Taylor Swift

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Waren echt nog veel kaarten blijkbaar voor Front of Stage ij Gelsenkirchen. Hele avond te koop geweest. VIP omgezet in normale? Wel duurder tarief volgens mij? Eerst 200 nu 240?
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Binnenkort te verschijnen, de documentaire: "Hoe Taylor Swift en haar kaartverkoop het leven van Phusebox volledig op zijn kop zette"
Probeerde alleen mensen nog aan een kaartje te helpen. Was gisteravond dus easy peasy voor rang 1 in Gelsenkirchen.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Vandaag nog steeds af en toe kaarten. Zitplaatsen rang 4 gelukt, dus naast Edinburgh staand FoS kan ik met de vriend die graag wilde gaan ook naar Gelsenkirchen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje en Chicken

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.240
4.519
Vandaag nog steeds af en toe kaarten. Zitplaatsen rang 4 gelukt, dus naast Edinburgh staand FoS kan ik met de vriend die graag wilde gaan ook naar Gelsenkirchen.
Dus ondanks alle kommer en kwel, ga je haar gewoon twee keer zien?
 
  • Haha
Waarderingen: Yannick

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Dus ondanks alle kommer en kwel, ga je haar gewoon twee keer zien?
Jep. Niet gedacht dat er nog zo makkelijk nu kaarten te koop zouden zijn. Dat is zelfs bij minder bekende artiesten niet gelukt.

Denk dat niemand dat verwacht had.

Raar dat het in Duitsland wel gebeurt en in NL niet. Vraag me dan toch af wat de reden is.
 
Laatst bewerkt:

Landgraver

Support act
13 apr 2021
943
447
Jep. Niet gedacht dat er nog zo makkelijk nu kaarten te koop zouden zijn. Dat is zelfs bij minder bekende artiesten niet gelukt.

Denk dat niemand dat verwacht had.

Raar dat het in Duitsland wel gebeurt en in NL niet. Vraag me dan toch af wat de reden is.
Misschien toch niet zo'n grote fanbase in Duitsland??
 

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
59
84
Als 7552 in de wachtrij. Binnen geraakt, maar dan werkte het niet meer. Nu is het volledig uitverkocht
Screenshot_20230717-093519-906.png
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.018
Ik ga waarschijnlijk niets meer kopen, maar toch even in de wachtrij gekeken net.
Je moet nu eerst je emailadres opgeven en dan krijg je nog een nieuwe code via mail (die in mijn geval niet eens werkt lol).
Maar lijkt er dus op dat ze alleszins niet meer iedereen in de wachtrij toelaten als je geen code hebt.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.473
1.628
Morgen om 10:00 aanvullende kaarten voor de Amsterdam shows; staan we dus straks weer met 100.000 in een wachtrij voor een paar duizend tickets :unsure:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken