Ik vindt het einde van de dagen echt heel goed in orde. Ik kan mij wel vinden in het feit dat de Club C afsluiters niet heel bijzonder zijn. Maar op...
Donderdag: Half uur Tom Smith - een Uur TWOD - Midnight Generation (Lijkt een beetje op Parcels, zou zomaar eens heel leuk kunnen worden.) Mumford
vrijdag: Franz Ferdinand - Twigs - Charlotte - The xx
zaterdag: Matt - Gorillaz - Pixies - TOP
Zondag: APC - David Byrne - Moby - Kalkbrenner - The Cure
Hier kun je toch niet over klagen. Je kan hoogstens zeggen dat het je smaak niet is.
Donderdag: Half uur Tom Smith - een Uur TWOD - Midnight Generation (Lijkt een beetje op Parcels, zou zomaar eens heel leuk kunnen worden.) Mumford
vrijdag: Franz Ferdinand - Twigs - Charlotte - The xx
zaterdag: Matt - Gorillaz - Pixies - TOP
Zondag: APC - David Byrne - Moby - Kalkbrenner - The Cure
Hier kun je toch niet over klagen. Je kan hoogstens zeggen dat het je smaak niet is.