Sport algemeen

Nou wat moet er gebeuren voordat er weer een klein beetje vertrouwen komt? 5-1 Zweden weggeblazen dan maken we toch op zijn minst kans in de volgende ronde?
 
Zeker, maar als Zweden er doorheen kwam lag het ook wel heeeel erg open.
Ik heb enkel de samenvatting gezien want Pinkpop maar hoorde op social media vooral dat VDVen steken niet vallen. Maakt het alleen maar extra zuurder dat je geen echte linksback hebt meegenomen.
 
Zeker, maar als Zweden er doorheen kwam lag het ook wel heeeel erg open.
Plus dat Zweden ook wel enorm dramatisch verdedigde. Als je die goal van Gakpo ziet, dat kan echt niet op dit niveau dat die CV naar het midden uitweek ipv rugdekking te geven. Dan kun je 'm net zo goed in je eigen goal schieten...
 

Users who are viewing this thread