Rock Werchter 2026

Meereizen vanuit Utrecht en omgeving?

Afgelopen jaren vaak met Maximal richting Werchter gereden, maar vorig jaar hadden ze te weinig tickets verkocht en ging het niet door en dat lijkt nu weer zo te zijn. Vorig jaar via Maximal aangeboden aan mensen die al een ticket hadden om vanuit Utrecht met auto of busje te reizen. Prima gegaan. Nu hetzelfde idee. Wie reist er mee vanuit Utrecht? Voor 75 euro pp (ongeveer) hebben we auto, campingticket en elektriciteit/brandstof.

Kan mensen oppikken in (omgeving) Utrecht en daar terugbrengen. Tijden in overleg, maar ambitie is om voor The Hive (woensdag begin middag) opengaat op parkeerplaats te staan. Vertrek dus idealiter rond 11 uur. Maandag rond 10-11 uur terug.
 
Ik vind sowieso dat hier veel aandacht voor is. De laatste pagina's gaan bijna alleen daarover....

Denk niet dat wij er iets van gaan merken dat Wimpie het niet zo leuk vindt.
Tja, het is komkommertijd: er zijn bij mijn weten geen afzeggingen RW die we kunnen bespreken of vervangers, de weersvoorspellingen zijn nog te onstabiel en het festival is nog niet open. Maar je mag altijd een nieuw onderwerp verzinnen om te bespreken.
 
Tja, het is komkommertijd: er zijn bij mijn weten geen afzeggingen RW die we kunnen bespreken of vervangers, de weersvoorspellingen zijn nog te onstabiel en het festival is nog niet open. Maar je mag altijd een nieuw onderwerp verzinnen om te bespreken.
Zou Pommelien Thijs komen en wat vinden we daarvan als forum? 😂
 
Zondag op Pinkpop geweest:
Dogstar: Zou ik echt met een grote boog omheen lopen tenzij je Keanu Reeves een keer in het echt wil zien. Wat een saaie elende.
Jade: Vond ik verassend goed. Heel dansbaar en enorm veel energie.
Royel Otis: Kunnen de main stage prima aan. Was bij Pinkpop redelijk rustig. Hoop dat ze bij Werchter een grote publiek trekken. Maar echt een vrolijke energiek show.
 
Krijg na een dag Pinkpop nog meer zin in een weekend RW, het duurt nog een paar dagen, maar wat een heerlijke weersverwachting voorlopig. 4 dagen 25 graden zou ik direct voor tekenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5
Zondag op Pinkpop geweest:
Dogstar: Zou ik echt met een grote boog omheen lopen tenzij je Keanu Reeves een keer in het echt wil zien. Wat een saaie elende.
Jade: Vond ik verassend goed. Heel dansbaar en enorm veel energie.
Royel Otis: Kunnen de main stage prima aan. Was bij Pinkpop redelijk rustig. Hoop dat ze bij Werchter een grote publiek trekken. Maar echt een vrolijke energiek show.
Denk dat royel otis rustig was omdat iedereen bij tom morello stond.
Jade vond ik dan maar niks, wordt een apero moment op donderdag voor the prodigy.
 
Zondag op Pinkpop geweest:
Dogstar: Zou ik echt met een grote boog omheen lopen tenzij je Keanu Reeves een keer in het echt wil zien. Wat een saaie elende.
Jade: Vond ik verassend goed. Heel dansbaar en enorm veel energie.
Royel Otis: Kunnen de main stage prima aan. Was bij Pinkpop redelijk rustig. Hoop dat ze bij Werchter een grote publiek trekken. Maar echt een vrolijke energiek show.
Royal Otis mee eens maar ik vond Dogstar verrassend goed, hoorde van iedereen dat Keanu de enige reden was voor het bestaansrecht en de plaats op Pinkpop maar de zanger was erg goed bij stem al wel erg statisch en de nummer waren ook gewoon leuk. Jade vond ik daarentegen helemaal niets maar is dan ook niet mijn genre.

( hier kun je zelf je oordeel uithalen trouwens)
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel
I agree with Royal Otis, but I found Dogstar surprisingly good. I heard from everyone that Keanu was the only reason for their existence and their spot at Pinkpop, but the singer was very good vocally, although quite static, and the songs were just fun. I didn't like Jade at all, on the other hand, but then again, it's not my genre.

( you can draw your own conclusions from this, by the way)
Just watched a few songs and they sound absolutely fine. I’ll be seeing them for a bit at Werchter anyway
 

Users who are viewing this thread