Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
ik hoop zo op eens iets anders dan pearl jam, niet eens fan van fred again maar het mag echt eens iets anders zijn
Je kan wel zeggen wééral Pearl Jam, maar er blijven wel steeds tieners en twintigers naar Werchter komen die misschien nog niet de kans hebben gehad om hen ooit aan het werk te zien. Dus daarom gewoon een mooie mix van oud en nieuw voorzien op de affiche.

Je kan wel zeggen wééral Pearl Jam, maar er blijven wel steeds tieners en twintigers naar Werchter komen die misschien nog niet de kans hebben gehad om hen ooit aan het werk te zien. Dus daarom gewoon een mooie mix van oud en nieuw voorzien op de affiche.
Ik ben bepaald geen tiener of twintiger en ik heb Pearl Jam ook nog nooit gezien. Voor mij mag het.

• Leuk
Waarderingen: phil, JesperP en JP5
Inderdaad, deze twintiger zou ze graag eens live zien.
Zal in 2027 ook al 5 jaar geleden zijn dat ze in België stonden

Je maakt me warm.
Excuseert t slecht leesbare font (klachten mogen naar Cherry Tree) maar zie hieronder. Dacht dat hier ook in stond dat ze in 27 weer meer zouden optreden maar we gaan t zien volgende week...

103221.jpg

• Leuk
Waarderingen: tosti
Excuseert t slecht leesbare font (klachten mogen naar Cherry Tree) maar zie hieronder. Dacht dat hier ook in stond dat ze in 27 weer meer zouden optreden maar we gaan t zien volgende week...
En je gaat er dan vanuit dat ze in 2027 terugkeren omdat ze '(and only show in 2026)' schrijven? Ik zou het in ieder geval aanmoedigen.

ik hoop zo op eens iets anders dan pearl jam, niet eens fan van fred again maar het mag echt eens iets anders zijn
Het is een band die bij elke generatie gewoon populair is. Heel veel gen-z'ers hebben nog niet de kans gehad ze live te zien. Zó vaak staan ze er ook weer niet en er zijn sinds hun laatste optreden echt wel een aantal acts geweest die er al zeker twee keer zijn geweest. Doe nou niet alsof Pearl Jam geen uitstekende boeking is.

Sws als je jaar in, jaar uit naar festivals gaat, loop je er tegenaan dat je acts met lange carrières best een aantal keer gaat tegenkomen, maar werchter kan moeilijk alleen rekening houden met dat steeds kleiner wordende groepje mensen, die soms alleen maar 'frisse' en 'nieuwe' acts willen

En je gaat er dan vanuit dat ze in 2027 terugkeren omdat ze '(and only show in 2026)' schrijven? Ik zou het in ieder geval aanmoedigen.
Nee ik weet vrij zeker dat ik t ergens heb gelezen maar kan me even niet herinneren waar.... Zal de mailbox nog eens nazoeken...

Nee ik weet vrij zeker dat ik t ergens heb gelezen maar kan me even niet herinneren waar.... Zal de mailbox nog eens nazoeken...
Zo veel moeite hoef je nu ook weer niet te doen voor mij hoor. Als blijkt dat je gelijk hebt, dan delen we wel een pitcher.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Fred Again, een DJ ??? Allesbehalve, Beste liveshow dat ik heb gezien op Pukkelpop 2024 en ben niet eens een fan van DJs...
En dan was die show op PKP echt niets met wat hij in de ziggo dome deed. Die show was nog 100 keer gruwelijker!

Maar toch zie ik liever Pearl Jam, dat is al veel langer geleden dat ik hun heb gezien…

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: phil en PK82
Als de headliners idd Muse, Pearl Jam, Charlie xcx en Tame Impala zijn dan wordt dit voor mij het beste headliner kwartet ooit. Vier acts die ik heel graag wil zien!
Muse en Pearl jam voor het laatst gezien pre Corona.
Tame impala de meest verassende act die ik ooit live heb gezien
En Charlie staat al een tijdje hoog op mijn verlang lijstje!

Faith No More gevaarlijk dicht in de buurt voor Graspop. Het zal toch niet? ...
Is voor mij een naam waar ik op hoop maar klein beetje vanuit ga dat het Graspop word, zeker omdat het erop lijkt dat het een vrij mager jaar is voor de metalheadliners.

Users who are viewing this thread