Ik had echt gedacht dat wanneer je naar Gelsenkirchen, Amsterdam en Hamburg zou kijken als opties, dat eentje wel zou lukken. Maar bij geen van die drie überhaupt een kans gehad, buiten VIP kaarten. Betaal je 350-400 euro extra voor merchandise ter waarde van een paar tientjes (at best). Beetje jammer van mevrouw Swift dat ze haar trouwe fans zo wil uitmelken.
Ben blij dat ik kaarten heb kunnen krijgen voor verder weg, en dat ik niet dacht, ach zal wel lukken met 8 concerten "in de buurt". Bizar gewoon. Hoop dat dit ook meteen de laatste keer is dat ik zoiets mee maak.
ik ga niet enorm verdedigen want dan kom je in zo'n welles niettes verhaal.. maar als je serieus denkt dat Taylor Swift het geld ziet wat Ticketmaster vraag voor de tickets dan snap je het systeem echt totaal niet. Taylor Swift maakt een deal met Ticketmaster over de venue "Amsterdam Arena" daar krijgt ze een X bedrag voor (denk aan 5 miljoen ofzo ik zeg maar wat -geen idee- ) dan gaat Ticketmaster vervolgens kaarten opstellen en proberen die 5 miljoen terug te verdienen. de VIP boxen worden aan ticketmaster verkocht voor een X bedrag (zeg 20 euro per stuk) en Ticketmaster maakt daar de VIP boxen van. dit is ook precies waar het scheef loopt maar helaas is er weinig aan te doen want wereld wijd heeft Ticketmaster monopoly op zo'n beetje alle venue's sterker nog Taylor Swift wilde haar eigen ticketmaster creeeen maar dat is niet te doen want dan kun je beter stadiums gaan bouwen want je komt nergens in.