Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kon net kaartjes krijgen voor Duitsland, maar helemaal bovenin en kijk je tegen de zijkant van het podium aan. Eigenlijk schandalig dat ze die plekken verkopen.
Waren echt nog veel kaarten blijkbaar voor Front of Stage ij Gelsenkirchen. Hele avond te koop geweest. VIP omgezet in normale? Wel duurder tarief volgens mij? Eerst 200 nu 240?
Vandaag nog steeds af en toe kaarten. Zitplaatsen rang 4 gelukt, dus naast Edinburgh staand FoS kan ik met de vriend die graag wilde gaan ook naar Gelsenkirchen.
Vandaag nog steeds af en toe kaarten. Zitplaatsen rang 4 gelukt, dus naast Edinburgh staand FoS kan ik met de vriend die graag wilde gaan ook naar Gelsenkirchen.
Ik ga waarschijnlijk niets meer kopen, maar toch even in de wachtrij gekeken net.
Je moet nu eerst je emailadres opgeven en dan krijg je nog een nieuwe code via mail (die in mijn geval niet eens werkt lol).
Maar lijkt er dus op dat ze alleszins niet meer iedereen in de wachtrij toelaten als je geen code hebt.