Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sorry, kwam hem tegen en kon het niet laten! Wij gaan er ongetwijfeld in de volgende ronde uit tegen Brazilië of Marokko en dan zul je zien dat België nog verder geraakt dan wij.
Nou wat moet er gebeuren voordat er weer een klein beetje vertrouwen komt? 5-1 Zweden weggeblazen dan maken we toch op zijn minst kans in de volgende ronde?
Nou wat moet er gebeuren voordat er weer een klein beetje vertrouwen komt? 5-1 Zweden weggeblazen dan maken we toch op zijn minst kans in de volgende ronde?
Ik heb enkel de samenvatting gezien want Pinkpop maar hoorde op social media vooral dat VDVen steken niet vallen. Maakt het alleen maar extra zuurder dat je geen echte linksback hebt meegenomen.
Plus dat Zweden ook wel enorm dramatisch verdedigde. Als je die goal van Gakpo ziet, dat kan echt niet op dit niveau dat die CV naar het midden uitweek ipv rugdekking te geven. Dan kun je 'm net zo goed in je eigen goal schieten...