Rock Werchter 2026

Well by all accounts The Cure were absolutely amazing last night at Primavera. Roll on Werchter

Laatst bewerkt:
Ik had toch echt wel meer dan 2 nummers van het laatste album willen horen
Als je alle goede nummers van hen wil horen dan moeten ze elke avond komen headlinen.

Hoewel ik het met je eens ben dat dat nieuwe album heel erg goed is, ik heb hier de Songs of a Live World versie op vinyl (vind alleen de persing matig, geluid klinkt een beetje mat tov het streamen van dezelfde plaat op Spotify. Dit heb ik niet met andere platen.)

Maar dat is niet relevant voor Werchter. Die zondag gaat met een AAA headliner het weekend afsluiten over een kleine maand.

• Leuk
Waarderingen: rw83 en festibob
Dan had ik ze liever gezien zoals in 2017: Linkin Park en System of a Down als headliners en Blink182 1 plaatsje eronder. Ze kunnen mij niet echt pakken met hun muziek.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Iemand zicht op verkoop combitickets dit jaar? Moeten we ons haasten nog voor aankoop of kunnen we nog wat overwegen?
Zolang er geen ticketalarm is, is haasten niet nodig.

Denk wel dat dat alarm stilaan mag komen als ze die combi’s nog willen uitverkopen voor juli.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
verwacht je dat die bij ons (Werchter/Pinkpop) ook de absolute headliner van de dag spot krijgen zoals in Duitsland?
Ik denk dat die altijd het festival gaan afsluiten, zij het nu als enige headliner of dubbele headliner opstelling. ze zijn nu eenmaal terug een pak populairder geworden en het moet ook gezegd zijn, de tijd waar dat rock werchter mega headliners had is ook afgelopen door de stadion tours

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico

Users who are viewing this thread