus side view. Ben benieuwd hoeveel/weinig we daar van het podium en de runway zullen zien, maar wel blij uberhaupt te kunnen gaan zonder een rib uit mijn lijf te hoeven betalen.
Ik hoop voor u niet dat je op zo een plaats zit.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Zeg niet dat er geen fans kunnen gaan, maar heb gewoon compassie voor diegene die het niet gelukt is. Er zijn genoeg tickets verkocht aan mensen die het puur voor de winst doen, en dan voor belachelijke prijzen verkopen die veel fans niet kunnen opbrengen.
Heb je het nu over scalpers of over zogezegde niet échte fans die met tickets zijn gaan lopen. Zijn volgens mij écht totaal verschillende dingen, ma bon. Volgende keer denk ik best twee keer na voor een concertkaartje koop, het zou maar eens naar een fan kunnen zijn gegaan die het echt wel meer verdiende dan mezelf echt ga fietsen met die gatekeeping attitude.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Waar is nu een duidelijke seat map van Gelsenkirchen te vinden? Want die blokken en rijen zie je nergens terug.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Tsja wat is veel ? Fans van Bruce Springsteen hebben afgelopen tour ook meerdere concerten bezocht in heel Europa of de Stones tours.Als je echt fan bent en je hebt de fin.mogelijkheden waarom niet.
Naja ik snap het inderdaad. Maar heb het hier over een tiener die nog studeert en dan naar zes shows gaat… pff…krijg ik het financieel gezien toch zwaar benauwd . Maar goed wie ben ik.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.018
Naja ik snap het inderdaad. Maar heb het hier over een tiener die nog studeert en dan naar zes shows gaat… pff…krijg ik het financieel gezien toch zwaar benauwd . Maar goed wie ben ik.
De kans dat die tieners die zes shows allemaal uit eigen zak betalen, is dan ook nagenoeg gelijk aan 0 denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Oasiss

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Zes shows van dezelfde artiest die nagenoeg 1 nummer per show wisselt bezoeken. Dan heb je sowieso écht geld teveel.
 

Brunette002

Nieuw lid
13 jul 2023
3
1
Hallo iedereen!

De moeder van een vriendin heeft voor haar als verjaardagsverrassing tickets kunnen bemachtigen. Ze mag ook enkele vriendinnen (waaronder ik!) meenemen. Na het gejuich toen we dit hoorden, kregen we te horen dat degene op wiens naam de tickets staan aanwezig moet zijn en misschien zijn/haar identiteitskaart moet tonen bij binnenkomst. Daarom zou het ideaal zijn als haar moeder de tickets zou kunnen "doorgeven/verkopen" aan ons... Momenteel blijkt dit echter niet mogelijk?

Denken jullie dat dit later nog mogelijk zal zijn? En is het de gewoonte dat ze in de arena de identiteit controleren van tienduizenden mensen?

Alvast hartelijk dank.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Hallo iedereen!

De moeder van een vriendin heeft voor haar als verjaardagsverrassing tickets kunnen bemachtigen. Ze mag ook enkele vriendinnen (waaronder ik!) meenemen. Na het gejuich toen we dit hoorden, kregen we te horen dat degene op wiens naam de tickets staan aanwezig moet zijn en misschien zijn/haar identiteitskaart moet tonen bij binnenkomst. Daarom zou het ideaal zijn als haar moeder de tickets zou kunnen "doorgeven/verkopen" aan ons... Momenteel blijkt dit echter niet mogelijk?

Denken jullie dat dit later nog mogelijk zal zijn? En is het de gewoonte dat ze in de arena de identiteit controleren van tienduizenden mensen?

Alvast hartelijk dank.
Ik denk dat dit nieuw is voor iedereen en hier niemand nu een antwoord op kan geven.

Zelf vermoed ik dat als de kaartverkoop stress en heisa iets gezakt is dat er mogelijkheden zullen zijn om van fan tot fan tickets Door te geven. Maar dat is puur een vermoeden wat ik nu uitspreek.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Brunette002

Gebruikers die dit onderwerp bekijken