Slowchat

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als iemand nog een film zoekt,

Check alsjeblieft The Revenant, wat een meesterwerk is die film.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Als je een tostie hebt en je hebt de keuze uit pesto, currysaus en hummus, ga dan voor de hummus.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Thanks man. Dat vraag ik mij ook altijd om half 6 s'ochtends af.
Kon je niet slapen of moest je vanochtend ergens vroeg naar toe ;)?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Op culinair gebied wil ik de keuze van Jeroen niet in twijfel stellen, maar ik zeg chilisaus.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Thanks man. Dat vraag ik mij ook altijd om half 6 s’ochtends af.
Kon je niet slapen of moest je vanochtend ergens vroeg naar toe ;)?

Die was net thuis joh :p

Doe mijn maar pesto trouwens
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Fuck tosti's. Kom morgen whiskey drinken en party machen in Zeist, yours truly speelt dan een showtje in De Schavuit. Als er Festileakers aanwezig zijn krijg je een shoutout en whiskey. Tot morgen.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=4Wz_Z5E1Y0g[/video]

#schaamtelozereclame #hype
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Sorry ik kan morgen niet, als jullie een keer in Nijmegen staan kom ik zeker kijken haha.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Sorry ik kan morgen niet, als jullie een keer in Nijmegen staan kom ik zeker kijken haha.

Cool Jeroen! De eerste paar optredens zijn nog in de omgeving Utrecht/Amersfoort maar na de release van de EP dit voorjaar hebben we al contacten voor optredens in Nijmegen, Groningen, Maastricht en Leuven. Wanneer Nijmegen vast staat laat ik het je weten.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik ben van plan om morgen naar King midas sound te gaan, mocht dat niet doorgaan kom ik wel. Maar heb je nog andere optredens in Utrecht binnenkort?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik ben van plan om morgen naar King midas sound te gaan, mocht dat niet doorgaan kom ik wel. Maar heb je nog andere optredens in Utrecht binnenkort?

We hebben nog niks vaststaan in Utrecht. Wel druk bezig om een optreden in ACU te kunnen doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken