Slowchat

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Of je gaat werken van 17:00 tot 22:15. Heerlijke vrijdagavond ga ik hebben zeg pff
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Huh, is Nijmegen buiten de randstad??

Zonder grapjes, denk dat ik later wel in de randstad ga wonen, ook al wonen daar bijna geen lieve mensen :'(
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Randstad is Ajax en Feyenoord. Ik blijf lekker in Eindhoven :p Just kidding ik ga op kamers in Maastricht. Lekker ver weg
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Randstad is Ajax en Feyenoord. Ik blijf lekker in Eindhoven
1f61b.png
Just kidding ik ga op kamers in Maastricht. Lekker ver weg

gezellig in LIMBURG hahaha
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Randstad is Paradiso, Ekko, Tiivoli, Melkweg, Rotown, Rewire, Le Guess Who?, Bitterzoet, Tolhuistuin, De Helling.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
De stad zelf is verschrikkelijk, met alle lelijke aftanse wijken om het centrum heen.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Kan niet quoten via de app maar jaa Maastricht is echt heel leuk. Zat nog te twijfelen tussen Nijmegen en Maastricht trouwens :wink:
Het is inderdaad wel jammer dat het zo lang duurt voordat je bij concertzalen bent. Gelukkig bij de studie waarvoor ik me ga aanmelden maar 12 contacturen dus tijd zat om in de trein onderweg naar concerten dingen te doen hahah
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Nijmegen lijkt me oik echt heel leuk maar in Maastricht hebben ze het zogenaamde problem based learning. Wil eigenlijk gewoon zeggen dat je vooral in kleine groepen werkt en bijna tot geen hoorcollege's hebt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
True, alleen jammer dat het vaak zo rustig is als er een alternatieve act staat. Maar ze boeken wel geregeld leuke namen en tis op loopafstand (+.+)
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
True, alleen jammer dat het vaak zo rustig is als er een alternatieve act staat. Maar ze boeken wel geregeld leuke namen en tis op loopafstand (+.+)

Ja ach, dat niemand anders snap waarom t zo goed is, is niet mijn probleem

John Coffey is wel stijf uitverkocht :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken