Sport algemeen

Ja, er zijn veel mensen met zo'n kronkel. Dat de maatschappij er vol mee zit gaat me toch wat ver. Alleen heb je het zelfs bij 1% van de bevolking (NL) die zich zo gedraagt toch al gauw over 3 voetbalstadions vol (zo'n 180.000 radicals). Dat zijn inderdaad net de gasten die overal opduiken.
Ik bedoelde met 'onze maatschappij zit er vol mee' dat dit soort figuren (helaas) op allerlei plekken in onze samenleving te vinden zijn. Het is niet dat het zich slechts beperkt tot het voetbal, bedoelde ik. Verder helemaal met je eens.

• Leuk
Waarderingen: Joss
Ik zag het alleen op Livescore, maar was een velddoelpunt, toch? Al maakt het Wout niet uit, al moet ie vanaf de parkeerplaats scoren.

Ik dacht eerst op nu.nl ook een (p) erachter te zien staan, neem aan @Piebe71 ook dan?
Niet live gezien hoor. Maar meende inderdaad op nu.nl gezien te hebben dat het een strafschop was. Maar het werd voor Woutje ook tijd dat hij scoorde. De achterban werd er niet vrolijker op😉

Niet live gezien hoor. Maar meende inderdaad op nu.nl gezien te hebben dat het een strafschop was. Maar het werd voor Woutje ook tijd dat hij scoorde. De achterban werd er niet vrolijker op😉
Woutje kan weer even paar weken niets fout doen, wie is Lammers?

• Haha
Waarderingen: visdave34
Easy de Europa League in.

Zondag de eerste grote test van het seizoen met de Brusselse derby.

KOMAAN SPORTING!

• Leuk
Waarderingen: Blommie
Goede hoop op mooie resultaten voor NEC wel. Hebben denk ik echt wel gunstig geloot met zelfs kans om bij de top24 te eindigen?

Ajax STVV zowaar.
Heel leuk voor die Haspengouwers.

Wij zelf 4 zeer aantrekkelijke thuiswedstrijden, en een verplaatsing naar Marseille. Cool.

Awaydays naar Freiburg en Aarhus met de auto en op papier ook 3 gunstige thuiswedstrijden. Heerlijke loting!

Toch een droom om ooit maar eens 1 europese uitwedstrijd van mijn cluppie bij te mogen wonen. Dat is op dit moment nog heeeeeelll ver weg en moeten als club nog zoveel stappen maken, zoals ervoor zorgen dat er geen vuurwerk op de thuistribune geschoten wordt, maar ik acht het niet onmogelijk qua grootte van de stad, achterban en stadion

Users who are viewing this thread