Sport algemeen

Tjah met die beredenering mag je ook niet van het voetbal van City, Chelsea, zo'n beetje alle Spaanse clubs. Engelse clubs en PSG hebben zulke rijke eigenaren dat ze niet eens geldproblemen kunnen hebben dat vind ik nog veel triester dan schulden hebben zoals Barca, ook al is het alsnog onsympathiek natuurlijk.
Ja eens hoor, het is ook hypocriet. Ik weet niet, ik vind Barca vaak net gewoon allemaal net iets te gelikt ofzo. Het voetbal is allemaal net iets te mooi, de sokjes zitten net te goed, de kapseltjes net iets te netjes. Het mist gewoon ergens de ruige randjes.

Als je dan gisteren die Italianen zag in de regen dan vind ik dat weer wel wat hebben. Ik heb wel een zwak voor vechtvoetbal op dat gebied

Ja eens hoor, het is ook hypocriet. Ik weet niet, ik vind Barca vaak net gewoon allemaal net iets te gelikt ofzo. Het voetbal is allemaal net iets te mooi, de sokjes zitten net te goed, de kapseltjes net iets te netjes. Het mist gewoon ergens de ruige randjes.

Als je dan gisteren die Italianen zag in de regen dan vind ik dat weer wel wat hebben. Ik heb wel een zwak voor vechtvoetbal op dat gebied
Ik heb juist helemaal niks met teams die als en iedereen neertrappen om al te gaan zeuren als je ze in de nek hijgt, niet dat Inter dit perse deed maar teams als Real Madrid en Atletico vind ik daarom juist veel minder sympathiek. Barcelona is vanaf kleins af aan al mijn favoriete buitenlandse club samen met Man United dus ik kijk zeker door een gekleurde bril.

Ik heb juist helemaal niks met teams die als en iedereen neertrappen om al te gaan zeuren als je ze in de nek hijgt, niet dat Inter dit perse deed maar teams als Real Madrid en Atletico vind ik daarom juist veel minder sympathiek. Barcelona is vanaf kleins af aan al mijn favoriete buitenlandse club samen met Man United dus ik kijk zeker door een gekleurde bril.
Ik vind juist dat Barcelona dat heel erg heeft, dat zeurende en snel liggen om gele kaarten. Alleen Real Madrid heeft ze dit jaar overtroffen met debiel gedrag.

Nu moet eerlijk zeggen dat ik voor Feyenoord ben en in mindere mate voor NAC Breda. Maar in het buitenland kan het echt per jaar anders zijn wie ik support. Hangt af van de spelers die ze hebben en gek genoeg ook of ik de tenues tof vind of niet. Een tof tenue kan mijn sympathie al snel doen veranderen. Zo vind ik het PSG tenue dit jaar erg tof, en die van Chelsa erg ruk. Dan heb ik snel al wat minder met zo'n team.

Wel leuk dat aan het begin van de knockout iedereen heilig ervan overtuigd was dat niemand Real Madrid zou kunnen afstoppen, uitgeschakeld. Toen zou niemand Barcelona kunnen afstoppen, uitgeschakeld. Who's next?!

Keepers 2x de MVP; die redding op dat schot van Odegaard was bijna even goed als de vingertoppen van Sommer gisteren op die plaatsbal van Yamal

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Wat een commentaar toch af en toe op de Nederlander, was gewoon een zuivere penalty en dan nog 10x roepen dat het onterecht is. Een duidelijker vorm van hands kon je bijna niet hebben.

Belachelijk slecht genomen, dat wel.

Hij stak wel degelijk uit en blokkeerde het schot richting goal. Dat die er misschien niks aan kan doen is bijzaak, zuivere pingel dus.
Terechte strafschop als je de regels naleeft maar ik vind dit echt een rotregel. Bal veranderd niet eens van richting plus het lichaam is in een natuurlijke beweging naar mijn mening. Gerechtigheid dat die mis ging naar mijn mening.

Terechte strafschop als je de regels naleeft maar ik vind dit echt een rotregel. Bal veranderd niet eens van richting plus het lichaam is in een natuurlijke beweging naar mijn mening. Gerechtigheid dat die mis ging naar mijn mening.
De bal veranderde wel degelijk van richting, en wat is dan de rotregel dan? Zo heel natuurlijk ziet dit er niet uit hoor, echt spraken van een uitgestoken hand

1746711153332.png

De bal veranderde wel degelijk van richting, en wat is dan de rotregel dan? Zo heel natuurlijk ziet dit er niet uit hoor, echt spraken van een uitgestoken hand

Bekijk bijlage 14064
Misschien niet helemaal maar een natuurlijke beweging kun je altijd alleen op lopend beeld beoordelen. Over het veranderen van richting, dat was zo ontzettend minimaal. Rotregel als in dat een handsbal wel de uitkomst van het schot of paas, voorzet moet veranderen anders vindt ik het belachelijk om daar penalty's voor te geven.

Misschien niet helemaal maar een natuurlijke beweging kun je altijd alleen op lopend beeld beoordelen. Over het veranderen van richting, dat was zo ontzettend minimaal. Rotregel als in dat een handsbal wel de uitkomst van het schot of paas, voorzet moet veranderen anders vindt ik het belachelijk om daar penalty's voor te geven.
Het probleem blijft dat het een voor interpretatie vatbaar iets blijft. Die interpretatie lijkt ieder jaar een beleidswijziging te ondergaan. Ik weet niet of het leuker wordt van hands is hands, ongeacht wat dan ook, maar dan heb je het wel helder.

Ik begrijp overigens ook dat Arsenal hem tegenkreeg. Speler schiet op doel, en hij gaat tegen de hand. En die had zat niet weggestopt. Absoluut geen opzet, maar goed, ik zou dan in herhaling vallen.

Laatst bewerkt:
Je kan niet zeggen hoe die bal anders had gegaan, dat is juist heel het punt. Ook in bewegende beelden was het geen zuivere beweging, het is geen bewustje, maar wel gewoon van invloed op een grote kans. Ik vond het echt een zeer zuivere penalty en niks belachelijks aan. Anders is alleen de bal met de handen pakken hands.

Users who are viewing this thread