Sport algemeen

Farioli: "de Europa League is belangrijk en nemen wij serieus"
Ook Farioli: stelt een B-team op.
Ik vind zondag 1000 x belangrijker, en in die zin helemaal ook niet zo'n ramp dat de EL klaar is. Maar er waren wel flink wat fans die hier toch een smak geld voor hebben neergelegd.

• Leuk
Waarderingen: Rick1617899545
Het is toch volledig kansloos als je met zo'n mentaliteit een Europees duel in gaat. En dan vooral naar je fans toe die de reis maken. Echt enorm denigrerend richting je eigen publiek. Blijf dan lekker thuis.
Verliezen kan gebeuren, maar een soort van met opzet zo een Europese wedstrijd in gaan, waar je gewoon nog een kans had om door te gaan, is wel echt heel laag.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Het is ook gewoon lachwekkend. Je doet een gans seizoen uw best om op een Europese plaats terecht te komen en dan het seizoen erna als je dan Europees speelt, interesseert het u niet.

Het is ook gewoon lachwekkend. Je doet een gans seizoen uw best om op een Europese plaats terecht te komen en dan het seizoen erna als je dan Europees speelt, interesseert het u niet.
Nja, ik denk dat aan het begin van de zomer mogen beginnen tegen Vovodina juist het gevolg was van een gebrek aan ons best doen vorig seizoen ;).
In die zin is dit seizoen eigenlijk gewoon nog steeds een herstelopdracht, die in de competitie verrassend goed loopt. Zou me nog steeds enorm verbazen als we bovenaan blijven, zeker de komende twee potten zie ik weinig kansen. Maar al met al is die tweede plek, en volgend jaar CL, heilig. In die zin vind ik het ook niet zo erg dat de komende donderdagen vrij zijn.

Daarnaast is de selectie en de kracht en breedte ervan ook nog steeds een gevolg van het rampbeleid van vorig jaar (jaren). Als Sutalo, Baas en Brobbey niet fit genoeg waren, Henderson geschorst en Godts ook blessuregevoelig, waren het name Hato (piepjong) en Taylor die rust kregen.

• Leuk
Het grappige is dat het vnl de niet Ajacieden zijn die hier met een negatieve blik naar kijken. Het gros van de Ajax supporters heeft gewoon begrip voor deze actie.
De beste man staat met z`n rug tegen de muur, kampioen worden is heilig, en hij heeft gewoon niet de spelers om echt mee te doen in 2 competities, wat zeg ik, hij heeft eigenlijk niet eens de spelers om echt mee te doen in de eredivisie, en toch is dat precies wat hij doet met deze selectie.

Het grappige is dat het vnl de niet Ajacieden zijn die hier met een negatieve blik naar kijken. Het gros van de Ajax supporters heeft gewoon begrip voor deze actie.
De beste man staat met z`n rug tegen de muur, kampioen worden is heilig, en hij heeft gewoon niet de spelers om echt mee te doen in 2 competities, wat zeg ik, hij heeft eigenlijk niet eens de spelers om echt mee te doen in de eredivisie, en toch is dat precies wat hij doet met deze selectie.
Heb inderdaad weinig Ajacieden zelf hun afschuw hierover horen uitspreken. Misschien Wesley Sneijder die iedere donderdag zijn best doet quasi intelligent te zijn zodat voetbalzone en voetbalprimeur hem zo veel mogelijk citeren.

Gaat het Europese seizoen toch een beetje als een nachtkaars uit. Ajax... tjah begrijp het wel competitie gaat voor maar de CL heb je al zo'n beetje binnen en om dan 5-6 basisspelers eruit te halen vind ik wel wat van. AZ gestreden voor wat het waard is maar eruit gegooid worden door Spurs is helemaal geen schande. Wel erg veel zin in dit Eredivisieweekend, hopen dat Twente eindelijk weer eens kan vlammen tegen Feyenoord en dan zou het helemaal top zijn als Ajax AZ oprolt.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Heb inderdaad weinig Ajacieden zelf hun afschuw hierover horen uitspreken. Misschien Wesley Sneijder die iedere donderdag zijn best doet quasi intelligent te zijn zodat voetbalzone en voetbalprimeur hem zo veel mogelijk citeren.
Nu hij geen voetballer meer is, zie je pas echt hoe irritant Sneijder is en hoe hij zich ook zichzelf gruwelijk overschat.

• Leuk
Nu hij geen voetballer meer is, zie je pas echt hoe irritant Sneijder is en hoe hij zich ook zichzelf gruwelijk overschat.
Ja, beetje sad ook wel. Groot fan van de voetballer. In zijn prime, 2010, echt weergaloos. Nu valt hij dan in het niemandsland waar veel oud topspelers in terecht komen.

