Rock Werchter 2026

Het magazijn staat ook op Lowlands; het is klein, wat exclusiever en met wachtrij. Tijdschema wordt vaak wel links of rechts bekend of gelekt, maar er passen niet enorm veel mensen in geloof ik.

Foto van Lowlands / Festileaks:
WhatsApp-Image-2024-08-15-at-14.09.46-1024x768.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en JP5
Het lijkt er op dat we prachtig weer gaan krijgen! 25 graden overdag en in de avond mooi afkoelen tot 15 zodat je lekker in je tentje kunt slapen! Ik teken ervoor! :)
Zou perfect zijn. En als de regen beperkt blijft tot 1-2 mm per dag: 👌. Die zondag vorig jaar was wel heftig. Al viel het na het schuilen in de tent vanaf halverwege de middag nog best mee.
 
Je had sowieso wel een paar plaatsjes naast The Towers (zoals Bacardi geweest, maar ook bij Aperol en nu dus Het Magazijn). Line-up van Het Magazijn is wel van een ander allooi dan bv. diegene die bij Aperol zullen draaien.
Het gaat altijd wel een beetje langs me heen overdag. Maar ik zou wel voorstander zijn van een klein stukje verlenging in de nacht, zonder dat we richting LL toestanden gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ik weet trouwens niet van waar het komt en of het waar is, maar op StuBru zeiden ze daarnet dat er nieuws was over KluB C. Namelijk dat het festival gewoon zoals voorzien door gaat, inclusief de KluB C. Moeilijk te verifiëren zonder officiële communicatie natuurlijk!
is daar zelfs twijfel over, de opbouw klub c heeft 2 dagen stil gelegen, niet meer dan dat
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5
Dat is toch gewoon op de Hive? Dan wordt t lekker voor t eind van TOP richting de Hive voor het Magazijn 👀
Grote winkel op the Hive, kleine op het festivalterrein. En op het terrein dus de Magazijn stage. Voor max 200 man, tot 23.00u.

1782201482441.png

Het Magazijn: een intieme stage met een capaciteit voor zo’n 200 bezoekers, geïnspireerd op een warehouse party. In deze setting staat de artiest letterlijk midden in het publiek, wat zorgt voor een directe en energieke beleving. Met een coole programmatie van voornamelijk uptempo elektronische sounds en allround bangers biedt Het Magazijn een verrassend extra podium op het festivalterrein. Belgische dj’s draaien hier dagelijks tussen 14.00 en 23.00 uur. De line-up wordt later in juni bekendgemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en reaper
Grote winkel op the Hive, kleine op het festivalterrein. En op het terrein dus de Magazijn stage. Voor max 200 man, tot 23.00u.

Bekijk bijlage 21447

Het Magazijn: een intieme stage met een capaciteit voor zo’n 200 bezoekers, geïnspireerd op een warehouse party. In deze setting staat de artiest letterlijk midden in het publiek, wat zorgt voor een directe en energieke beleving. Met een coole programmatie van voornamelijk uptempo elektronische sounds en allround bangers biedt Het Magazijn een verrassend extra podium op het festivalterrein. Belgische dj’s draaien hier dagelijks tussen 14.00 en 23.00 uur. De line-up wordt later in juni bekendgemaakt.
He jammer... Ik had gehoopt dat t op de Hive zou zijn, beetje goeie beats savonds
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
He jammer... Ik had gehoopt dat t op de Hive zou zijn, beetje goeie beats savonds
Op de hive heb je;

Zaterdag
Bisoux: 23:00 - 00:30
Unregular: 00:30 - 01:30
Jeroen Delodder: 01:30 - 02:30
Audiowave: 02:30 - 03:30

Of dat goeie beats zijn weet ik niet want zegt me allemaal niks
 
In De Standaard heel artikel over de KlubC-hetze. Deze passage van een andere buurtbewoner (die ook zicht heeft op de tent) is veelzeggend:

Vergauwen relativeert de hinder van Klub C. “Ik denk dat we meer last zullen hebben van The Hive, daar speelt boenkeboenke-muziek . En we waren ook niet op de hoogte van de Aperol Spritz-bar hier vlakbij. Daar spelen DJ's tot 1 uur. Maar eigenlijk vind ik het wel leuk. Wie kan er zeggen dat een van de grootste festivals ter wereld in zijn dorp plaatsvindt?” Ook voor Dejongh toont Vergauwen begrip. “Hij is niet tegen het festival, maar alles moet volgens het boekje. Hij is oud-wiskundeleraar, dat zit er nog wat in”, zegt hij met een knipoog.
 
In De Standaard heel artikel over de KlubC-hetze. Deze passage van een andere buurtbewoner (die ook zicht heeft op de tent) is veelzeggend:

Vergauwen relativeert de hinder van Klub C. “Ik denk dat we meer last zullen hebben van The Hive, daar speelt boenkeboenke-muziek . En we waren ook niet op de hoogte van de Aperol Spritz-bar hier vlakbij. Daar spelen DJ's tot 1 uur. Maar eigenlijk vind ik het wel leuk. Wie kan er zeggen dat een van de grootste festivals ter wereld in zijn dorp plaatsvindt?” Ook voor Dejongh toont Vergauwen begrip. “Hij is niet tegen het festival, maar alles moet volgens het boekje. Hij is oud-wiskundeleraar, dat zit er nog wat in”, zegt hij met een knipoog.
Die Vergauwen weet echt de kool en de geit te sparen:)
 
  • Leuk
Waarderingen: NatasRW2026

Users who are viewing this thread