Taylor Swift

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.018
Ik schaar me zelf daar ook niet onder, ben gewoon liefhebber en luister graag naar haar muziek.

Maar er zijn ook heel veel mensen die nu tickets hebben gewoon omdat het zo gehyped is, uit FOMO of om te kunnen patsen met "ik was erbij".

Mensen die het niet boeit wie er staat, als het maar gehyped is en ze kunnen zeggen dat ze er bij waren via hun insta feed.
Maar hoe weet jij nu dat dit probleem hier groter gaat zijn dan bij eender welk ander concert? Ik vind dat nogal uit de lucht gegrepen.
Ik zou zelfs durven beweren dat dit hele gedoe er juist voor zorgt dat dit deel van het publiek relatief minder groot gaat zijn in vergelijking met bijvoorbeeld een Bruce Springsteen ofzo.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.018
Niet, en ik snap ergens dat mensen het doen. Maar ik heb dit nog nooit gezien op deze schaal, dus kan haast niet anders dat iedereen die gaat bijdraagt aan de meest vervuilende tour aller tijden. Wat ik, gezien de Forum-users die gaan, redelijk ironisch vind. Al is het TayTay nirt vreemd gezien ze haar privéjet ook erg graag nog al eens gebruikt natuurlijk...
Dit soort aspecten zijn zeker dingen waarover ik inderdaad ook wel twee keer nadenk. Zou het ook liever anders zien, dat iedereen gewoon in z'n eigen land kan gaan.
Niet dat ik me per se aangesproken voel door deze comment maar toch even als 'verdediging': ik zeg zelf al jaren dat ik heel graag eens naar Wenen wil gaan met de Nightjet, momenteel nog de enige nachttrein vanuit België. Alleen al omdat ik dit soort initiatieven enorm steun en hoop dat dit nog uitbreidt. Dusja, dan is een Taylor Swift wel meteen een mooi excuus om hier eindelijk eens werk van te maken. Straffer zelfs: als die nachttrein er niet was, had ik mij waarschijnlijk niet eens ingeschreven voor Wenen en had ik het bij de buurlanden gehouden waarvoor ik ook sowieso de trein/bus zou gebruiken.
 

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Mocht iemand nog graag willen: in Gelsenkirchen zijn via Schalke 04 nog hospitality-tickets à €399,- beschikbaar. Zonder code.

En nog gratis parkeren, eten en drinken erbij. EN top plekken. Was een betere deal dan alle vip pakketten van Taylor bij elkaar. Netjes dat Schalke die boxen gewoon zelf opeist en voor redelijke prijs verkoopt.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.030
3.707
Het leven is kort, niemand hoeft zich te gaan schamen dat ze ver reizen om een concert of festival bij te wonen.
Tussen "je schamen" en consumptiegedrag -waarbij het normaal is om een vlucht binnen Europa te boeken om een artiest te zien, waar kritisch naar gekeken mág worden- zit natuurlijk nog veel hè.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
943
447
Wie heeft de "groenste" tour 2023 in NL? Coldplay? Tijd om een wisseltrofee in te voeren.....Swift 2024?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Naja stedentrip Edinburgh voor mij. Altijd deze stad al willen zien en leuk om met Taylor te combineren. Verder hiervoor alles al lekker geregeld en geboekt!

Een vriend van me heeft voor 70 euro zitplekkies boven in de nok Amsterdam ArenA weten te krijgen. Gezien het bedrag en afstand denk ik dat ik die ook mee pak.

Ik ben happy met hoe het is gegaan maar was wel een onrustige week door die vreemde verkooptijden/ hotels gedoe etc.

Verder vind ik een keer Taylor prima en een tweede keer meepakken is niet erg als het niet te duur is.

Maar ik schrik ervan dat er toch echt heel veel jongeren zijn die gewoon 5 keer naar Taylor gaan door heel Europa. Ik snap het niet zo….
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Naja stedentrip Edinburgh voor mij. Altijd deze stad al willen zien en leuk om met Taylor te combineren. Verder hiervoor alles al lekker geregeld en geboekt!

Een vriend van me heeft voor 70 euro zitplekkies boven in de nok Amsterdam ArenA weten te krijgen. Gezien het bedrag en afstand denk ik dat ik die ook mee pak.

Ik ben happy met hoe het is gegaan maar was wel een onrustige week door die vreemde verkooptijden/ hotels gedoe etc.

Verder vind ik een keer Taylor prima en een tweede keer meepakken is niet erg als het niet te duur is.

