Rock Werchter Encore 2022 met Florence + the Machine

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.481
7.472
De Main Stage wordt geopend door Zwangere Guy. Vervolgens spelen Intergalactic Lovers, Foals, The Kid LAROI en headliner Florence + the Machine. In The Barn treden achtereenvolgens AG Club, Sylvie Kreusch, Sky Ferreira, Mitski en levende legendes The Specials op. Boeiend, eclectisch en avontuurlijk. Dat is Rock Werchter Encore.

€94,- is een pak geld.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.889
2.709
Wat een.. teleurstelling.

Oorspronkelijk plan was volledig vrouwelijke line-up, uiteindelijk komen ze aan de helft.

Kid Laroi sub? Staat op RW gewoon in the Barn, de rest van de line-up ook niet echt mijn ding, m.u.v. de vrouwen.

Keek hier echt naar uit want grote Florence fan maar neen dit wordt hem niet jammer genoeg.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.874
9.828
Oef.

Waarom dan. Mitski en Specials zijn tof maar dit voelt wel heel hard bij elkaar geharkt aan.

Had op zijn minst een grote naam verwacht die de dag mee draagt met (zwakke) headliner Florence.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Het zou echt verboden moeten zijn om een act op meerdere Werchter edities in hetzelfde jaar te plaatsen...

Er zijn minstens 3 miljoen bands, die graag zouden willen spelen.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
486
371
Misschien is dit een oefening in het zoveel mogelijk verkopen van dure tickets met een kut line-up?

Enkel Mitski, Specials en in mindere mate Foals zijn OK. Kreusch kan je overal ten lande zien, net als Zwangere Guy en Intergalactic Lovers. The Kid LAROI staat dan nog eens op de reguliere Werchter…

En ik dacht dat we met Hear! Hear! qua oververzadiging de grens bereikt hadden. Kan mij niet voorstellen dat ze de 30k gaan halen met dit zootje.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.481
7.472
Gaat dit een Alex Agnew'tje worden denken jullie? Kan me niet voorstellen dat dit goed verkoopt.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
146
44
Een dagje met Alex Agnew trok me nog meer aan dan deze affiche. Bijzonder jammer dat Foals hier terecht gekomen is...
@jimmywe zou dit kunnen impliceren dat The Kid Laroi werd ingewisseld en we op Rock Werchter een vervanger krijgen voor zijn hoge Barnspot?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken