Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Leuk, maar ik vraag me wel af of het de rol van de openbare omroep is om hier zo zwaar in te investeren, zeker als dat ten koste gaat van commerciële partners.
En terwijl ze bij de openbare omroep tegelijk constant klagen dat ze te weinig middelen hebben.
Ik denk dat Nederland en België wel op elkaar lijken in dat opzicht. Maar mijn vraag is dan: waarom wordt klassieke muziek en opera wel gezien als cultuur en metal-, rock- en popconcerten niet? Aangezien de publieke omroep voor iedereen is, mogen ze best in meer dingen investeren dan alleen concerten uit het Concertgebouw in Amsterdam of het Koningin Elisabethvoncours/wedstrijd. Dus heel goed dat ze het doen.
Nee, zal sowieso afhangen van wie er toestemming geeft. Verwacht je vooral aan Belgische namen en kleinere goden met hier en daar een uitzondering. Eigenlijk beetje hetgeen er jaarlijks via Proximus wordt uitgezonden.
Leuk, maar ik vraag me wel af of het de rol van de openbare omroep is om hier zo zwaar in te investeren, zeker als dat ten koste gaat van commerciële partners.
En terwijl ze bij de openbare omroep tegelijk constant klagen dat ze te weinig middelen hebben.
Zal wel een model zijn waarbij er geen cash gaat van de omproep naar het festival, maar er wel logistiek en promotioneel ondersteund wordt. Zie ook wat BBC doet met Glastonbury of 3voor12 met de Nederlandse festivals.
Hoe is het de laatste tijd met het verkeer op de woensdag voor de Hive camping gasten?
Wij vertrekken rond 10 uur met de auto vanaf Utrecht en zouden dan zonder file zo 12:30 in de buurt van Blauw1 komen.
Alleen is er natuurlijk wel file en hoe is die op woensdag?
Hoe is het de laatste tijd met het verkeer op de woensdag voor de Hive camping gasten?
Wij vertrekken rond 10 uur met de auto vanaf Utrecht en zouden dan zonder file zo 12:30 in de buurt van Blauw1 komen.
Ik ben de laatste jaren op verschillende momenten tussen woensdag (middag en avond) en donderdag 11u toegekomen. En op zich is dat allemaal zeer vlot gegaan. Vroeger was het wel een ander paar mouwen, zeker toen je pas vanaf donderdag kon toekomen. Met uren file tot gevolg.
De laatste jaren was dit echt minimaal naar mijn gevoel. Het duurt misschien wat langer om je bandje te krijgen dan met de auto in file te staan.