Taylor Swift

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Ik had echt gedacht dat wanneer je naar Gelsenkirchen, Amsterdam en Hamburg zou kijken als opties, dat eentje wel zou lukken. Maar bij geen van die drie überhaupt een kans gehad, buiten VIP kaarten. Betaal je 350-400 euro extra voor merchandise ter waarde van een paar tientjes (at best). Beetje jammer van mevrouw Swift dat ze haar trouwe fans zo wil uitmelken.
Ben blij dat ik kaarten heb kunnen krijgen voor verder weg, en dat ik niet dacht, ach zal wel lukken met 8 concerten "in de buurt". Bizar gewoon. Hoop dat dit ook meteen de laatste keer is dat ik zoiets mee maak.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Dat weet ik niet hoor, ik vraag me af of je ermee binnen komt
Doorverkoop zou gewoon per wet verboden moeten zijn, en aanbieders van tickets verplichten dat ze kaartjes terugkopen van mensen (met een drempel of andere bescherming tegen misbruik).

Dan kunnen al die ticketsites en marktplaats (qua ticket verkoop) ook meteen de deuren sluiten.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Kan gewoon de kaartjes transferen 2 weken voor 't event. Geen probleem. Krijg je zelfs nieuwe QR code van TM :)
In andere landen is daar nog niks over bekend. En Ticketmaster gaf gisteren nog aan dat dit in NL ook niet mogelijk zou zijn. Goed bezig daar.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.790
3.746
Ik had echt gedacht dat wanneer je naar Gelsenkirchen, Amsterdam en Hamburg zou kijken als opties, dat eentje wel zou lukken. Maar bij geen van die drie überhaupt een kans gehad, buiten VIP kaarten. Betaal je 350-400 euro extra voor merchandise ter waarde van een paar tientjes (at best). Beetje jammer van mevrouw Swift dat ze haar trouwe fans zo wil uitmelken.
Ben blij dat ik kaarten heb kunnen krijgen voor verder weg, en dat ik niet dacht, ach zal wel lukken met 8 concerten "in de buurt". Bizar gewoon. Hoop dat dit ook meteen de laatste keer is dat ik zoiets mee maak.
Zijn hier ook awards op het forum, dan nomineer ik jou voor de zeurpietaward. Manmanman je doet net of de aarde vergaat 🤣
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Ik had echt gedacht dat wanneer je naar Gelsenkirchen, Amsterdam en Hamburg zou kijken als opties, dat eentje wel zou lukken. Maar bij geen van die drie überhaupt een kans gehad, buiten VIP kaarten. Betaal je 350-400 euro extra voor merchandise ter waarde van een paar tientjes (at best). Beetje jammer van mevrouw Swift dat ze haar trouwe fans zo wil uitmelken.
Ben blij dat ik kaarten heb kunnen krijgen voor verder weg, en dat ik niet dacht, ach zal wel lukken met 8 concerten "in de buurt". Bizar gewoon. Hoop dat dit ook meteen de laatste keer is dat ik zoiets mee maak.
Dit houd je echt zelf mede in stand door half Europa door te willen reizen voor Taylor Swift 😅
Maar wel heel tof dat je een keer kan gaan gezien de moeite die je erin hebt gestoken!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Dit houd je echt zelf mede in stand door half Europa door te willen reizen voor Taylor Swift 😅
Maar wel heel tof dat je een keer kan gaan gezien de moeite die je erin hebt gestoken!
Het is ook wel wat omslachtig. Nu ga ik naar Londen voor het concert en iemand anders uit de UK heeft vast kaartjes voor Amsterdam gekocht omdat die geen UK pre-salecode heeft ontvangen, bijvoorbeeld.

Maar ja, hoe voorkom je dat
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Het is ook wel wat omslachtig. Nu ga ik naar Londen voor het concert en iemand anders uit de UK heeft vast kaartjes voor Amsterdam gekocht omdat die geen UK pre-salecode heeft ontvangen, bijvoorbeeld.

Maar ja, hoe voorkom je dat
Niet, en ik snap ergens dat mensen het doen. Maar ik heb dit nog nooit gezien op deze schaal, dus kan haast niet anders dat iedereen die gaat bijdraagt aan de meest vervuilende tour aller tijden. Wat ik, gezien de Forum-users die gaan, redelijk ironisch vind. Al is het TayTay nirt vreemd gezien ze haar privéjet ook erg graag nog al eens gebruikt natuurlijk...
 

Verwijderd lid 44865

Playlistbediener
11 jul 2023
16
11
Ik ben er bij... hoofdpijn en heel blij.. geloof wel dat ik de laatste normale kaarten had op de donderdag.. refresh daarna kwam er niets meer naar boven
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.240
4.519
Niet, en ik snap ergens dat mensen het doen. Maar ik heb dit nog nooit gezien op deze schaal, dus kan haast niet anders dat iedereen die gaat bijdraagt aan de meest vervuilende tour aller tijden. Wat ik, gezien de Forum-users die gaan, redelijk ironisch vind. Al is het TayTay nirt vreemd gezien ze haar privéjet ook erg graag nog al eens gebruikt natuurlijk...

Twintig minuutjes treinen hier!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.240
4.519
Ik had echt gedacht dat wanneer je naar Gelsenkirchen, Amsterdam en Hamburg zou kijken als opties, dat eentje wel zou lukken. Maar bij geen van die drie überhaupt een kans gehad, buiten VIP kaarten. Betaal je 350-400 euro extra voor merchandise ter waarde van een paar tientjes (at best). Beetje jammer van mevrouw Swift dat ze haar trouwe fans zo wil uitmelken.
Ben blij dat ik kaarten heb kunnen krijgen voor verder weg, en dat ik niet dacht, ach zal wel lukken met 8 concerten "in de buurt". Bizar gewoon. Hoop dat dit ook meteen de laatste keer is dat ik zoiets mee maak.

Maar wat vind je nou van de hele situatie?
 

Verwijderd lid 44865

Playlistbediener
11 jul 2023
16
11
Niet, en ik snap ergens dat mensen het doen. Maar ik heb dit nog nooit gezien op deze schaal, dus kan haast niet anders dat iedereen die gaat bijdraagt aan de meest vervuilende tour aller tijden. Wat ik, gezien de Forum-users die gaan, redelijk ironisch vind. Al is het TayTay nirt vreemd gezien ze haar privéjet ook erg graag nog al eens gebruikt natuurlijk...

ik ben zo blij dat het mij zo weinig uitmaakt dat het gewoon pijn doet.. ik rijd er met de Tesla in 40min heen ;)
 
  • Haha
Waarderingen: RubenFrusciante en elo

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
602
Iemand eigenlijk ervaring met Veltins Arena? Is uitzicht daar goed, geen irritante palen of zoiets in het zicht? Zit vrij hoog achterin, andere kaarten waren helaas niet meer mogelijk.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Niet, en ik snap ergens dat mensen het doen. Maar ik heb dit nog nooit gezien op deze schaal, dus kan haast niet anders dat iedereen die gaat bijdraagt aan de meest vervuilende tour aller tijden. Wat ik, gezien de Forum-users die gaan, redelijk ironisch vind. Al is het TayTay nirt vreemd gezien ze haar privéjet ook erg graag nog al eens gebruikt natuurlijk...
Voor mij wordt het mijn vakantie volgend jaar. Zal geen extra vlucht worden in ieder geval.

Max 1x per twee jaar reis ik met het vliegtuig.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken