Slowchat

Jeff1617899554

Playlistbediener
22 jan 2016
31
0
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/BYKJ05MD-QQ?feature=oembed" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid687605"></iframe>
Haha hij zingt echt fakking vals, gelukkig is het cult en /mu/ core
Jeff is wel echt een baas
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
Wat is het leven als kassameisje bij de Albert Heijn toch leuk zeg. Zojuist Fresku zn boodschappen mogen afrekenen
1f61b.png



Eet die boi ook echt kreeft?

Hahaha gisteren in ieder geval niet :p
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hee Jeroen, er bestaat een Drake kleurboek. Is dat niet iets voor jou? http://sugoibooks.bigcartel.com/product/under-star-projectors-the-drake-coloring-book
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Zal de mensheid ooit ophouden met "SLAYUUUR!!!!iiii!!!!11" roepen bij podia? Wordt er intussen niet goed van
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Voor iedereen die op zoek is naar goede films van afgelopen jaar: Tinymixtapes heeft 30 goeie films(zowel blockbusters als artmovies) op een rijtje gezet.

Hard To Be A God, Queen Of Earth, The End of The Tour en Carol waren erg de moeite waard. Ex Machina rolt op dit moment binnen. Genoeg kijkvoer voor de komende tijd in ieder geval.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Voor iedereen die op zoek is naar goede films van afgelopen jaar: Tinymixtapes heeft 30 goeie films(zowel blockbusters als artmovies) op een rijtje gezet.

Hard To Be A God, Queen Of Earth, The End of The Tour en Carol waren erg de moeite waard. Ex Machina rolt op dit moment binnen. Genoeg kijkvoer voor de komende tijd in ieder geval.

Hier zal ik er binnenkort misschien wel eentje uitpikken.

The Hateful Eight afgelopen week gekregen, prima film maar niet eentje voor in de lijstjes.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
The Hateful Eight afgelopen week gekregen, prima film maar niet eentje voor in de lijstjes.

Haha, bij TMT hebben ze hem er dus wel in staan. Hun keuzes zijn inderdaad best vreemd, omdat ze steeds een ander referentiekader aan lijken te houden. Best terecht ook, je kunt iets als The Hateful Eight niet in een zelfde kader plaatsen als Hard To Be A God, maar dat maakt het wel beetje een frappant lijstje.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ah Ex Machina is tof! Wel grappig is dat die acteur in de serie Black Mirror juist een robot speelt. Als je die serie niet kent, kan ik die ook zeker aanraden. Zijn steeds losse verhalen van 45 minuten, mooie verhalen met sterke maatschappijkritiek (over de digitalisering van de samenleving)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ah Ex Machina is tof! Wel grappig is dat die acteur in de serie Black Mirror juist een robot speelt. Als je die serie niet kent, kan ik die ook zeker aanraden. Zijn steeds losse verhalen van 45 minuten, mooie verhalen met sterke maatschappijkritiek (over de digitalisering van de samenleving)

Ga ik doen, klinkt als ongeveer dezelfde thematiek als Ex Machina, die staat voor vanavond op het programma.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik heb uit die hele lijst maar 1 film gezien; Sicario. Best een apart sfeertje in de hele film en vond 'm daarom op een of andere manier wel sterk. Maar eigenlijk zijn er weinig films die ik echt boeiend vind. Ik kijk liever series. En Black Mirror klinkt wel leuk, interessant thema ook.
Als er nog mensen zijn die ooit tv kijken, ze zenden nu op npo3 wekelijks een aflevering Mr. Robot uit. Ook een aanrader voor een goede serie.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als er nog mensen zijn die ooit tv kijken, ze zenden nu op npo3 wekelijks een aflevering Mr. Robot uit. Ook een aanrader voor een goede serie.

Nice,
Die zal ik maar eens gaan volgen.

Ik zit met smacht te wachten op seizoen 3 van Peaky Blinders. Geweldige serie die ik iedereen kan aanraden, maar helaas nog niet zo populair. Denk dat ze met dit seizoen eindelijk het publiek gaan krijgen die ze verdienen.
seizoenen van 2x 6 episodes dus dat valt goed te overzien.

Zit trouwens vol met Nick Cave, PJ Harvey en Arctic Monkeys.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken