Sport algemeen

Ne ganse uitleg. Maar de kom zeg, de supporterclubs weten zelf perfect wie ze zijn. Waarom grijpen die als eerste niet in? Niemand durft er tegen in te gaan, maar iedereen weet wie ze zijn. Enja, altijd zulke zever van 'we straffen daardoor iedereen'. Sorry, maar al die supporters er rond zetten hun oogkleppen op en doen alsof ze van niets weten. En zolang dat al die goede supporters hun oogkleppen blijven ophouden, zal er weinig veranderen.
Dus ik verdien het om gestraft te worden omdat ik paar doorgesnoven idioten van 3 koppen groter niet durft aan te spreken? De club kan meer doen maar als je oprecht denk dat het helpt om als supporters de clowns aan te spreken op hun gedrag sta je heeeel ver van de realiteit. Die mensen hebben zo weinig verstand dat ze denken dat cocaïne een goed idee is....

Ik kies er dan ook voor om mijn gebit en gezichtsvermogen intact te houden.
Lijkt me nogal een dubieuze gedachtegang dat ik dan mede verantwoordelijk ben voor het in stand houden van excessen.
Verder denk ik dat het wel klopt dat supportersverenigingen vrij goed in beeld hebben wie de rotte appels zijn, maar goed, ga daar maar eens een voet tussen de deur krijgen.

Ik kies er dan ook voor om mijn gebit en gezichtsvermogen intact te houden.
Lijkt me nogal een dubieuze gedachtegang dat ik dan mede verantwoordelijk ben voor het in stand houden van excessen.
Verder denk ik dat het wel klopt dat supportersverenigingen vrij goed in beeld hebben wie de rotte appels zijn, maar goed, ga daar maar eens een voet tussen de deur krijgen.
zeer moeilijk, met de vriendjespolitiek
en in het gegeven van antwerp zit het probleem nog hoger en dieper dan enkel in supportersraad

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
Dus ik verdien het om gestraft te worden omdat ik paar doorgesnoven idioten van 3 koppen groter niet durft aan te spreken? De club kan meer doen maar als je oprecht denk dat het helpt om als supporters de clowns aan te spreken op hun gedrag sta je heeeel ver van de realiteit. Die mensen hebben zo weinig verstand dat ze denken dat cocaïne een goed idee is....
Dan maar kop in het zand steken en naar de andere kant kijken. De realiteit is er en dat is helder: ze mogen alles doen en laten. Nogmaals niemand durft in te grijpen. Jij niet, de supporterclubs niet, de club zelf niet, de stewards en politie mogen niet. En ondertussen kost dat ons als maatschappij gigantisch veel geld om de orde iet of wat te handhaven.

En ik wil er gerust nog iets over zeggen:

We zien in Belgie (Nederland kan ik mij niet over uitspreken) dat clubs gegijzeld worden (jawel gegijzeld) door 'supporters'. In de loop der jaren werd er oogluikend vanalles toegelaten, met als gevolg dat sommige groeperingen zich groter wanen dan de club en denken dat zij zelfs alle macht moeten hebben. In landen als Italie/Brazilie etc... hebben ze die problematiek nog vele male groter. We kunnen alleen maar hopen dat er snel iets veranderd of we zitten in hetzelfde zieke stramien.

Dan maar kop in het zand steken en naar de andere kant kijken. De realiteit is er en dat is helder: ze mogen alles doen en laten. Nogmaals niemand durft in te grijpen. Jij niet, de supporterclubs niet, de club zelf niet, de stewards en politie mogen niet. En ondertussen kost dat ons als maatschappij gigantisch veel geld om de orde iet of wat te handhaven.
De enigen die daar echt iets aan kunnen doen zijn de flikken.
Bivakmuts op? Matrak en kloppen maar, wellicht simpeler dan het in werkelijk is maar die gasten moeten eruit.

Je kan onmogelijk verwachten dat een ander die snuivers gaat aanspreken want die zijn niet voor rede vatbaar en voor je het weet zit zo'n vak onderling te batteren.

Het beste wat ik laatst gezien heb was het hele stadion dat de harde kern uitfloot toen die uit protest tegen opgelegde maatregelen pas na 12 minuten het stadion betraden. (een paar dagen nadat een deel van datzelfde volk het varken uithing op San Sebastian.)
De clubs hadden onderling afgesproken dat tijdens de wedstrijden tussen Anderlecht en Standard geen uitsupporters meer welkom zijn gedurende twee seizoenen omdat het keer op keer weer uit de hand liep.

Hadden ze niet verwacht en op hun social media gingen ze mea culpa.

De enigen die daar echt iets aan kunnen doen zijn de flikken.
Bivakmuts op? Matrak en kloppen maar, wellicht simpeler dan het in werkelijk is maar die gasten moeten eruit.

Je kan onmogelijk verwachten dat een ander die snuivers gaat aanspreken want die zijn niet voor rede vatbaar en voor je het weet zit zo'n vak onderling te batteren.

Het beste wat ik laatst gezien heb was het hele stadion dat de harde kern uitfloot toen die uit protest tegen opgelegde maatregelen pas na 12 minuten het stadion betraden. (een paar dagen nadat een deel van datzelfde volk het varken uithing op San Sebastian.)
De clubs hadden onderling afgesproken dat tijdens de wedstrijden tussen Anderlecht en Standard geen uitsupporters meer welkom zijn gedurende twee seizoenen omdat het keer op keer weer uit de hand liep.

Hadden ze niet verwacht en op hun social media gingen ze mea culpa.
Ge krijgt ze er niet uit, want ze worden beschermd door mede-supporters, de supporterclubs en de club zelf. Of denk je nu werkelijk dat iedereen met een stadionverbod effectief niet meer naar een match gaat?

Supporters weten PERFECT wie er een verbod aan zijn broek heeft en toch kruipen die op een bus en gaan die mee op verplaatsing en geraken ze het stadion enal binnen.

Ge krijgt ze er niet uit, want ze worden beschermd door mede-supporters, de supporterclubs en de club zelf. Of denk je nu werkelijk dat iedereen met een stadionverbod effectief niet meer naar een match gaat?

Supporters weten PERFECT wie er een verbod aan zijn broek heeft en toch kruipen die op een bus en gaan die mee op verplaatsing en geraken ze het stadion enal binnen.
Meldplicht zoals in Engeland is ook een optie maarja dan ben je nog steeds niet van de ongelofelijk hoge kosten af. Als hersencellen nou te koop waren had het een hele boel gescheeld. Toch gek dat mensen van vlees en bloed net zoals de rest zo slecht kunnen nadenken.

Wat een wedstrijd was PSV-Excelsior, alle respect naar de Kralingers. PSV komt goed weg maar wat een slecht optreden van de scheidsrechter en VAR zeg. Duidelijke penalty's niet geven, verkeerde lijnen trekken bij buitenspel en gewoon de wedstrijd het ene moment doorfluiten en andere moment alles door laten gaan. Moet wel zeggen dat ik gewoon hoop dat een top 3 club de beker wint, beter voor het Nederlands voetbal en ik heb weinig vertrouwen dat Twente vanavond gaat winnen bij De Eagles.

Moet zeggen dat ik eigenlijk heel weinig heb met bekervoetbal. Prestaties als die van Excelsior of amateurclubs die ver komen, vind ik dan wel weer leuk.
Tegelijkertijd is het gelet op het ticket voor Europees voetbal wel te hopen dat een top 5 club gewoon de beker wint.

Users who are viewing this thread