Ja, beetje sad ook wel. Groot fan van de voetballer. In zijn prime, 2010, echt weergaloos. Nu valt hij dan in het niemandsland waar veel oud topspelers in terecht komen.
2010 was hij misschien wel de beste speler ter wereld. Nu is het inderdaad niveautje Voetbalzone riooljournalistiek.

Ik heb overigens ook wel begrip voor de keuzes van Farioli. Als je nou de eerste wedstrijd had gewonnen had ik er anders ingestaan. Je moet al alle zeilen bijzetten om dit nog te kunnen winnen en dan is of alles op alles zetten of dit. Als alles op alles niet realistisch is, dan maar een b-team.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Toch kan ik me wel heel goed voorstellen dat als je er als supporter naar toe bent gegaan, dat je je toch bedrogen voelt. Ik ben als Feyenoord supporter ook wel is naar wedstrijden gegaan, waar je miss geen vertrouwen in had, maar je wel wilt zien dat het elftal inzet toont en voor de winst gaat. Kost best een bak met geld die Europese uitwedstrijden bezoeken.

Toch kan ik me wel heel goed voorstellen dat als je er als supporter naar toe bent gegaan, dat je je toch bedrogen voelt. Ik ben als Feyenoord supporter ook wel is naar wedstrijden gegaan, waar je miss geen vertrouwen in had, maar je wel wilt zien dat het elftal inzet toont en voor de winst gaat. Kost best een bak met geld die Europese uitwedstrijden bezoeken.
Ja, dat voel ik ook wel zo. Bedoelde vooral te zeggen dat ik het idee heb dat bij de Ajax aanhang wel leeft dat deze beurt niet heel gek was en te rechtvaardigen.

Precies een off-day kan en is jammer van je geld maar als je teruggaat met het gevoel dat ze het niet eens geprobeerd hebben is wel echt onacceptabel. Hoe kijk je trouwens naar zondag. Heb het gevoel dat bij de Twente aanhang best wat vertrouwen is ondanks ons zeer matige spel. Denk dat dit een typische 0-0/1-1 wedstrijd is.

Blijft toch wel gek dat een voetballiefhebber liever anti-voetbal ziet dan erg leuk attractief spel. Ik zou echt nooit een ticket kopen voor zo’n saaie ploeg, waarbij je vooraf al weet dat je na een voorsprong alleen nog maar gaat verdedigen.

Precies een off-day kan en is jammer van je geld maar als je teruggaat met het gevoel dat ze het niet eens geprobeerd hebben is wel echt onacceptabel. Hoe kijk je trouwens naar zondag. Heb het gevoel dat bij de Twente aanhang best wat vertrouwen is ondanks ons zeer matige spel. Denk dat dit een typische 0-0/1-1 wedstrijd is.
Ik heb er persoonlijk niet heel veel vertrouwen in, het aantal geblesseerde blijft bizar en qua seizoen is er soms ook geen touw aan vast te knopen. De Champions League serie van dit jaar is toch wel echt uniek, voor mij als Feyenoord supporter, maar de competitie is dan weer teleurstellend.

Daarnaast is het alweer een tijd geleden dat Twent in de eredivisie thuis punten heeft laten liggen (dacht tegen ajax voor de winterstop voor het laatst). Het wordt in ieder geval een belangrijke pot voor beide ploegen.

Ja, dat voel ik ook wel zo. Bedoelde vooral te zeggen dat ik het idee heb dat bij de Ajax aanhang wel leeft dat deze beurt niet heel gek was en te rechtvaardigen.
Een collega die er naar toe was geweest voelde zich toch behoorlijk genaaid haha, maar ben benieuwd of het een positief effect heeft voor ze zondag. Kan me ook voorstellen dat doorgaan in Europa een grotere boost kan geven

Ik heb er persoonlijk niet heel veel vertrouwen in, het aantal geblesseerde blijft bizar en qua seizoen is er soms ook geen touw aan vast te knopen. De Champions League serie van dit jaar is toch wel echt uniek, voor mij als Feyenoord supporter, maar de competitie is dan weer teleurstellend.

Daarnaast is het alweer een tijd geleden dat Twent in de eredivisie thuis punten heeft laten liggen (dacht tegen ajax voor de winterstop voor het laatst). Het wordt in ieder geval een belangrijke pot voor beide ploegen.
Zeker waar dat we thuis al veel achter elkaar hebben gewonnen met de manier hoe is niet om over naar huis te schrijven. Zat even op transfermarkt te kijken en die blessures is echt bizar. Kan geen toeval zijn, daar gaat echt iets goed mis ben ik bang. Nu ook nog RVP voor de ploeg die echt veel te weinig ervaring heeft voor een club met de grootte van Feyenoord, zondag verliezen en je moet misschien zelf naar beneden gaan kijken en Go Ahead in de gaten houden met hun bizar goede vorm.

Nou volledig afgedroogd vandag niveauverschil was echt heel pijnlijk duidelijk. Read is echt een topper in wording man wat een pot speelde die.

Users who are viewing this thread