Maar ik schrik ervan dat er toch echt heel veel jongeren zijn die gewoon 5 keer naar Taylor gaan door heel Europa. Ik snap het niet zo….

Leuke stad. Onlangs geweest. Prima combi dus.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
249
314
Ik kan de aankomende 2 weken nog voor elke avond 2 kaarten kopen in vak 126. Alleen als ik ze vervolgens niet kan delen / doorverkopen heeft dat toch geen zin?

Hoop andere vriendinnen die mega fan en uitgeloot zijn blij te maken maar snap niet of ik de kaarten wel veilig kan overdragen zonder zelf mee te moeten?

Toelichting; mijn pa is certificaathouder in de arena en die krijgen de mogelijkheid voor ieder concert kaarten te kopen.
 

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
187
166
Vanochtend voor Gelsenkirchen 4 kaartjes gefixt, zeer tevreden! Nu zit ik nog met een vraagje wel: mijn vriend heeft er geen kunnen verkrijgen en wil zeer graag gaan. Ik heb nog een code voor Milaan voor morgen die gelinkt is met mijn ticketmaster account. Stel dat hij morgen via mijn profiel dus kaartjes kan fixen, zou dat lukken voor hem om alleen te gaan of moet ik daar dan bijzijn? Ik snap het hele tickets-op-naam systeem niet helemaal...
 

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
Vanochtend voor Gelsenkirchen 4 kaartjes gefixt, zeer tevreden! Nu zit ik nog met een vraagje wel: mijn vriend heeft er geen kunnen verkrijgen en wil zeer graag gaan. Ik heb nog een code voor Milaan voor morgen die gelinkt is met mijn ticketmaster account. Stel dat hij morgen via mijn profiel dus kaartjes kan fixen, zou dat lukken voor hem om alleen te gaan of moet ik daar dan bijzijn? Ik snap het hele tickets-op-naam systeem niet helemaal...

Het blijft altijd vaag wat ze nou precies willen doen want bij het bestellen staat er echt bij dat de naamhouder van de tickets aanwezig moet zijn via ID

1689197152075.png

Maar meestal zijn de tickets twee weken van tevoren wel door te sturen. Dat staat dan weer bij het stuk mobiele tickets van ticketmaster.
 
  • Geweldig
Waarderingen: nathanvdk

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Vanochtend voor Gelsenkirchen 4 kaartjes gefixt, zeer tevreden! Nu zit ik nog met een vraagje wel: mijn vriend heeft er geen kunnen verkrijgen en wil zeer graag gaan. Ik heb nog een code voor Milaan voor morgen die gelinkt is met mijn ticketmaster account. Stel dat hij morgen via mijn profiel dus kaartjes kan fixen, zou dat lukken voor hem om alleen te gaan of moet ik daar dan bijzijn? Ik snap het hele tickets-op-naam systeem niet helemaal...
Heb een vermoeden dat het nu allemaal niet kan vanwege de hype en resellers.

Maar dat er straks toch mogelijkheden zullen zijn om tickets door te verkopen aan vrienden. Binnen ticketmaster platform.
Pin me er niet op vast en misschien klopt dit niet.

Enige event waar het altijd abnormaal streng is is Tomorrowland. Als je ID niet matcht met bandje kun je terug naar huis gaan. MAAR…Tomorrowland biedt ook resell optie aan binnen de site zelf dacht ik.

Bij Beyoncé dit jaar werd ook geroepen dat je ID werd gecheckt maar dat bleek uiteindelijk niet zo te zijn. Geen idee dus…. Blijft vaag
 
  • Geweldig
Waarderingen: nathanvdk
12 nov 2016
655
392
Tussen "je schamen" en consumptiegedrag -waarbij het normaal is om een vlucht binnen Europa te boeken om een artiest te zien, waar kritisch naar gekeken mág worden- zit natuurlijk nog veel hè.
Naar iets kritisch kijken mag altijd. Net als daar niets van aan trekken. :cool:
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.710
7.509
Tientje meer geworden uiteindelijk. Had verwacht dat het een pak duurder zou zijn, maar 104 voor een staplaats is uiteindelijk nog steeds aan de forse kant. Kan lastig aan die prijzen wennen.

Jaren terug vond ik 80e voor een staplaats in Ziggo ook al best hoog. Benieuwd waar die prijzen gaan eindigen.

104€ voor sta plaatsen is toch redelijk standaard bij grote artiesten in de Arena? Heb die prijs al vaker voorbij zien komen, ook pre corona
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken